Vizualita jako nástroj manipulace

Ahoj,

měla bych prosbu. Píši bakalářku na téma „Vizualita jako nástroj manipulace“ a potřebovala bych vědět i váš názor na následující otázky:
1) Jak vnímáte využívání ženské krásy v tištěné reklamě? (pozitivně - spíše pozitivně – neutrálně – spíše negativně – negativně)
2) Jak vnímáte využívání ženské krásy v televizní reklamě? (pozitivně - spíše pozitivně – neutrálně – spíše negativně – negativně)
3) Sexuální podtext v reklamních kampaních mi (vadí – nevadí – vítám ho)
4) Necháte se ovlivnit současným reklamním diktátem normy ženské krásy? (ano – ne)
5) Znáte ve svém okolí nějaký negativní případ psychického ovlivnění diktátem normy ženské krásy? (ano – ne)

Děkuji mockrát za čas věnovaný těmto otázkám
kapela18
19. únor 2012
Ahoj, doufám, že i moje odpovědi pomůžou.

1) spíše pozitivně
2) spíše pozitivně
3) vadí
4) ne
5) ano
romcovaklarka
19. únor 2012

1) neutrálně
2) neutrálně
3) vadí
4) ano
5) ano
cerstvamama
19. únor 2012
1) spíše pozitivně
2) spíše pozitivně
3) nevadí
4) ano
5) ano
adisek
19. únor 2012
1) spíše pozitivně
2)spíše pozitivně
3) vadí
4) ne
5) ne
eviss
19. únor 2012
1) spíše pozitivně
2)spíše pozitivně
3) vadí
4) ano
5) ano
vosinka
19. únor 2012
1) neutrálně
2) neutrálně
3) vadí
4) ne
5) ano

Začni psát odpověď...

Odešli