,,Omluvenka " od doktora při neschopence

rendlik86
3. říj 2018

Zdravim, holky mám dotaz. Jsem těhotná a mám neschopenku. Chtěla bych ale jet třeba na 2 dny k rodičům a někde jsem slyšela, že se u lékaře dá předem nahlásit,,omluvenka " pro CSSZ...Máte s tím někdo zkusenost?

j.a.n.i
4. říj 2018

@magdalenax Myslela jsem to tak ze ti policajt rekne, ze cely zitrek muzes jezdit na cervenou... Ne kdyz zrovna nekde ridi dopravu.

j.a.n.i
4. říj 2018

@magdalenax No, stanovuje, ale smi ho stanovit pouze v mezich zakona, jo az ti diky nemu ossz pokrati nemocenskou, tak se s nim klidne muses soudit o nahradu skody, ale rozhodne to neznamena, ze by ti ossz rekla, aha, on vam to pan doktor povolil, no, tak to zakonem dany rozsah vychazek dodrzovat nemusite.

anetxd
4. říj 2018

@rendlik86 ahoj, já to řešila že jsem si dosla rovnou na sociálku kde nahlásis změnu adresy a na jak dlouho budeš na té adrese....(samozřejmě jsem informovala i lékaře) Pamatuju si že jsem měla vyplněny nějaký formulář, je to asi 2 roky co jsem to řešila . O nic nešlo....

ovecka14
4. říj 2018

No tak já jsem též na PN. V létě jsem měla změněnou adresu pobytu na víkend a nebyl žádný problém, doktorka to zapsala do karty, Toť vše. Pokud bych prý našla ve schránce lístek od kontroly, měla jsem ji to zavolat,ona by to vyřídila. Opravdu to na krátkodobý pobyt mimo domov stačí takhle.. Můj muž před dvěma lety, (má jinou lékařku) mohl měnit místo pobytu na víkend kolikrát chtěl. Prostě to normálně jde.

ruzicka06
4. říj 2018

@j.a.n.i Popravdě mě to už nebaví, stále furt dokola zde opakovat, že nepopisuji svoji situaci, ale zkušenosti mých známých, co SKUTEČNĚ zažili.....a nevím, proč by mi měly lhát, že bych jim neměla věřit, jednalo se o dobré známé. Je to zodpovědnost každého pacienta a každého doktora, jak se navzájem domluví a tím bych to uzavřela. Moralizovat zde to by uměl každej....

swetlusska
4. říj 2018