Nadřízený mě tlačí do neplaceného volna, prosím o radu

kopretinak
9. pro 2016

Prosím o radu, jak dál postupovat. Pracuji jako laborantka v chemické laboratoři. Můj gynekolog mi po potvrzení tehotenství řekl, že rizikovost si musím vyjednat se zaměstavetelem, který má být informovaný. Můj zaměstnavatel byl od podnikového doktora poučen, že v laboratoři pracovat nesmím. Protože jsme velký podnik, našel mi zaměstnavatel nerizikovou práci - administrativu ,od nového roku. Když jsem se ho ovšem zeptala, co mám dělat do konce roku, když mám mít ještě 12 směn, bylo mi řečeno, že si mám vybrat dovolenou ( mám poslední půl den), zbytek si vzít buď neplacené volno nebo šichty odchodit ( kapánek mu nedošlo, že je odchodit nesmím). Takže jsem mu řekla, že si to rozmyslím a dám mu co nejdříve vědět. Jak byste na mém místě postupovali ? Jediné co mě napadlo je, zajít si pro neschopenku a být do konce roku doma. Je i jiné řešení ? Moc děkuji všem za názor.

lucie7411
9. pro 2016

Dle mě se jedná o překážku na straně zaměstnavatele a měl by Tě nechat doma za plný plat....

kackakastanka
9. pro 2016

muze ti naridit vybrat si dovolenou, ale podle me ti nemuze naridit vzit si neplacene volno, musi ti pridelit jinou praci..., takze bych se s nim takto zkusila domluvit, neni tvoji povinnosti si brat neschopenku...

marcela2222
9. pro 2016

Neschopenku bych si určitě nebrala... Ty to prostě nesmíš dělat a on se může stavět na hlavu. Nesmíte se ho bát, vyhodit vás nemůže 🙂 Takže za ním prostě dojít, že dovolenou nemáte. tudíž si jí brát nebudete, neschopenku taky ne, to že se vám nevyplatí, takže buď vás okamžitě dá jinám ( na tu administrativu) a nebo ze zákona, jak určitě ví, je to překážkou na jeho straně a musí vás nechat doma, za 100% platu.. ;)

kopretinak
autor
9. pro 2016