icon

Mladé maminky 🙂

karol4
3. čer 2016

Ahojky jsou tu nějaké mladé maminky?
Je mi 21 let a ráda bych si popovídala s nějakou vrstevnicí. Co ještě studuje jako já, nebo pracuje 🙂

Strana
z2
andreaandrejka
3. čer 2016

Je tady skupinka Mladé maminky do 25 let, zkus mrknout tam. Jinak mě je 28, už mám 10 let odmakáno, nestuduju ale pořád si přijdu mladá 😀 😀

karol4
autor
3. čer 2016

@andreaandrejka tak si je najdu. Díky, však 28 je taky pěkné a stará rozhodně nejsi, možná zkušenější 😉 díky za info

konekokira
4. čer 2016

Juu, ahoj, mne je 19 a ted jsem dostudovala SS a jfu na vs 🙂

karol4
autor
4. čer 2016

@konekokira super já už myslela že se žádná neozve 🙂 já studuji na Karlovce pedak 😉 a kam jdeš na VŠ?

shaktinka
4. čer 2016

@karol4 ahoj me je taky 21, v srpnu 22, ale uz nestuduju, pracuju 🙂

micaella23
4. čer 2016

Dite ve 22, nyni mi je 23, jen nestuduju ale uz od matury jsem pracovala 🙂 ale ted jak mam cas a jsem desne akcni a v praci jsem byla zvykla mit frmol tak diky kamaradum i beham ruzne po pracich, pomaham kamarum abych se vyradila (dite je se mnou, nebo hlida milerad pritel, a ty 4-6dni v mesici neni hruza) a napadla me i skola, neco se ve me zlomilo a chtela bych byt neco jako zdravotni sestra v nemocnici, pomocny personal, jen nevim jak bych to zmakla prace se jeste ucit to uz mi prijde jako velky orisek...

karol4
autor
4. čer 2016

@shaktinka tak to je paráda 🙂 jsem rada ze nás ne víc. 😉 a odkud si?)

@micaella23 takže vlastně život se ti změnil ale když se chce zvládne se vše. Jak mamca na plnej úvazek tak i holka co vidí kamarády a tak. Tak to si mi zvedla náladu. Já se všeho bojim.. Navíc nevím jak u vas holky, ale my to plánované nemeli...nakonec jsme rádi, přítel velice a já s tím strachem co a jak zvladnu tak taky 🙂

adrianne1108
5. čer 2016

Ahoj holky, ja pred par dny odstatnicovala a rekla si ze bych si jeste rada neco odpracovala no a pred par dny uz ms nedosla a objevila jsem //.
Je mi 22 🙂

blondterezka
5. čer 2016