Prostorný, terénní kočárek na všechno: Emmaljunga NTX90, Thule Urgan Glide 2, Britax Smile III, Britax Go Big2?

Zodpovězené
11. kvě 2020

Dobrý den,

ráda bych znala Váš názor a prosím o radu. Nejsem schopná se rozhodnout a další chybu bych nerada udělala, přemlouvat manžela na nový kočárek mi trvalo věčnost 🙂.

Máme kočárek Cybex Priam, otázku kočárku jsem v těhotenství moc neřešila, všichni z něj byli nadšení, líbil se mi, ale pro mě je velkým zklamáním. Dokoupili jsme kola do terénu, s ním je zdolávání lesa výrazně lepší, ale i tak je takový dohrkaný, zajíždí nám madlo, určitě si s ním jízdy neužívám, navíc naše malá má rok a je opravdu veliká, už teď je ve sportovním sedáku tak akorát a hodně na ni i svítí slunce (malá střecha), když je v lehu a spí.

Hledám kočárek, který zvládne terén v lese, na lesních cestách, atd., ale nemá přehnaně sportovní vzhled, bydlíme na okraji města a využíváme jak les tak město, les ale převažuje. Pokud možno, chci jen jeden kočár na všechno, podmínka je sporťák do lehu s velkou střechou, s možností dokoupit na druhé dítě hlubokou korbu, až to bude aktuální. Co největší sportovní sedačka, nemám v plánu v budoucnu kupovat golfky, atd., takže aby vydržel a mohlo si do něj i dítě samo vylézt. No a samozřejmě - už žádné drncání a vyklepané dítě :-/ A lehká manipulace!

Emmu jsem byla vyzkoušet v obchodě, zarazilo mě, že nemá odpružení předních kol a je celkem tuhá, i když je brána jako terénní kočárek, mám strach, že les nebude zvládat tak dobře, jak bych chtěla.

Je outdoor verze v jízdních vlastnostech lepší než lounge?
Vím, že je to jen o kolech.

Thule je pro mě, co se týče jízdních vlastností favorit, ale hluboká korba nic moc, sporťák je až tak pro větší děti a nejde otočit, přijde mi, že je to spíš kočárek doplňkový na sportovní aktivity, přírodu, ale ne ten hlavní na všechno.

Britaxy ještě vyzkoušené nemám, ale vím, že se o nich hodně mluví...

Napadá Vás ještě jiný kočárek, na který bych se měla zaměřit?
Chci, aby byl opravdu kvalitní a vydržel mi na dvě děti a jízdy s ním si užívala 🙂.

Děkuji moc za odpověď.

Ahoj!

Emmaljunga NXT90

Emmaljunga NXT90 Ergo

je za mě jeden ultraodolný tank, který do terénu jednoznačně vhodný je. Jako, vždy na tom budou lépe tříkolky - kvůli většímu přednímu kolu a neotočnému sedadlu (které je u malého dítěte nevýhoda kvůli velikému prostoru a výhledu pouze vpřed (ne na maminku), ale z dlouhodobého hlediska vydrží déle a dělá kočárek lehčím) - ale co se čtyřkolových modelů týče, je to jeden z top kočárků. Přední kola tužší - je také výhoda, i když se možná nezdá - neboť je neohýbá dozadu jakýkoli kořene, o které zavadíš - nezastaví / nezasekne vás to, případně nedonutí mít pocit, že jdeš kočárek převrátit. A celkově, měkké odpružení je výhoda na malých nerovnostech a hrbolech, ale při větších, - jako jsou v lese - je tlumení lepší než to hojdání, protože kočárek více vydrží a méně se zašprajcne. Důležitá je tam odolnost, a, ano, i kola - a do lesa s Outdoor koly budeš jednoznačně vybavená nejlépe - jsou nejstabilnější, nejširší, a dezén pomáhá neprošmykování.

Thule Urgan Glide 2

Thule Urban Glide 2

jako tříkolka je jednoznačně skvělá volba, ale tedy pro menší dítko má ty své nevýhody. Korba je tam fakt jednoduchá a u Emmaljungy je o dost prostornější, větranější a víc krycí, tak za mě to NXT90 v tomto ohledu (kombinovaný kočárek pro všechno) vyhrává jednoznačně. Akorát je tedy NXT-čko těžší, což ale jako terénní kočárek tak nějak musí být... A namísto Thule bych popravdě já raději vzala Baby Jogger City Elite

Baby Jogger City Elite

přijde mi trochu kratší na délku, a o něco funkčnější (např. má ​​polohování nohou) - když tedy hledáš kočárek, co bude na každé použití a zvládne i druhé dítě ...

Britax Smile III i Britax Go Big2 jsou výborné kočárky - Go Big podstatně hojdavější a s lepšími jazndými vlastnostmi - ale co se týče terénu, takového opravdu těžšího, na Emmaljungu nemají kvůli předním kolům. Pokud, tak Go Big (vyšší, dražší model), ale opravdu je na tom Emmaljunga lépe.

Britax Smile III

Britax Go Big2

Já bych, kdyby si byla ochotna zvážit i neotočný model, odporučila Peg Péregp GT3 - do terénu a celkově na všechny typy ježdění oblíbený a praktický model, jen je těžký, s tím třeba počítat. Mimo toho, i jízdně, je velmi fajn.

Peg-Pérego GT3

Z otočných zase doporučím Gesslein FX4, kde víš dokoupit terénní neotočné kola (do lesa)...

Gesslein FX4 Classic

a z bazarové nabídky je jedním z nejoblíbenějších modelů vůbec už nevyráběný Bugaboo Buffalo.

Bugaboo Buffalo


Přeju to najpohodlnější kočárkování,

Eli z Modrého Koníka.