icon

Mám šanci v hereckém světě nebo jen dobře vypadám?

jamesoon
14. srp 2026

Ahojte, zaujímal by ma váš úprimný názor. 🙂

V poslednej dobe ma začína čoraz viac lákať herectvo. Nikdy som ho profesionálne neštudoval ani som nemal žiadne herecké skúsenosti, ale baví ma natáčať sa, skúšať rôzne výrazy, štýly a vžívať sa do rôznych postáv.

Vytvoril som približne minútové video z krátkych záberov, ktoré som si počas posledného roka až dvoch náhodne natáčal. Pridal som aj niekoľko fotografií, aby ste si mohli vytvoriť lepšiu predstavu o tom, ako vyzerám v rôznych obdobiach a štýloch.

Vo videu nie sú žiadne zábery vytvorené umelou inteligenciou ani úpravy, ktoré by menili môj vzhľad. Chcel som, aby bolo vidieť, ako reálne vyzerám.

Okrem herectva sa venujem aj hudbe – spievam a tvorím vlastnú hudbu. Pridám preto aj odkaz na svoju YouTube tvorbu.

Hovorím po slovensky, česky, maďarsky a anglicky.

Chcel by som sa preto opýtať úplne na rovinu:

🎬 Myslíte si, že mám podľa vzhľadu a vystupovania potenciál na herectvo?

🎭 Aký typ postáv alebo filmov či seriálov by mi podľa vás najviac sedel?

📸 Pôsobím podľa vás skôr ako herec alebo model?

🎤 Myslíte si, že by malo zmysel skúsiť castingy, herecký kurz alebo školu?

Alebo podľa vás jednoducho dobre vyzerám pred kamerou a herectvo by už bolo niečo úplne iné?

Budem rád za úprimné názory – aj za kritiku. Práve preto sa pýtam ľudí na fóre, pretože cudzie oči dokážu človeka často posúdiť objektívnejšie než on sám.

Video + fotografie:

https://files.fm/u/k2u656gbc2

Moja YouTube tvorba:

Ďakujem každému, kto si video pozrie a napíše svoj názor. 🙂

izz76
15. srp 2026

Nezáleží na tom jak vypadáš, ale jestli umíš zahrát roli. Viz třeba Jiří Mádl,do krasavce má daleko, přesto je dobrý herec.

jijulka
15. srp 2026

co to děláš furt s tou pusou? Jakoze si myslis ze mas sexy ostré rysy? Spis to vypadá legračně.
Na to jestli bys byl dobry herec musíš předvést víc než šklebit se do kamery, třeba něco zahrát.
Zpěv mi urval uši.