• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Reklamace autosedačky. Má to šanci?

22. srpna 2009 
ahoj, koupili jsme autosedačku http://www.chiccoshop.cz/Catalog.aspx?Grp=2&SubGrp=3. novou, používáme jí cca 5 měsíců, sice často, ale rozhodně jí nedáváme nějak zabrat "nad normu" :grinning: :grinning: . nejí tam, nepatlá nic, prostě na ní dáváme pozor. už je ale neskutečně poškozený potahový materiál, v místech kolem nohou a rukou jsou žmolky, děsný, prodírá se to, i to trochu vybledlo. mě se zdá, že pokud je to věc s předpokladem používání cca dva roky, měla by vydržet víc než pět měsíců...

chtěla bych zkusit to reklamovat, ale už slyším prodejce: paní, že vy jste v tý sedčce vozila dítě?
navíc - když to vezmou na posouzení dodavateli, co budem dělat bez sedačky?

co myslíte, má to šanci na reklamaci, zkoušeli jste někdo něco podobného?

p.s. jsme s ní jinak spokojení, nechci vracet peníze, kupovat jinou, nic takového, je hodně polohovací a pohodlná. kupovali jsme ji v kamenném ochodě, chicco černý most praha.

dík za zkušenosti, pořád váhám, jestli má cenu tam vyrazit.
21. srp 2009 ve 21:00  • Odpověz  • To se mi líbí
Berenika, naše autosedačka taky vypadá příšerně. Zjistila jsem, že ty žmolky u nohou jsou od botiček na suchý zip. Jak malá šmrdlá nohama, tak se to občas přilepí a ta látka autosedačky na to nejni :wink: . Takže to bych k reklamaci nedávala.
Ale každopádně jsem zvědavá, jak ty budeš úspěšná! :slight_smile:
21. srp 2009 ve 21:15  • Odpověz  • To se mi líbí
autor
taky máme sandálky se sucháčem :grinning: :grinning: :grinning: no ale že bych dítě vyzouvala, než nasedne do auta, no nevím... :grinning:
Ty žmolky jsou i tam,kde má ruce, tam,kde se musí ta sedačka uchopit při polohování. Vypadá ted jak z bazááááru po osmi dětech....
21. srp 2009 ve 21:20  • Odpověz  • To se mi líbí
já si zas říkám, že když je tak "jetá", že jí hned tak nikdo snad neukradne. Z té naší by se totiž asi poblil :stuck_out_tongue_closed_eyes: :sweat_smile: .
21. srp 2009 ve 21:22  • Odpověz  • To se mi líbí
autor
:grinning: . ....a pak nepůjde prodat :frowning2: :frowning2: :frowning2:
21. srp 2009 ve 21:27  • Odpověz  • To se mi líbí
bereniko - můžeš to zkusit, ale důvodem k reklamaci není "běžné opotřebení výrobku" - viz zákon na ochranu spotřebitele. Jak si ten termín vyloží prodávající je vždy individuální. Pokud ti reklamaci neuzná (na vyjádření má 30 dnů, kdy ale budeš bez sedačky), tak pak jedině posudek soudního znalce a soudní cestou.

kamarádka před dvěma měsíci reklamovala golfky loola, roztrhla se jí látka na zádech ve švu, a reklamaci jí na zličíně uznali. v chiccu na čerňáku jsou docela sympatický prodavačky, zkusila bych se zeptat.
21. srp 2009 ve 21:34  • Odpověz  • To se mi líbí
autor
jj, já vím, bohužel v tom pracuju, podnikám - maloobchod, proto si myslím, že mám smolíka, být prodejce, budu se zuby nehty bránit přesně tak, jak píšeš. nikde není specifikováno, co to je "běžné" opotřebení, podle mě u výrobku na pár let by to mělo být opotřebení patrné až za rok intenzivního použvání a déle. ne za pět měsíců. ale s tím pochopitelně nemusí souhlasit v prodejně. máš pravdu, jsou tam fajn lidi, už jsem tam kupovala víc věcí.
nepouštěla bych se do posudků atd., to ten čas a peníze umím vynaložilt lépe :grinning: :grinning: . koupím potah - vložku :grinning: .


zajímá mě, jestli někdo něco podobného zkusil a uspěl.

dík za odpověď!
21. srp 2009 ve 22:01  • Odpověz  • To se mi líbí
naprosto souhlasím se vším co jsi napsala :slight_smile:, včetně toho, že by potah u sedačky, kde se předpokládá častý pobyt dítěte měl vydržet beze změn. ani nevím jak je na tom ta naše, protože malá v ní pije, jí, spí...už dva měsíce se odhodlávám k tomu, že ji vyperu, třeba taky zjistím opotřebení :wink:
21. srp 2009 ve 22:10  • Odpověz  • To se mi líbí
autor
:wink: :wink: , bydlíme krátce na vesnici,jsem pražanda, a tady není ani obchod, takže auto denně v akci...i pro rohlíky...

uvidím, jestli se ještě někdo přidá. v po jedu na černák, tak tam přibrzdím, poptám se, a podle výrazu prodavačky odjedu hned nebo až za chvíli :grinning: :grinning: :grinning:

jsou horší věci :wink:
21. srp 2009 ve 22:20  • Odpověz  • To se mi líbí
My máme také žmolky od botiček. Řekla bych, že to k reklamaci není. Vyblednutí barvy je věc jiná.

Teď trochu jiný případ pro ukázku, co si všechno prodejce nevymyslí....Já jsem koupila panenku a ta neskutečně zapáchala, takový nasládlý smrad. 2 dny jsem jí větrala na balkoně a smrděla nám až do bytu. Bolela mě z toho hlava. Včera jí manžel reklamoval a oni mu řekli, že je to schválně, že je parfemovaná :grinning: . Nenechal si to líbit, řekl ijm, že je to nesmysl, že jí měl teď chvíli v autě a bolí ho z ní hlava a jestli je parfemovaná, tak by to tam výrobce jistě uvedl. Dostal peníze nazpět, ale dějí se věci....od teď vyndavám panenky z krabic a očuchávám.
22. srp 2009 ve 14:15  • Odpověz  • To se mi líbí
já jsem na autosedačku koupila froté potah (je příjemnější a děcko se tolik nepotí) a žmolky tak nejsou, botky nesundaváme, jen na dlouhé cestování. A že potah vybledl, no mě to přijde normální (pokud autosedačku nevyndaváte a neparkujete v garáži tak na sluníčku vybledne), ale že by tak brzy???? No, já bych asi nereklamovala
22. srp 2009 v 18:02  • Odpověz  • To se mi líbí
Tvůj příspěvek