Diskuze pro školní asistenty

hlavinka
26. lis 2018

Ahoj vsichni. Mam dotaz: skolni asistent a narok na neschopenku, osetrovacku?

Prosim je tu nekdo, kdo je zamestnan jako skolni asistent, pripadne reditel skolky/skoly nebo pravnik?
Jde o to, jak to funguje, kdyz je skolni asistent nemocny nebo ma osetrovacku. Jak to pak je? - pry se prodluzuje smlouva nebo vraci penize, proste jsou s tim problemy a reditele skol nechteji, aby si asistenti brali osetrovacku ci neschopenku. Co jsem tedy ruzne cetla a slysela. Pak musi asistent napracovavat a podobne. Nikde jsem k tomu zadne oficialni stanovisko nenasla. Dekuju moc.

hlavinka
autor
Odpověď byla odstraněná
Zobraz
sasui1
26. lis 2018

Pracuji jako chuva v MS. Dostala jsem 25 dni dovolene. Takze kdyz jsem byla se synem v nenocbici brala jsem si dovolenou... Co se tyka nemocebske nebo ocr. Taky jsem se na to ptala. Areditelka rekla ze nemam narok. Ale jestli platim zdravku a socku tak si myslim ze bych na to narok mit mela (pracuju na dohodu) zatim jsem neresila ale myslim zre brzy me to taky ceka tak bych rada znala ofiko stanovisko 🤔

sasui1
26. lis 2018

Tak jsem psala kamardce. Zatim pravnicka neni. Ztim absolventka a koncipientka a na oboje narok je! Normalne hrazene zamestnavatelem/statem. Takze zadne ze musite odpracovat... 😊

hlavinka
autor
26. lis 2018

@sasui1 ja prave dobolenou čerpat nechci, pak mi nevyjde na leto s detmi. Navic ze zákona pokud si platime zdravko a socko, narok mame. Jsem normalne zaměstnana.
Psala jsem dotaz na msmt, ale cekam zatim na odpoved.
Je to dost nepříjemné, nadelavat nemam kdy.

hlavinka
autor
26. lis 2018

@sasui1 diky. jo, narok je, ale vim, ze reditel pak slozite vraci penize a kraj nebo.kdo s tim taky ma problem a proto to reditele nedavaji. Taky pry se to resi jinak, protoze je to z dotací a ne z firemnich penez. Proste legislativne nedotazene 😑

sasui1
26. lis 2018