icon

Koktání po užívání Cypralexu: Jak dlouho přetrvává?

avatar
monin17
24. bře 2022

Začala jsem užívat cypralex, půlku denně. Začala jsem po něm koktat a zadrhávat se, pak jsem se vysadila. Můžu mít otazku, jestli s tím má někdo zkušenost kdy to přejde?

avatar
violass
•
24. bře 2022

@monin17 Beru cypralex 1x ráno a vůbec koktání jsem neměla.

avatar
hermanka88
•
24. bře 2022

Brala jsem 10 měsíců, taky půlku. Nic takového jsem nepozorovala.

avatar
mandala
•
24. bře 2022

Když jsem začala brát AD, tak se mě šíleně zhoršily úzkosti, mimo jiné koktavost a zadrhávání byl jeden z projevů úzkostného stavu. Takže by to mohlo souviset s nasazením léků, já se vrátila do normálu asi tak za týden...

avatar
barmil
•
25. bře 2022

@monin17 sama vysazovat je nezodpovědné. Lékař Te jistě poučil, že lék si sedá a může to trvat i 3tydny a může to zhoršit obtíže i mít jiné vedlejší účinky - nespavost, sucho v ústech, třes, atd.. Proste se to musí vydržet, pak se ustalí hladina hormonů a uleví se. Ale ze dne na den to zázraky fakt nedělá. Určitě jsi měla volat lékaři a konzultovat, že se tohle vyskytlo a co dělat.

avatar
monin17
autor
•
30. bře 2022

@mandala to už trvá asi tak přes týden

avatar
monin17
autor
•
31. bře 2022

@monin17 no už to trvá tak 14 dní