Asistent pedagoga. Kdo pracuje?

dvorakovamirka
4. čer 2023

Pracujete někdo jako asistentka pedagoga? Chtěla bych se na něco zeptat...

queequegg
4. čer 2023

@dvorakovamirka Pokud je to neco ohledne naplne prace, uvazku, cehokoliv podobného, zkusim odpovedet. Ale primo AP nejsem.

kamino
4. čer 2023

Ano, co potřebuješ?

petulapal
5. čer 2023

@dvorakovamirka také pracuji jako AP.

dvorakovamirka
autor
5. čer 2023

@petulapal zajímalo by mne,jak to to funguje, pokud se jedná o žáka z 2. stupně ZŠ a tudíž má na každý předmět už jiného učitele. .. to se domlouváte s každým učitelem zvlášť? Omlouvám se za asi hloupý dotaz.

dvorakovamirka
autor
5. čer 2023

@queequegg zajímalo by mne,jak funguje AP na 2.stupni ZŠ, bylo mi řečeno, že pomáhá spíše učiteli než konkrétnímu žáku. Je to standardní přístup? Nemám žádnou praxi v tomto oboru, proto takový dotaz.

dvorakovamirka
autor
5. čer 2023

@kamino tak nějak spíše zkušenosti z prací. Pro koho je spíše vhodná ( samozřejmě s kvalifikací). Lákavá je hlavně pracovní doba ( většinou půl úvazku) takže pro maminky s malými dětmi ideální, finančně zase nic moc....

marimanta
5. čer 2023

Ano, na druhém stupni jsem se domlouvala s každým učitelem, později zase jako učitelka s asistentkou. Ne úplně před každou hodinou, ale prostě podle potřeby, někdy jsme si sedly, někdy stačilo pár slov těsně před.
Práce je to pro člověka, který to chce dělat a bude to dělat rád. Není to pink pink pohoda na půl dne.
Záleží, co máš za dítě, někdy je potřeba pomáhat fakt jen jemu, některým míň. Záleží na učiteli, jak s asistentem umí a chce pracovat, jak se dohodnete... Vzhledem k tomu, že asistenta dnes nedostane jen tak někdo, je potřeba adekvátně tomu přizpůsobit očekávání. Navíc často do třídy s asistentem strčí i další problémové děti, když už tam ten asistent je...

kamino
5. čer 2023