• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Mám nárok na vrácení peněz při reklamaci bot?

23. listopadu 2010 
Dobrý den,chtěla bych se vás zeptat na jednu věc,,, Dcerce jsem koupila obuv za 609kč ( botasky ),zakoupeny byli 22.3.2010... na jedné botě se jí odlepila špička tak jsem je dala asi před měsícem spravyt a opět se jí ta špička odlepila,,, mám nárok na vrácení peněz? nebo jen opravy obyvy? nevíte někdo jak to je? už mě to totiž nebaví dcerce do bot teče,a abych furt jezdila a dávala reklamovat boty to mě už také nebaví,když už si koupím drahé boty tak chci aby něco vydrželi a ne abych tady po 5 měsících chodila boty reklamovat a pak za měsíc znova,,,děkuji za vaše dotazy,,, :slight_smile:
13. zář 2010 ve 12:06  • Odpověz  •  To se mi líbí
Pokud se nepletu tak na vrácení peněz je nárok až při 3 reklamaci stejné závady. Ale někteří prodejci jsou slušní a vrátí peníze okamžitě. Držím palce, aby byly boty už v pořádku nebo aby jsi dostala penízky zpět.
13. zář 2010 ve 12:09  • Odpověz  •  To se mi líbí
Nejsem si jistá,ale myslím,že na vrácení peněz je nárok po druhé opravě.Ale fakt to nevím 100% :sweat_smile:
13. zář 2010 ve 12:09  • Odpověz  •  To se mi líbí
Předpokládám, že první oprava dopadla po reklamaci a že ji tedy vyřídili kladně a boty opravily. Při druhé reklamaci máš právo na vrácení peněz nebo na nové boty. Také bych už nesuhlasila jen s opravou. Otázkou je jestli se nebudou bránit, obchodníci jsou kolikrát hodně hnusní a jen tak vracet peníze nechtějí. Asi bych jim to dala písemně, že chci vrátit peníze.
13. zář 2010 ve 12:10  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak to vám řeknu úplně přesně jelikož jsem taky před mateřskou prodávala, sice ne boty ale reklamace jsou stejné.
Nárok na vrácení peněz a tak odstoupení od kupní smlouvy se může při 3 stejné nebo 4 různé závadě. :slight_smile:
Jinak jsem na tom ted uplne stejne, koupila jsem malýmu boty ve zdravotni obuvi, ted je na druhe stejne reklamaci a verim ze se objevi znovu a pak budu zadat vraceni penez, je to hrozne, za takový prachy botky a nic to nevydrzi :frowning2:
13. zář 2010 ve 12:13  • Odpověz  •  To se mi líbí (4)
Nárok na vrácení peněz máš po třech reklamacích stejné závady,ale obávám se, že jeslti jsi dala botky spravit ještě před reklamací a je to poznat,že už byly spravované,že ti taky reklamaci nemusejí uznat,že se jednalo o neodborný zásah.
13. zář 2010 v 15:21  • Odpověz  •  To se mi líbí
ja to v te nasi Cr nechapu... jak je mozne ze az po 3 reklamaci.. koho to ma furt bavit.. ja bydlim v anglii kde penizky vrati klidne hodinu po nakupu proste sem si to rozmyslela.. ty duvody u nas aby vam vubec vratili penize mi pripadnou fakt smesny...
13. zář 2010 v 15:28  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
já mám v tomto dobrou zkušenost i s Vietnamcema,byli jsem na dovči a na konci se mi rozbily sandály,tak jsem rychle vběhla do prvního obchodu a zakoupila nové,nechtělo se mi hledat bankomat,tak jsem vlítla k Vietnamcům,bohužel se mi do druhého dne rozlepily-když jsem jim na druhý den při reklamaci řekla že odjíždíme,tak mi dali druhé a na nic víc se neptali-byli velice slušní a ochotní,ani nezkoušeli věty typu nerozumím,ale jinak s reklamací zkušenost nemám a snad ani mít nebudu
13. zář 2010 v 16:24  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak já reklamovala u Deichmana a v Humaniku a pokaždé bez problému vrátili peníze.ted se budou reklamovat další v A3 sportu a paní říkala,že na 90% vrátí také peníze.jedná se o neopravitelnou vadu. :wink:
17. zář 2010 ve 23:07  • Odpověz  •  To se mi líbí
Holky nepordadíte některá, na co mám právo?At vím co si ke mě můžou dovolit?Dceři jsem koupila před třemi týdny v humaniku kozačky.Takže je nosí opravdu docela krátce, nemáme je na odrážedlo ani do kaluží, prostě jen tak vycházkově do města a tak.Začala se po celých botech loupat koženka, a to jak dole v nártu tak i kolem lýtka víše.Je to jakoby prodřené už asi na 6 méstech, Mechanické poškození to není, na špičce je taková ta guma proti okopání tak okopaní nejsou.Zajímá mně, jestli po tak krátké době(když uznají reklamaci) mi musí vrátit peníze.Nebo případně jak dlouho budu čekat (max ze zákona) na spravení bot(i když tam oprava asi teda nepůjde).Jsem docela naštvaná, protože to pro mně znamená že ji zejtra musím někde koupit nové zimní boty(když tamty půjdu vrátit-tak aby měla zatím vůbec včem chodit) :frowning2:
22. lis 2010 v 19:37  • Odpověz  •  To se mi líbí
Právo na vrácení peněz má člověk pokud se třikrát objeví ta stejná závada, pak taky pokud se jedná o neodstranitelnou závadu, která brání užívání (pak buď nový boty nebo zpátky peníze) a do třetice, pokud nedodrží tu třicetidenní reklamační lhůtu :slight_smile:

Jinak pokud vím, tak pokud se vada projeví do půl roku od zakoupení, nemusí člověk prokazovat, že tam tu závadu nezpůsobil on, ale musí to dokazovat ten prodávající, takže většinou pokud člověk reklamuje do té doby, nebýv s reklamací problém (aspoň mně se to tak potvrdilo :grinning: )...
22. lis 2010 v 19:42  • Odpověz  •  To se mi líbí
tak jen pro zajímavost co jsme řešili my. už nikdy boty NIKE, švagr si koupil Nike boty za 3500,- chodil v nich minimálně, jelikož poracuje 12ti hodinovky. No a do 4měsíců boty popraskaly, ten svrchní materiál jak by ta guma, ale dost, na více místech a jak po bocích tak i navrchu a u paty, no prostě vypadaly hrozně jak je švagr donesl na reklamaci. Jelikož on je z prahy, tak mi je dovezl příležitostně taky na Moravu, protože je kupoval v Havířově. tak jsem to šla vyřizovat. No přístup nehorázný. po měsíci jak jsem přišla pro boty, tak reklamace byla vyřízená v náš neprospěch, že je to vlastnost materiálů a čemu se máme divit.Cituji " boty nemají nekonečnou živostnost a dochází u nich k opotřebení" no tak jsem jim to tam nechala, že si boty nepřevezmu, že trvám opětovně na reklamaci, no a tak jsem to tam nechala 3x aby jim to zpět posílali a ani jednou jsme neuspěly, takže boty za 3500,- je běžné že popraskají během 4měsíců s tím, že v ních nachodíte jen pár dní. Radili jsme švagrovi ať se do toho pustí soudně, klidně mu přispějeme na nezávislé posouzení, ale vykašlal se na to. Tak to je naše zkušenost s Nike botama.
22. lis 2010 v 19:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
já minulý rok taky reklamovala dcery boty. Prošoupala se jí na jednom místě podrážka. Prostě se udělala díra asi po měsíci nošení. Myslela jsem si, že to bude neodstranitelná vada a doufala, že peníze vrátí hned prodejce. Ale stejně jsem musela čekat měsíc, než proběhne reklamační řízení a pak teprve peníze vyplatili.
23. lis 2010 ve 20:01  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek