Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Vizualita jako nástroj manipulace

ajinka22
18. únor 2012

Ahoj,

měla bych prosbu. Píši bakalářku na téma „Vizualita jako nástroj manipulace“ a potřebovala bych vědět i váš názor na následující otázky:
1) Jak vnímáte využívání ženské krásy v tištěné reklamě? (pozitivně - spíše pozitivně – neutrálně – spíše negativně – negativně)
2) Jak vnímáte využívání ženské krásy v televizní reklamě? (pozitivně - spíše pozitivně – neutrálně – spíše negativně – negativně)
3) Sexuální podtext v reklamních kampaních mi (vadí – nevadí – vítám ho)
4) Necháte se ovlivnit současným reklamním diktátem normy ženské krásy? (ano – ne)
5) Znáte ve svém okolí nějaký negativní případ psychického ovlivnění diktátem normy ženské krásy? (ano – ne)

Děkuji mockrát za čas věnovaný těmto otázkám

kapela18
19. únor 2012

Ahoj, doufám, že i moje odpovědi pomůžou.

1) spíše pozitivně
2) spíše pozitivně
3) vadí
4) ne
5) ano

romcovaklarka
19. únor 2012

1) neutrálně
2) neutrálně
3) vadí
4) ano
5) ano

cerstvamama
19. únor 2012

1) spíše pozitivně
2) spíše pozitivně
3) nevadí
4) ano
5) ano

adisek
19. únor 2012

1) spíše pozitivně
2)spíše pozitivně
3) vadí
4) ne
5) ne

eviss
19. únor 2012

1) spíše pozitivně
2)spíše pozitivně
3) vadí
4) ano
5) ano

vosinka
19. únor 2012

1) neutrálně
2) neutrálně
3) vadí
4) ne
5) ano

Sem začni psát odpověď...

Odešli