Reklamace kočáru. Musím poslat celý, nebo stačí jen boudu?

Zodpovězené
22. dub 2021

Dobrý den, Katko,

netušíte, zda když se reklamuje kočár, stačí poslat jen boudu (prodírá se) nebo musím celý kočár?

Moc děkuji.

Lucie

Dobrý den, Lucie,

děkuji za Váš dotaz. Obávám se však, že Vám na něj neposkytnu uspokojivou odpověď.

Předpokládám, že každý výrobce či prodejce má pravidla pro reklamace nastavená jinak. Dále záleží na značce či konkrétním modelu kočárku. Zavolejte si do prodejny, odkud máte kočárek koupený a informujte se přímo u prodejce - je to jejich zákonná povinnost, pokud je kočárek stále v záruce. Buď Vám dotaz zodpoví přímo oni nebo Vás nasměrují na výrobce, potažmo tam, kde bude kočárek zasílaný a opravovaný.

Osobně si myslím, že pokud se jedná jen o problém s prodíráním stříšky a ne o jízdní vlastnosti celého kočárku, tak bude stačit zaslat jen stříšku (kterou pak budou moct vyzkoušet na nějaké jejich případné univerzální konstrukci). Ale určitě si to ještě ověřte, osobní zkušenost s tímto bohužel nemám. 😉

Mějte se moc hezky a přeji úspěšnou reklamaci. 🌷


Katka
produktová specialistka v imrnous.cz
web: www.imrnous.cz
mail: poradna@imrnous.cz