Studentky z UJAK. Je tu někdo takový?

ivuskaa
4. led 2012

Chtěla bych Vás tu požádat o zkušenost s touto školou a konkrétně s oborem Vzdělávání dospělých.
Mě by převážně zajímaly informace o škole (kvalita, vyučující, předměty, náročnost, atd.) a hlavně především jaké je uplatnění. Hlavně, jak to chodí s tímto oborem? Nerada bych studovala něco, co bych později nemohla uplatnit nebo bych to uplatnila pouze v Praze. Vím, že na stránkách školy píší, jaké je uplatnění, ale mě se jedná, jak je to v reálu (v praxi). Přeci jenom tato škola má obory, které nenajdu na jiných školách. Hledala jsem už různě po internetu v diskuzích, ale tam jsem se toho moc nedočetla. Kdyby se tu našel někdo kdo tento obor studuje (studoval) budu ráda za jeho zkušenost. Děkuju.

hedik
6. led 2012

@ivuskaa Ahoj,já tento obor studuji. Jsem momentálně v prvním ročníku denního studia a uzavírám zimní semestr. Praxi zatím vůbec nemáme je to spíš zatím seznámení s historií - předměty teď v zimním semestru je Úvod do studia vzdělávání dospělých, Filozofie, Pedagogika, Psychologie 🙂 Vyučující byli hrozně fajn 🙂 vycházejí hodně vstříc 🙂 teď v letním semestru budeme mít Rétoriku a komunikaci,Sociologii, Srovnávací pedagogiku a psychologii dospělých.

ivuskaa
autor
6. led 2012

@hedik díky za info. Prosim tě a neříkají vám, jak je to později s uplatněním po vystudování oboru (jestli je hodně možností)?

hedik
6. led 2012

@ivuskaa v tomhle ti zas tolik neporadím, protože se tam tolik nevyskytuji jak kdy jak mám hlídání 🙂
teď se tam bere hodně historie z filozofie aristoteles, sokrates; z úvodu jsme brali od antiky po komenského; ale ono to ještě přijde. volili jsme si předměty pro druhák a třeťák a tam je management a různé zaměření další.
A ty máš už vysokou školu bc?

ivuskaa
autor
8. led 2012