Náhrada kombinovaného kočárku Inglesina Magnum, která se již nevyrábí. Je něco obdobného?

Zodpovězené
7. pro 2020

Dobrý den,

máte nějaký tip na náhradu kočárku Inglesina Magnum? Bohužel se již nevyrábí.

Co mě vyhovovalo u tohoto kočárku?

  • Korba, která se jednoduše předělala na sporťák
  • Odpružení
  • Kolečka - všechny stejně velká a v jedné linii, ne jak se dělají nyní, přední a pohyblivá
  • Velký košík


Předem děkuji.

Ahoj!

Jestli Ti Inglesina Magnum tak seděl, možná by stálo za to zvážit koupi tohoto modelu z bazaru. Hlavně, když Ti opravdu všechno vyhovovalo a nemáš proč měnit, možná jen, že ten Tvůj už nemáš nebo dosloužil, nějaký kus z druhé ruky v dobrém stavu by Ti znovu mohl posloužit přesne tak, jak si to představuješ.

Inglesina Magnum

Inglesina Magnum je dvojkombinace na plně odpružené, houpavé konstrukci s velkými, neotočnými, nafukovacími koly. Projede téměř jakýkoliv, i špatný terén. Hluboká vanička je dostatečně prostorná a časem z ní dokážeš vytvořit sportovní část, a to odnětím vaničkové vložky a sklopením opěrky nožiček. Sportovní část je plně otočná a polohovatelná od úplného sedu do úplného lehu. Dokoupením autosedačky Huggy můžeš kočárek využívat i jako cestovní systém. Ve výbavě kočárku je kromě nánožníku i pumpu na kola. Magnum nahradil novější model Inglesina Sofia.

Když bazarovku prostě nechceš nebo jednoduše toužíš po změně nebo novém kočárku se zárukou, ale s co nejbližší funkcionalitou, koukni určitě na Inglesina Sofia - i když tak samozřejmě už řešení je modernější se samostatným sporťákem.

Inglesina Sofia

Inglesina Sofia, často udávaná i s přívlastkem Sport pro svá terénní kola, je hluboký nebo kombinovaný kočárek na konstrukci Ergo Bike s neotočnými nafukovacími koly. Ke kolům patří i pumpa ve výbavě. Název kočárku je odvozen od názvu hluboké vaničky, kterou můžeš kromě Ergo Bike nakliknout i na jiné typy konstrukcí. Hluboká vanička je dostatečně prostorná, pro starší miminko ji můžeš i napolohovat. S auto kitem ji můžeš využít v autě místo autosedačky. Výhodou je i extenzivní větrání ve stříšce a ve spodní části, kde ho můžeš i regulovat. Ke kočárku je možné si zakoupit i plně polohovatelné sportovní sedadlo a autosedačku Huggy, které na něj jednoduše naklikneš bez potřeby adaptérů. S adaptéry dokážeš připojit i jiné značky autosedaček. Starší typ podvozku poznáš podle pěnové rukojeti, kterou později nahradilo elegantnější koženkové provedení.

Podívej se i na Silver Cross Sleepover (novější s odděleným sedadlem),

Silver Cross Sleepover

Silver Cross Sleepover nové generace (nazývaný i Sleepover 3) je retro kočárek s vysokou nosností na houpavé chromové konstrukci s neotočnými nafukovacími koly. Nová dvojkombinace z roku 2016 se skládá ze složitelné hluboké korby a plně polohovatelného sportovního sedadla. Stříška je společná pro obě nástavby, přesuneš ji na tu, kterou právě využíváš. Kromě menšího pevného kšiltu disponuje i druhým větším UV kšiltem. Ke kočárku patří i příslušenství: pláštěnka, fusak a přebalovací taška. Dokoupitelnou autosedačkou Simplicity vytvoříš ze Sleepoveru cestovní systém bez potřeby adaptérů.

resp. když seženeš bazarový Sleepover Elegance, bude to přesně ten samý systém předělání korbičky…

Silver Cross Sleepover Elegance

Silver Cross Sleepover Elegance je elegantní kočárek retro typu na houpavé chromové konstrukci s neotočnými nafukovacími koly. Sleepover Elegance je kombinací typu 2v1. Hlubokou korbu dokážeš sundáním vložky, vsunutím madla a vyklopením opěrky nohou změnit na otočné, plně polohovatelné sportovní sedadlo. Korba je dobře větraná a vhodná i na noční přespávání. V některých setech najdeš dřevěný stojan, se kterým je využitelná jako kolébka. V případě potřeby je možné ho také dokoupit samostatně. Ke kočárku patří i nánožník, rozeta (magnetická ozdoba na stříšku) a přebalovací taška. Volitelná autosedačka Simplicity vytvoří z kočárku cestovní systém.

Dále zmíním Navington Corvet, alespoň jako hluboký…

Navington Corvet

Navington Corvet je z klasických kočárků této značky tím nejkompaktnějším. Jde o kombinovaný kočárek v retro stylu, který je navíc obohacen o moderní, funkční prvky. Odlehčená konstrukce s neotočnými nafukovacími koly je navíc odpružená Anti-Shock systémem, takže hladce zvládne i těžší terén a nárazy. Po složení je díky předním kolům zalamujícím se dovnitř dostatečně kompaktní, takže se vejde i do kufru menšího auta. Po složení navíc samostatně stojí a dá se táhnout za sebou, takže je snadné ji uskladnit anebo převážet. Dvoukomorový nákupní košík umístěný ve spodní části je nejen uzavíratelný, ale dá se i odejmout a přeložený přenášet za integrované úchyty.

Hluboká vanička je velmi prostorná a díky systému odvětrávání Ventibase je pohodlná i v horkých letních dnech. V zimě ji můžeš zateplit dokoupitelným Winter Jacket obalem s odrazkami. Samostatně položenou s ní můžeš houpat, matraci uvnitř vaničky dokážeš pro starší miminko i napolohovat. Sportovní sedadlo je otočné a plně polohovatelné v zádové i nožičkové části. Corvet si můžeš zakoupit v předpřipraveném setu, dostupný je ale i samostatný podvozek a volitelná vanička Genua a sedadlo Spinaker, sedící i na modely Caravel a Galeon. Na konstrukci je možné nasadit i volitelnou autosedačku s adaptéry.

A skvělé hluboké/příp. se (samostatným) sedadlem jsou i kočárky značky Emmaljunga - linie Edge nebo Big Star Supreme.

Uvedu tu i Peg-Pérego Classico/ Culla/Primonido Elite.

Peg-Pérego Classico

Peg-Pérego Classico je klasický elegantní retro kočárek s houpavou konstrukcí s neotočnými nafukovacími koly. Barvu konstrukce si můžeš vybrat z lesklého chromového provedení Cromato či matného stříbrného provedení Velo. V drátěném nákupním košíku najdeš navíc vložku proti vypadávání menších věcí.

Classico je hlavně v nabídce v hluboké verzi, přičemž vaniček je dostupných několik druhů. Hluboká autovanička Culla je specifická možností "svlečení" potahů. Odepnutím horní vrstvy střechy a ochranného krytu vznikne letní větraná verze. Spolu s ní se podvozek Classico prodává pod názvem Peg-Pérego Culla. Novější vydání vaničky Culla aktuálně nese název Peg-Pérego Primonido Elite. Klasičtější autovanička Young zase s konstrukcí vytvoří variaci Peg-Pérego Young Auto. Zakoupit si ale můžeš i samostatnou konstrukci, na kterou si nakombinuješ nástavby podle potřeby. Na výběr máš hlubokou vaničku Navetta XL, sportovní sedák Giro nebo Duette SW či autosedačku Primo Viaggio. Definitivní název modelu se liší v závislosti na verzi nástavby.

Peg-Pérego Culla

Peg-Pérego Culla je klasický elegantní retro kočárek s houpavou konstrukcí s neotočnými nafukovacími koly a drátěným košíkem s vložkou proti vypadávání menších věcí. Ta je zkombinovaná s hlubokou vaničkou Culla, kterou můžeš s kitem Auto používat i jako autovaničku místo klasické autosedačky kategorie 0+. Culla je specifická svými potahy, z nichž lze "svléknout" horní vrstvu pro její odlehčenou odvětrávanou letní verzi.

K podvozku Classico v matné stříbrné verzi Velo anebo chrómové Cromato se dají připojit i další volitelné nástavby: autovanička Navetta XL, sportovní část Giro nebo Duette SW či autosedačka Primo Viaggio. Definitivní název modelu se liší v závislosti na verzi nástavby.

Peg-Pérego Primonido Elite

Peg-Pérego Primonido Elite je klasický elegantní retro kočárek s houpavou konstrukcí s neotočnými nafukovacími koly. Barvu konstrukce si můžeš vybrat z lesklého chromového provedení Cromato či matného stříbrného provedení Velo. V drátěném nákupním košíku najdeš navíc vložku proti vypadávání menších věcí.

Primonido Elite je hlavně v nabídce v hluboké verzi se stejnojmennou hlubokou vaničkou, kterou můžeš s kitem Auto používat i jako autovaničku místo klasické autosedačky kategorie 0+. Vanička Primonido Elite je specifická svými potahy, z nichž lze "svléknout" horní vrstvu pro její odlehčenou odvětrávanou letní verzi. Nahradila původní Culla. Konstrukce Classico se dá taky zkombinovat s dalšími volitelnými nástavbami: sportovní částí Giro anebo autosedačkou Primo Viaggio. Definitivní název modelu se liší v závislosti na verzi nástavby.

Mrzí mě, že jsem Ti nedala víc “totožných” možností se stejnými funkcemi, ale už se takové moc nevyrábí. Také hodně doporučím buď hledat stejné bazarovky (nebo ten Silver Cross), nebo se smířit s trochu jinou funkčností. Z vyjmenovaných všechny, mimo toho předělání hluboké korby, budou jízdně velmi podoné a pro miminko pohodlné. Sama bych pravdu říci volila ty starší Emmaljungy, ovladatelnost i s neotočnými koly je fantastická (sama jsem jednu starší bazarovku zkoušela a byla to krása).


Přeju to najpohodlnější kočárkování,

Eli z Modrého Koníka.