Těhotenství a porod ve světě

pafca11
18. led 2008

Dobrý den či večer, moc Vás všechny zdravím!
Jsem studentkou posledního ročníku porodní asistence, momentálně pracuji na své bakalářské práci, která se zabývá TĚHOTENSTVÍM A PORODEM VE SVĚTĚ.
Je pro mne velmi obtížné shánět informace o zemích z tohoto odvětví, jelikož v podstatě neexistují žádné dostupné informace v periodikách. (Také proto jsem si tuto práci vybrala, netušila jsem však jak moc obtížné to bude).
Nejen proto bych však jako jeden ze svých zdrojů ráda využila zdroj lidský a tedy příběhy lidí žijících v zahraničí. Byla bych vám velmi vděčná za spolupráci s vámi. Kdybyste mi třeba jen stručně napsaly o svém těhotenství a porodu a související zdravotnické péči v zemi ve které žijete, v lepším případě mne kontaktovaly, zkonstruovala jsem dotazník k vyplnění.
Samozřejmě se vám nijak nehci vtírat do velmi osobních místy až intimních záležitostí, takže pochopím, když na dotazy ohledně porodu vůbec neodpovíte. Ale ve své práci bych se ráda zaměřila nejen na porod samotný, ale také na okolnosti, které se jej bezprostředně týkají, jako jsou délka mateřské dovolené, výše porodného v dané zemi, práva těhotné ženy a matky, apod. Tedy v podstatě na záležitosti zcela banální, bohužel jak pro koho. ..
Proto bych vám byla za vaši spolupráci neskonale vděčná.
S pozdravem a poděkováním Pavlína
pafca11@seznam.cz

digysa
18. led 2008

pafca11.....ja zijem v usa, ked chces, ja ti ten dotaznik vyplnim, uz mam za sebou jeden porod a podla toho, co citam, tak v usa je starostlivost a porod a vsetko s tym spojene dost odlisne....

pattie
18. led 2008

pafca11: mám pouze zkušenosti s gynekologickou ordinací v Belize (Střední Amerika) - měla jsem nějakej zánět, tak jsem byla nucena vyhledat gynekologa...

sonicka25
18. led 2008

ties by som mohla prispiet,zijem 9-rokov v zapadnom nemecku a o par tyzdnov nastupujem na matersku-takze mam ties par info 😉

shela
18. led 2008