Ostrava    59     Profil uživatelky
Ostrava    59     Profil uživatelky
Obchodní podmínky pro konečné zákazníky
Obchodní podmínky jsou platné od 25. 5. 2018. Předchozí verzi naleznete zde.

Provozovatel e – shopu uhanky.cz

Ing. Hana Gavlasová (prodávající)

IČ: 75258668

DIČ: CZ7957165601

Hudební 192

747 64 Budišovice

Tel: 608 010 781 (t- mobile). Hovorné je účtováno dle ceníku Vašeho operátora.

E-mail: info@uhanky.cz

Plátce DPH. Podnikatel je zapsán do živnostenského rejstříku Magistrátu města Opavy.


1. Všeobecná ustanovení
Kupující učiněním objednávky v e-shopu uhanky.cz potvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami pro dodání zboží. Vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí těmito obchodními podmínkami a tyto podmínky jsou pro obě strany závazné. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či fyzickou osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

2. Objednání zboží
Objednání zboží probíhá prostřednictvím e-shopu. Objednávat je možné 24 hodin denně. Platnost všech akčních nabídek je do data uvedeného u akční nabídky, případně do vyprodání zásob. V případě, že u akční nabídky není uvedeno žádné datum, pak akce platí do odvolání anebo do vyprodání zásob. Po provedení objednávky je odeslán automatický notifikační email, který shrnuje informace o objednávce (objednané zboží, cena, cena a způsob dopravy, údaje pro platbu). Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Podmínkou pro naplnění platnosti elektronické objednávky je pravdivé vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři.

3. Odeslání a dodání zboží
Zboží odesíláme prostřednictvím nasmlouvaných dopravců. Naši dopravci jsou uvedeni v záložce "Doprava". Zboží odesíláme zpravidla do 2 pracovních dnů od přijetí objednávky na dobírku. U objednávek s volbou platby bankovním převodem anebo on-line platbou, odesíláme zpravidla do 2 pracovních dnů od přijetí platby. O odeslání zboží je zákazník informován prostřednictvím emailu. Dodací doba je odvislá od zvoleného dopravce. Dopravci většinou doručují zboží během dvou pracovních dnů od převzetí zásilky k přepravě, a to u zásilek s místem určení v rámci České republiky. Doba doručování zásilek do jiných evropských zemí než ČR je odvislá od dané lokality. Zpravidla jsou tyto zásilky doručeny do 5 pracovních dnů od převzetí zásilky.

Při přebírání zboží od přepravce si, prosím, pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, anebo prodávajícího.

4. Platba za zboží a náklady na dopravu
Objednané zboží, které je doručováno v rámci České republiky, je možné uhradit platební kartou (Go Pay), bankovním převodem anebo dobírkou. Cena dopravy je odvislá od zvoleného dopravce, způsobu platby, destinace a váhy zásilky. Zásilky do zahraniční je možné uhradit pouze platební kartou. Do zahraničí nezasíláme zásilky na dobírku. Ceny dopravy v rámci ČR jsou uvedeny v záložce „Doprava“. Cena dopravy je taktéž uvedena v kroku objednávkového procesu, který se věnuje volbě přepravce a zároveň je uvedena na souhrnném notifikačním emailu, který je kupujícímu odeslán po uskutečnění objednávky. Cena dopravy do zahraničí je spočtena v kroku objednávky, a to po zvolení cílové zahraniční destinace. Zároveň je cena mezinárodní dopravy uvedena na notifikačním emailu, který je kupujícímu odeslán po uskutečnění objednávky.

5. Reklamace
Vrácení zboží do 14 kalendářních dnů

Kupující má právo na odstoupení smlouvy do 14 kalendářních dnů (vrácení zboží). Zboží je možné vrátit bez udání důvodů do 14 dnů od převzetí zboží. Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno.

Podmínkou pro vrácení peněz za zboží je zaslání zboží v původním stavu a v původním obale, pokud zboží obal obsahovalo. Zboží nesmí být použito, tzn. ani vypráno. Zboží je možné zaslat prostřednictvím České pošty anebo přepravní společnosti. V případě zaslání zboží Českou Poštou je nutné zásilku zaslat doporučeně, a to na adresu prodávajícího: Hana Gavlasová, Hudební 192, 747 64 Budišovice. Zboží nelze vracet na dobírku. Jakékoliv takto vrácené zboží nebude prodejce přijímat. Při vrácení je nezbytné doložit kopii dokladu o nabytí (faktura) a číslo účtu, na který má být platba vrácena. Před odesláním zásilky s vraceným zbožím je nakupující povinen na tuto skutečnost prodávajícího průkazně upozornit (emailem anebo telefonicky) a zároveň definovat konkrétní výčet vraceného zboží dle objednávky (název zboží). Při splnění těchto podmínek a po doručení zásilky prodávajícímu, prodávající uhradí hodnotu zakoupeného zboží na účet kupujícího, a to nejpozději do 14 pracovních dní od převzetí zboží zpět. V souladu s novým občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) bude vrácena také částka za dopravu ke spotřebiteli. Prodejce vrátí nakupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, tzn., např. pokud si zákazník zvolí dopravu zboží na dobírku, bude v případě odstoupení od smlouvy (vrácení zboží do 14 kalendářních dnů) navrácena částka za dopravu bez dobírky.

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

V případě, že Vám bylo zasláno jiné zboží, než na které byla učiněna objednávka, tuto skutečnost nám, prosím, sdělte emailem na info@uhanky.cz anebo telefonicky na telefonní číslo 608 010 781. V případě dodání jiného zboží, toto, prosím, zašlete zpět na naši adresu a došleme Vám správné zboží bez dalších nákladů. Náklady spojené s dopravou zpět chybně zaslaného zboží Vám uhradíme převodem z účtu do 5 pracovních dní od převzetí zboží zpět. V případě nedodaného zboží Vám toto zboží neprodleně došleme, pokud bude skladem. V případě, že již zboží skladem nebude, pak Vám vrátíme uhrazenou částku na účet, a to nejpozději do 5 pracovních dní od zjištění této skutečnosti.

Vrácení zboží z důvodu závady a záruční podmínky

Na veškeré zboží poskytujeme zákonnou záruku v délce 24 měsíců. Záruka se vztahuje na výrobní vady.

V případě zjištění vady vyplní kupující reklamační protokol, který je možné stáhnout, na www.uhanky.cz v záložce „O nákupu“. Vyplněný formulář je třeba zaslat společně se zbožím na adresu: Hana Gavlasová, Hudební 192, 747 64 Budišovice. Současně s reklamačním protokolem a poškozeným zbožím přiložte kopii dokladu o koupi. Před odesláním zboží doporučujeme zaslat fotografie poškozeného zboží, pro předposouzení oprávněnosti reklamace. Oprávněnost reklamace bude prodávajícím finálně posouzena až po fyzickém obdržení zboží, aby bylo možné výrobek podrobně prohlédnout. Reklamace bude vyřízena do 30 kalendářních dní od převzetí zboží zpět.
V případě uznání oprávněnosti reklamace má kupující nárok na opravu závady, pokud to charakter závady umožňuje. Pokud prodávající není schopen zajistit opravu závady, má kupující nárok na výměnu zboží. V případě, že reklamované zboží není skladem, je kupujícímu vrácena hodnota zboží na účet, a to včetně nákladů za dopravu, kterou kupující vynaložil pro zaslání zboží prodávajícímu. Doprava bude uhrazena pouze v případě oprávněné reklamace a jedná se o náklady skutečně vynaložené a zároveň přiměřené (např. poštovné v základní sazbě).

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním. Výrobky podléhají opotřebení, které se dostavuje při jejich používání, praní apod. Společně s výrobky zasíláme návod k údržbě, pokud, tento neobsahuje přímo výrobek. Správnou údržbou můžete prodloužit životnost výrobků. Např. polyuretanové zátěry (puly) podléhají mechanickému opotřebení, stejně tak přírodní vlákna mají kratší životnost než vlákna umělá, a to při stejné četnosti používání. Vlákna se používáním se ztenčují a látka se vydírá. Na míru opotřebení má vliv řada faktorů např. teplota vody, tvrdost vody, použité prací prostředky, slunce, agresivita moči, apod.).

b) nesprávným použitím výrobku a nesprávnou údržbou

c) nesprávným skladováním

Prodávající si vyhrazuje právo ukončit obchodní vztah s takovým nakupujícím, jehož reklamace jsou neúměrné nebo jeho nákupy jsou vyhodnoceny jako spekulativní.

Ostatní se řídí obecně závaznými zákonnými ustanoveními vyplývajícími zejména z nového občanského zákoníku (č. 89/2012 Sb.).

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@uhanky.cz

2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz. http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .

5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

6. Storno objednávky
Objednávku lze v e-shopu uhanky.cz bezplatně stornovat do 12 h od objednání, a to zasláním informace na email: info@uhanky.cz. Pokud má zákazník zájem o storno po uplynutí 12 hodin od učinění objednávky, pak je toto možné pouze v případě vzájemné domluvy, která musí být uskutečněna telefonicky.

7. Ochrana osobních údajů

Provozovatel e – shopu www.uhanky.cz vystupuje v pozici správce osobních údajů, dále jen „správce“. Kupující, případně osoba, která se registruje v eshopu www.uhanky vystupuje v pozici „subjekt údajů“.

Správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Cookies jsou krátké textové soubory, které si internetové stránky ukládají na pevný disk počítače nebo mobilního zařízení uživatele. Často jde o nastavení, které uživateli usnadní používání stránek. Některé funkce není možné bez cookies využívat. V eshopu U Hanky (www.uhanky) nepoužíváme cookies za účelem osobní identifikace uživatelů.

Ukládáme následující druhy cookies:
• Technické cookies, které jsou nezbytné pro zajištění základní funkčnosti stránek (identifikátor session).
• Cookies třetích stran určené pro měření anonymních dat o chování uživatelů a sledování návštěvnosti pomocí Google Analytics za účelem lepšího přizpůsobení stránek pro uživatele.

Nastavení cookies
• Pravidla pro používání nebo zablokování cookies si může každý uživatel nastavit ve svém internetovém prohlížeči.
• Uživatel si může nastavit povolení nebo odmítnutí veškerých nebo pouze některých souborů cookies. Zablokování souborů cookies bude mít negativní vliv na použitelnost webové stránky a služby eshopu.
• Uživatel může svou volbu ohledně nastavení cookies kdykoliv změnit. Uživatel může již uložené soubory cookies vymazat ve svém internetovém prohlížeči.
• Detailní informace o nastavení ukládání souborů cookies v prohlížeči lze nalézt na stránkách poskytovatele konkrétního internetového prohlížeče.

Kupující uzavřením kupní smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího, a to v rozsahu nezbytném pro úspěšné splnění smlouvy a dodržení právních předpisů ČR, které vyžadují archivaci účetních dokladů po dobu 10 let od konce zdaňovacího období, ve kterém byl nákup uskutečněn. Osobní údaje budou zpracovávány automatizovaně. Osobní údaje jsou u prodejce uloženy v elektronickém účetním programu, a dále v databázi eshopu, která je přímo napojena na účetní program, a umožňuje import dat pro generování faktur z objednávek. Faktury, obsahující osobní údaje jsou uloženy v tištěné podobě u správce. Pro výše zmíněné účely budou zpracovávány tyto osobní údaje kupujícího: jméno (jména), příjmení, popřípadě název společnosti, adresa, u firem identifikační číslo a daňové identifikační číslo, emailová adresa a telefonní číslo. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím, bez předchozího souhlasu kupujícího, předávány třetím osobám. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu 10 let od konce zdaňovacího období, ve kterém byla uzavřena kupní smlouva.

Zpracování osobních údajů pro marketingové účely je řešeno v Zásadách upravujících zpracování osobních údajů.

Uzavřením kupní smlouvy případně registrací správce údajů informuje subjekt údajů o základních zásadách a principech v souladu s ustanovením čl. 13 a následujících Nařízení Evropského parlamentu a Rady č. 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „obecné nařízení o ochraně osobních údajů“), na základě kterých správce v souvislosti s kupní smlouvou anebo registrací za účelem splnění kupní smlouvy a dále marketingovým účelům, nakládá s osobními údaji.

Osobní údaje subjektu údajů jsou zpracovávány automatizovaně v elektronické formě, kromě údajů uvedených na fakturách. Tyto jsou v některých případech zpracovávány manuálně a uchovávány v tištěné podobě.

Subjekt údajů má právo požádat správce o poskytnutí informace o zpracování jeho osobních údajů.

Subjekt údajů má právo, aby správce bez zbytečného odkladu opravil nepřesné osobní údaje, které se ho týkají. S přihlédnutím k účelům zpracování má subjekt údajů právo na doplnění neúplných osobních údajů, a to i poskytnutím dodatečného prohlášení.

Subjekt údajů má právo, aby správce bez zbytečného odkladu vymazal osobní údaje, které se daného subjektu údajů týkají, a správce má povinnost osobní údaje bez zbytečného odkladu vymazat, pokud je dán některý z důvodů stanovených obecným nařízením o ochraně osobních údajů.

Subjekt údajů má právo, aby správce omezil zpracování osobních údajů, v případech stanovených obecným nařízením o ochraně osobních údajů.

Subjekt údajů má právo získat osobní údaje, které se ho týkají, jež poskytl správci, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu, a právo předat tyto údaje jinému správci, aniž by tomu správce bránil, a to v případech stanovených obecným nařízením o ochraně osobních údajů.

Vzhledem ke skutečnosti, že zpracování osobních údajů je založeno na souhlasu se zpracováním osobních údajů poskytnutém subjektem údajů, má tento subjekt údajů právo tento souhlas kdykoliv odvolat.

Pokud se subjekt údajů domnívá, že došlo k porušení právních předpisů v souvislosti s ochranou jeho osobních údajů, má právo podat stížnost u některého dozorového úřadu. Dozorovým úřadem je v České republice Úřad pro ochranu osobních údajů.

8. EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku pro transakce prováděné přes platební bránu. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Zákazník souhlasí s vystavením a zasláním účtenky v elektronické formě.
Zobraz celé podmínky
Zobrazit hodnocení:
annettaine
26. črc 2021
Vše naprosto perfektní, děkuju a doporučuji
andrnovak
6. led 2021
Děkuji za baliček! Moc doporucuji všem.
ellinorw
25. lis 2020
Naprostá spokojenost! Všem doporučuji👏
danasteifova
5. říj 2020
Moc děkuji za botky i oblečení 🌸🌞🌸, vše na 1***
uhanky
6. říj 2020
Krásný den, děkuji. Jsem ráda, že se líbí. Hanka
radkovy
9. led 2020
Určitě doporučuji. Vše v pěkném stavu. 100% spokojenost.
petulaka
6. led 2019
Vsechno v nejlepsim poradku, prijemna komunikace, ochota, rychle zaslani zbozi. Velice dekuji a doporucuji!
gitull
10. srp 2018
Krásné roláčky, velký dík!!! Petra
klarka12385
18. dub 2018
Vše perfektní, moc milá paní, určitě doporučuji!!
evapraga
12. únor 2018
Děkuji za skvělý obchod. Bunda je krásná, líbí se nejen mojí dceři, ale dostává pochvaly i od okolí. Málokdo věří, že není nová. 🙂
plenky
15. lis 2017
Výborná komunikace, rychlé odeslání, zboží odpovídá popisu. Doporučuji! 🙂
lufino
27. říj 2017
Supr rychlé jednání, příjemná paní. Moc doporučuji
jabkone
10. črc 2017
Rozhodně doporučuji. Velmi vstřícné a milé jednání. Výborná komunikace a bleskurychlé doručení👍
atevi23
18. kvě 2015
Doporučuji kalhotky. Jsou moc krásné a super sedí 🙂
eburianova
6. dub 2015
Perfektní obchod,super zboží, dík za dodatečnou úpravu objednávky!!doporučuji všem! 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
11milda38
13. srp 2014
Spolehlivost a bezproblémový obchod, mohu jen doporučit. 🙂
uhanky
13. srp 2014
Děkuji. Hanka G.
vera_j
27. bře 2014
Velice děkuji za bezproblémový obchod, perfektní domluvu a rychlé vyřízení! Určitě všem doporučuji
tetrix
21. led 2014
Perfektní obchod, bleskové dodání zboží. Určitě doporučuji 🙂
markyttka13
7. srp 2013
Krasne plavečky, skvěly obchod... Komunikace ... Děkuji 🙂
aideen
15. kvě 2013
Moc děkuji za bezproblémový obchod, perfektní domluvu a rychlé vyřízení! Určitě všem doporučuji 🙂
oli26
17. dub 2013
Pani Hanka je nejlepsi prodejce plinek v cr , a to nekecam 😃 skvela komunikace, ve vsem mi vysla vstriv a plenky byly hned doma 😃 Doporucuji !!!
pavlaz
5. bře 2013
Mohu jen doporučit 🙂 , ochotná komunikace a rychlé dodání balíčku. 🙂
verry
23. led 2013
Super komunikace, a rychlost dodání balíčku. Zboží krásné. Určitě doporučuji 🙂
jarynek
27. lis 2012
Balíček dorazil, super komunikace, krásné zboží, vše v pořádku - doporučuji a děkuji 🙂
uhanky
27. lis 2012
Děkuji. Jsem ráda, že jste spokojená. Opatrujte se.