Podmínky reklamace. Můžu reklamovat bez účtenky?
Ahoj holky, potřebovala bych zjistit, jestli potřebuji účet, když jdu reklamovat zboží. Manžel mi totiž tvrdí, že účet nepotřebuji. Ale jak teda prokážu, že jsem zboží koupila právě v tom určitém obchodě? Manžel si totiž koupil kalhoty a celý se mu nějak rozpadají...a to je má asi tak 4 měsíce. Jenže účet jsme asi vyhodili. Tak mě zajímá, jestli je možné je reklamovat bez účtu. Díky za odpovědi 😉
ten první odkaz se nějak nenačetl celej tak si to zkopíruj do vyhledávače 🙂
ok, díky
vilca: Účet mít nemusíš, ale musíš nějak prokázat, že jste je v tom obchodě koupili. Takže např. výpis z účtu, pokud jsi platila kartou. Pokud ani to ne, tak máte nejspíše smůlu.
ucet musi byt vzdy, je to potvrzeni o koupi zbozi v danem obchode s datumem,(kvuli zaruce), pokud se stane ze uctenka neni a platite kartou muzete dolozit vypis z uctu s platbou a obchodnik si to muze dohledat, pokud ale platite hotove tak bohuzel, v tomto pripade vam nic nepomuze, i kdyz budete mit svedka zalezi na dobre vuli obchodnika zda vam to uzna(je to totiz sporne)...

no já myslím že u kalhot ho mít musíš..kdyby jste šli reklmamovat třeba elektroniku kde máš potvrzený záruční list talk tam ho mít nemusíš, ale u kalhot jo....http://www.coi.cz/internet/(mloqml45i41gqoftp3b... zkus poradnu české inspekce nebo poradnu SOS http://www.spotrebitele.info/poradna/