icon

Jak snížit stres před vyšetřením na kardiologii?

28. dub 2025

Minulý týden jsem musel absolvovat lékařskou prohlídku ohledně práce. naměřil mi tlak 165/100/135.
Šel jsem obvodní tam mi naměřili 140/90/90.
Dnes jdu na kardiologii, budou mi měřit tlak, EKG, a dají mi 24h holter.

Já jsem jen z toho vystresovaný ze mi budou měřit tlak nebo nikdy jsem takový tlak neměl horní. Já se nebojím o to srdeční ale časné od ten horní.
Jak se uklidňovat před vyšetřením? Dal jsem si magnebe 6 forte, piji magneziovou vodu. Nechci umřít
Pomozte

autor
•
28. dub 2025

mám studeně ruce i nohy tak jsem ve stresu

jancazao
•
28. dub 2025

Běž spíš na psychiatrii.

zmrzlinka
•
28. dub 2025

Nech se hospitalizovat na psychiatrii.Pomuzou Ti.

cilkat
•
28. dub 2025

Je normální, ež ti vyletí tlak, když jsi nervozní. Ono ty první čísla odpovídají dost "běžím maraton" ... Ty druhý už jsou skoro v normě...
Takže úplně v klidu. Prostě jim vyěhla nečekaná hodnota, tak to proměřej azkontrolujou, že je to ok, že ses jen bál. Jedna ulítlá hodnota fakt neznamená, že umíráš.

autor
•
28. dub 2025
@cilkat

Je normální, ež ti vyletí tlak, když jsi nervozní. Ono ty první čísla odpovídají dost "běžím maraton" ... Ty druhý už jsou skoro v normě...
Takže úplně v klidu. Prostě jim vyěhla nečekaná hodnota, tak to proměřej azkontrolujou, že je to ok, že ses jen bál. Jedna ulítlá hodnota fakt neznamená, že umíráš.

@cilkat dnes dostanu 24h holter uvidíme jaký tlak budu mít v noci když budu spát

1pomnenka
•
28. dub 2025

Teď jsi zdravý, nevím, co budeš dělat, až budeš nemocný, to s tebou asi fakt šmejkne. Moje lékařka by tě při tlaku 140/90 na žádný TK holter neposlala, vysypala by tě domů, že jsi zdravý. Za 1/2 roku u ní na kontrole tlaku.

1772
•
28. dub 2025

Nechápu ty tři hodnoty měření. To je pulz? Tlak je totiž systolický a diastolický, žádná třetí hodnota tam už není.

autor
•
28. dub 2025
@1772