Práce v nákupním oddělení, jaké funkce excelu využiji?
Ahoj,
chtéla by jsem se zeptat, zda tu někto pracuje na nákupním oddělení bud jako asistentka nákupu nebo jako nákupce. Chystám se na podobnou pozici asistentky a potřebovala by jsem poradit jaké funkce v Excelu se využívají. Ráda by jsem své excelovské dovednosti před nástupem ještě vylepšila.
Děkuji za každou radu 🙂
@t1ny já nákupčí jsem, ale excel jsem nějak nepoužívala. Záleží na firmě, na tom co po tobě chtějí, jaké jiné mají programy apod. Já pracovala v SIEMENS, takže žádná malá firma. Někteří nákupčí kolegové excel používali hodně, na analýzy. To však nebyla moje náplň práce. Navíc ani šéf nijak nepotřeboval abychom v excelu vynikali. Takže těžko říct. Je to jen o firmě a o šéfovi. Na toto tahák neexistuje.
možná bych jen poradila obecně co se hodí : v-look-up, grafy, tabulky, kontingenční tabulky - to asi hodně.
tak hodně štěstí v práci. Není to zrovna med, dělat nákupčího. PEVNÉ NERVY přeji.

Nejsem nákupčí, ale Excel umím hodně dobře, řekla bych, tak kdybys chtěla s něčím pomoct nebo vysvětit, klidně napiš IP 🙂