Vřídky v hlavě. Co se s tím dá dělat?
Potřebuji poradit. Byla jsem u lékaře se zvětšenými uzlinami v hlavě, za uchem, na krku. Bolel mě i pohyb hlavou. Nabrali mi krev a podle výsledků že zašlou na ultrazvuk. Krev v pořádku, vše se uklidnilo. Bouličky zůstaly, ale nejsou bolestivé. Podle lékářky uzliny reagují na nějaký zánět v těle, ale crp bylo v pořádku. Měla jsem v hlavě jen jeden podkožní vřídek, který hnisal. Je to asi dva měsíce a mám to znovu. Znovu bolavé bouličky v hlavě. I jsem si nahmatala další bouličku na místě, kde nebyla a v hlavě mám 3 velmi bolavé vřídky, opět hnisají a je to velmi bolestivé. Na polštáři při spaní to hodně cítím. Z toho usuzuji, že tělo reaguje na ty vřídky takto. Ale co se s tím dá dělat? Na kontrole mě prohlédly a řekly, že se o žádné onemocnění uzlin nejedná, ultrazvuk nedělali a nic víc. Měla jste někdy něco takového? Jsou to vyloženě boláky pod kůži s hnisem. Potřebuji to nějak řešit. Je to opravdu bolestivé a nacházet si pořád nové bouličky na uzlinách taky není příjemný. Napadlo mě třeba nějaký preparát na akné, nebo něco. Jsem z toho už zoufalá.
@lv díky. Máš s tím nějakou zkušenost, jak to dělají? Neumím si to představit ve vlasech a snad by mi to opíchli.
Bratranekoj se to dělá také, na jiné části těla. Má to dost bolestivé. Vždy jede na chyru tam mu to rozříznou a vyčistí, ale stejně se mu to znovu objeví. Zkus vyčistit organismus nejlepší na čištění je čaj z kopřivy, ale pozor může se pít max 14 až 3 týdny pak musí být pauza. Je také možné, že se ti po piti kopřivy zhorší pleť apod. To je známka toho, že se tělo čistí.
@martt mám to taky už po několikáté, ale takto ošklivý podruhé. Zkusím všechno, je to strašný.
Ahoj zasla bych na chirdu ať to vyčistí a z hnisu vezmou stěr co tam je za bakterii.
me kdysi vridky v hlave zpusoboval sampon ( asi se zanitili vlasove vacky nebo nevim), musel jsem ho zmenit a od te doby dobry... ale s tema uzlinama nevim, to neporadim, at je brzo lepe!