Zamilovala jsem se a nevím co s tím. Máte názor?

whoknows
6. srp 2008

Ahoj všichni, tedy spíše všechny...
potřebovala bych poradit, nebo spíš vyslechnout názor ostatních nezúčastněných lidí na to co se mi stalo.
Jsem už víc než dva roky vdaná, s manželem chodím 7 let a vždycky jsme žili celkem normální (nudný) ale spokojený život. Dost jsme cestovali, plánovali budoucnost (ikdyž manžel dlouho nechtěl o dítěti ani slyšet a teď už to tak nějak bere jako samozřejmost, že se to časem stane) a žijeme spolu v domácnosti kde jsme jeden rovný druhému. Manžel je dost pracovně vytížený v reklamní agentuře kde pracuje, jenže já od té doby co jsem vyšla ze školy pracuji jako OSVČ a tudíž mám hodně času sama pro sebe. V tom je možná ten zakopaný pes.
No zkrátka a dobře se mi (ani nevím jak) přihodilo, že jsem se zamilovala do jiného. Nejdřív jsem si dlouho myslela, že jsem totální blázen a je to jen nějaký přelud, potom jsem si zase říkala, že je to jen dočasné selhání smylů...jenže prostě to tady stále je a já nevím co s tím.
Můj manžel je o 7 let starší než já, po fyzické stránce to sice na něm nění tolik znát, ale po té psychické ano. Zkátka on je z rodiny kdy vše dostal od maminky až pod nos a i dnes kdy je mu přes třicet ví, že když bude problém, maminka to zařídí.
Kdežto ten můj nový milovaný je ještě o 2 roky mladší než já, ikdyž duševně nadmíru vyspělý (zřejmě kvůli tomu, že on sám má již zkušenost s vážným vztahem, z kterého má dokonce nemanželské dítě). Mám pocit, že mi dává všechno to, co mi můj manžel nikdy nedá, říká mi věci, které jsem od manžela nikdy neslyšela, ani když jsme spolu chodili.
Prostě mám znova pocit, jako by mi bylo 16 a já byla znovu zamilovaná. Vím, že tím (ikdyž tajně) manželovi ubližuji, ale nemůžu si pomoci. Je to silnější než já. Ten pocit je prostě nádherný a nepopsatelný. Jen se bojím, že je to takové to poblouznění mysli, kdy člověk přestane přemýšlet racionálně a jen se oddává citům.