• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Řešení zamítnuté reklamace. Jak postupovat dál?

19. listopadu 2010 
Stalo se, že Vám neuznali reklamaci? Jak jste postupovaly dál, jaké argumenty jste použily...díky za reakci
19. lis 2010 ve 20:49  • Odpověz  • To se mi líbí
Nestalo ale asi bych se obrátila na ČOI.
19. lis 2010 ve 21:17  • Odpověz  • To se mi líbí
Zalezi co je to za zbozi, co ma za vadu, jestli je to opravnena reklamace :wink: nebo z jakeho duvodu ji neuzali...
19. lis 2010 ve 21:23  • Odpověz  • To se mi líbí
autor
@beruska2x jde o moje boty, jedná se o to, že do bot na přední straně teče a zadní část v okolí paty, na pravé i levé botě je zlomená a to jen na vnitřní části, doufám, že je to srozumitelný
popravdě musím říct, že vyjádření vedoucí jsem ani nečetla, prodavačka řekla, ať přijdu zítra, to bude v práci vedoucí.
19. lis 2010 ve 21:31  • Odpověz  • To se mi líbí
@l78 tak to je dost dulezity, jestli jsou to boty na denni noseni nebo ne.. jestli jsi je pouzivala k tomu na co jsou urceny.. jestli to je vada materialu nebo usiti nebo jsou tak prodreny :sweat_smile:
19. lis 2010 ve 21:35  • Odpověz  • To se mi líbí
autor
@beruska2x jde o klasický zimní boty s kožíškem, myslím, že jsem je používala jen k tomu, čemu jsou určený :slight_smile: ...prodřený nejsou :grinning: , řekla bych, že jde o vadu materiálu
19. lis 2010 ve 21:40  • Odpověz  • To se mi líbí
@l78 no a co tam pisou za duvod?
19. lis 2010 ve 21:42  • Odpověz  • To se mi líbí
autor
@beruska2x to je právě to, co jsem psala nahoře, nečetla jsem pořádně, jednak jsem byla dost naštvaná a druhák :grinning: mi prodavačka řekla, že bližší vysvětlení mi dá vedoucí a ta je tam zítra, tak na ní zítra nastoupím ,ale potřebuju mít argumenty :wink:
19. lis 2010 ve 22:24  • Odpověz  • To se mi líbí
Tvůj příspěvek