icon

Zahrada u rodinného domu. Máte zkušenost s firmou?

11. zář 2025

Letos jsme dokončili domek a na podzim by měla přijít na řadu zahrada. Není velká, je to pravidelný čtverec (skoro:--)) žádná zákoutí. Moje otázka zní - máte někdo zkušenost s cenou firem, které to dělají na zakázku? Nebo to zvládneme sami? Jak jste to dělaly vy?
Nechci užitkovou, jen hezky uspořádané záhony, vhodné trávy, možná ovocný strom.
Podělte se třeba o fotky jednouchých zahrádek, zahrad. Pomůže mi to.

A kdyby byla přímo firma, nebo poradna? Jsem v tomhle amatér.

squezy
11. zář 2025

@anonym_autor strašně záleží na lokalitě,na tom,co chces,jak moc by to znamenalo zahradní techniku a tak. My si nechali dělat zahradu,Taborsko,pozemek 1300m2,barak cca 170m2. Nechali jsme si delat zahony,travu,kere, máme 4 ovocne stromy. Jako bylo toho hodně a dělalo se to 3 tydny,s tim, že i bagr přijel a tak,navazeli hlinu pro travu,nekolik lidi na tom dělalo,predtim jsme si nechali vypracovat navrh od zahradní architekty, veškeré květiny privezla firma,jako fakt jsme si prostě nechali delat zahradu. Stalo to cca 700tis. Kc. Pecka,ale je to nádherné!!! A my s tim takto pocitali, protože sami bychom to delali roky,s technikou by stejně někdo musel přijet a my jsme to prostě roky dělat nechtěli. klidne pošlu fotky,ale jsi anonymní,tak napiš ty

sigyn
11. zář 2025