icon

Je čas uzavirat sázky, kdy uzavřou zas školy? Druzinarka včera rikala, ze mame pocitat, tak do týdne 😂😂🙈

avatar

To chci pak vidět kolik rodičů půjde na ošetřovne 😁 a až bude po karantene začne to znova..🤦‍♀️🙈

Odpověz
10. zář 2020
avatar

Praha - dávám tomu max 10 dní 👎

Odpověz
10. zář 2020
avatar

Je to nekonečný peklo 🙈

Odpověz
10. zář 2020
avatar

vždyť to pak bude pořád dokola. 14 dnů zavřeno, týden otevřeno a takhle dokola. Bože ať už to skončí

Odpověz
10. zář 2020
avatar

Skoly nezavrou vsechny ...driv jak prosinec nebo vubec...odmitacum rousek to decela preju, maji co si vyrvali 🙂bohuzel na to doplaci i ostatni

Odpověz
10. zář 2020
avatar

Plošně snad už ne, z čeho by to zaplatili....

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@aglaja13 i když jsem, jak píšeš, odmítač roušek a všeho kolem covidu tak to neznamená, že ji nenosím (bohužel musím).....takže díky za přání, nápodobně

Odpověz
10. zář 2020
avatar

Doufam, že nezavřou. Minulost se samozřejmě nedá změnit, ale velkou škodou je to, že ty školy nechali tak dlouho zavřené na jaře, resp. udělali tu šaškárnu s nepovinnou výukou a distančním vzděláváním. Tohle není o rouškách, ten vir tu teď už bude a šíří se. Mimochodem, onemocněla i hlavní hygienička, která propagovala roušky a určitě si neustále dezinfikovala ruce a udržovala odstup od ostatních, jak požadovala po celém národu, jak je možné, že to teda chytla? 🤷‍♀️ Není možné, aby se školy neustále zavíraly a otvíraly, protože šance, že tam někdo bude nakažený, je obrovská... odmítač roušek úplně nejsem, ale nevěřím v jejich všemohoucnost...

Odpověz
10. zář 2020
avatar

Myslím že do konce září budou všechny skoly zavřené něbo je zavřou na tu nejhorši dobu tudíž asi do Vánoc

Odpověz
10. zář 2020
avatar

Tohle je začátek konce. Úplně vidím babičku "zlatý komunisti" jestli se bude pokračovat v tomhle duchu.

Odpověz
10. zář 2020
avatar

za 3, 2, 1....😂

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@te_reza pojem "selský rozum" se úplně vytratil

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@kvetak78 se ještě dočkáme front na hajzl papír

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@sunysara no to doufám že ne.

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@te_reza já už bych se nedivila ničemu👍

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@aglaja13 roušky nejsou všemocné🙄 na naopak maji mozna i vice negativ než pozitiv.... (a to nejsem odmítáme roušek) kdyz už chcete někoho vinit je třeba to vzít asi ze široka, co ti co za každou cenu museli odcestovat do zahraničí? Nebo ti co nedodrželi karantenu i kdyz byli po testech pozitivni? A co trebas hygiena? Nevím jak jinde ale ja znam X lidi co se jejich testy trebas ztratily a našly se s týdenním zpožděním nebo i jako samoplatci byli odmítnutí a test jim neudělali.... a kdyz půjdeme dále najdem miliony dalších vinniku a dostaneme se až k samotnému původu viru, ten tu taky není jen tak a sám o sobě 😄

Vecné tem korona virus🙄

Osobně doufám že skoly a skolky nezavrou a nechci přemýšlet nad tím jestli to bude zítra, nebo za tyden....A i když je zdraví přesnější zavření škol bude mit negativní dopad hlavne na deti

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@adula000 já v to taky doufám ale moc tomu šanci nedávám takhle se nedá přeci normálně učit. A hlavně být doma s dítětem co chvila nebo v karanténě v tom lepším případě . O práci i tak přijde mnoho lidí i diky tomuhle . Ale těžko říct jak to zařídit jinak. Každopádně kroužky povoleny tam roušky být nemusí školky to samé ztrácí to smysl si myslim

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@te_reza to určitě jo . Vidíš musím dokoupit . Desinfekce mám teda dost normlane ale tohle poresim nejsem teda uplnej magor jak kamarád který přijde z obchodu a desinfikuje sáčky a obaly v čem jsou potraviny.

Odpověz
10. zář 2020
avatar

vsázím na to že cíleně a plošně školy nezavřou..bude to ted takový veslý v tom duchu že prostě tady zavřou třídu tady, stupen a tady celou školu na dobu nezbytně nutnou - asi teda po dobu karentény a někde to třeba bude co 14 dní na 14 dní a do zjištění pozitivních ale k plošnému podle mě nedojde.... jsem jako docela nad věcí a to se to tu kolem zavírá celkem dost - celá škola z hodiny na hodinu třeba :D

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@yerry moje řeč .

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@sunysara jako takhle to nemůže jít dál, vždyť covid tady bude pořád a zavírat pořád školy. Jako já mám syna teď v první třídě, on je šikovný, ale prostě lépe se učí v kolektivu, vím, že doma by to nedával, stávkoval by atd. A prostě takhle to nejde donekonečna, aby pořád školy zavírali.

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@salinka z hodiny n hodinu ? Ou . No každej den překvapení

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@adula000 mě stačilo to na jaře . Peklo na zemi . Učitele za 100 procent doma já na 80 a učivo k tomu nasrane dítě a ještě v práci taky mě to připadalo divné vuci ostatním .

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@sunysara no právě jako, pokud něco, tak budu muset jít domu na HO, takže sice dostanu zaplaceno, ale ještě budu dělat práci učitelky, to fakt ne.

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@sunysara jojo jedna znana mela minuly patek moc mily telefon a uz frcela ..a jak rekla ..a rodice poserte se 🙄

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@salinka jenomže tohle nejde furt, týden zavřeno /otevřeno

Doprdele, já už mám od dubna paniku, co bude, jestli Budem mít práci, co do huby a tak. Doteď jsme se měli dobře, ale co tímhle stylem bude?

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@adula000 já HO dělat nemůžu

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@sunysara já můžu, ale taky ne donekonečna, můžu udělat základy, ale občas v té práci musím být, jsou věci které nikdo v práci za mě neudělá.

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@salinka no je to šílený jako doma fajn ale v té práci taky to nebudou chápat věčně . I když jsou fajn ale mají velke děti no . Je to Brutus

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@adula000 to asi každý nemůže dělat pořád to ani nejde . Stejně nakoupit musíš do MHD musíš děcko chodi do kroužku chodíme po venku chytnout se to dá všude. Já se obávám že tohle dobry nebude . Je mi líto našich dětí tohle nezažila žádná generace

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@te_reza no tak teď budeme v prdeli všichni a stát se na nás vykasle protože tam bude s náma

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@te_reza
@sunysara jenze holky tady nejde rict fakt nic jinyho nez ze neudelas fakt nic..neudelas i kdy ses na hlavu stavela bohuzel.... rika ta ktera po 12 letech stravila v praci presne pet dni a uz je doma na OCR ze 🤧😱

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@salinka nenadelas to je jasné . Jen mě štve že člověk je bezmocný ale hlavně ani nevíš jak to udělat .

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@sunysara jo presne ..tady jsme fakt bezmocny v tomhle..

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@salinka Já teda úplně nesleduju okolní dění, ale jak přísné jsou ostatní státy? Jsou ještě někde zavřené školy, restaurace apod.?

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@salinka jediný co jsem si myslela že je špatně bylo všechno to rozvolňování naráz a otevření hranic to jsme tady říkali všichni že to je špatně těžko říct .

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@salinka nj, jenže se o tom ví od listopadu? Prosince? Tady to je od března a jediný co vymysleli je, že se zavře co jde a huby se zalepí rouškou. To je řešení? Tak když teda měly takových keců, měli aspoň ty hranice nechat zavřené. Celé prázdniny jakoby se nic nedělo a najednou konec světa.

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@irmamala netusim..nesleduju a ani nevyhledavam mam info pouze od pratel a ze skoly coz je pro me aktualni...
@sunysara vcera se na to tema diskutovalo v druzine, hodne nazoru se kloni k otevreni hranic ze to byl spatny tah..vi buh no

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@te_reza to souhlasim naprosto

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@salinka každopádně teď už je pozdě no. Ale fakt od toho cervna všechno jak kdyby ok a jelo se na ostro roušky v obchodech a uzavřených prostorech měly zůstat

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@sunysara no zažili lidi i horší věci, taková válka, pak okupace, totalita, to je proti tomuhle pakárna s rouškama čajíček.... Pro mě je spíš problém, že nepovažuju celou coronu za tak nebezpečnou, aby se přijala po celém světě taková šílená opatření. A je spoustu odbornků, kteří mají stejný názor. Takže myslím, že kdybychom se na všechna opatření vykašlali a nechali to být, že budeme tak kde jsme teď 🙂

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@irmamala jasné spíš jsem myslela naše a na já vím válka a tak jasně to nechci zlehčovat . Ale ty dnešní děcka mě je jich líto . Nevím no . Koróny jako takové se nebojím ale ten tlak je tak velký že už asi začnu

Odpověz
10. zář 2020
avatar

Myslím ze brzo 😞sice říkají ze ne ,ale nevěřím jim ani nos mezi očima !

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@yerry ne. Eksou vsemocne, ale kdyby se zacali nosit v obchodech a na uradech od asi 20. 8 byly jsme uplne nekde jinde... ale je zbytecne o tom psat... urcity druh lidi nepochopi a bude si porad stezivat a porad na nekoho neco svadet... jako chlapi v hospode komentuji NHL🙂

Odpověz
10. zář 2020
avatar

A rozhidne nemyslim jen rousky, samozrejme omezeni zybtecnych navstev obchodaku, kin( ne zruseni) hygiana rukou... fungujici system testovani a trasovani...

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@aglaja13 jsem z MS kraje, u nas se roušky nosily na úřadech a v obchode az do 1.9.😃 a teď zase😆 chudáci zaměstnanci v obchodech a na úřadech a taky v hromadne dopravě, ani nechci pomýšlet ba zdravotní problémy které jim zpusobila rouška cely den na tváři....

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@sunysara me teda v dnesni dobe -poslendich 5-10-15 let lito deti z mnoha jinych duvodu nez civid... kdyz jim to normalne podas nestrasis...tak to vezmoj jak to je...skolu maji jinou, ale to si taky zvyknou, kdyz se jim normalne poda...

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@yerry ale zdravotnici s tim zadny problem nemaji... to jsou lide zvykli delat to co je potreba, no a taky mate ted nejmene problemu 🙂

Odpověz
10. zář 2020
avatar

Roušky apod. jo ok, ch*j s tím jak se u nás říká. Před chvílí mi dorazila zpráva ze školy, že od zítřka povinně roušky v ranní a odpolední družině. Ve společných prostorách jsou ode dneška. Ve třídě a při obědě ne.
Já pevně doufám, že školu nezavřou. Nejde ani o to, že by s nimi musel být někdo doma. Holt HO jako předtím. Ale mě drásá to učení. To byl očistec největší. Zpruzené dítě, nervozní já, k tomu kupa práce do práce, být na telefonu, fungovat ... online hodiny ze školy žádné, jen ZUŠ. Předpokládám, že by to bylo v podobném duchu.
Sakra já jsem nestudovala pedagogiku, abych si ve volných chvilkách vyhledávala a studovala učivo a to potom předávala dál. Letos k tomu prvňáček, co chytá základy a povinnosti. U něj by mě to mrzelo nejvíc, protože pro ně je to základ všeho.

Zapojit zdravý selský rozum, zvýšit hygienu (mytí rukou) a vyhnout se davům.

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@aglaja13 ale taky s tím mají problém, mam kamaradku v nemocnici a odlezla ji kůže na nose a to je na roušku zvyklá...jenze ji za normálních okolností nemusí mít na tváři porad... a sama mi říkala ze mit rousku na ústech porad, a vdechovat co vydechujeme je mazec, vse co má jít z těla ven se tam zase vrací, nemluvě o vlivu vlhkého vzduchu... 🙄
Kdo chce ať si je nosí, ja odmítám mit rousku na tváři dyl než je nutné, nedá se v tom dýchat a lituji vsechny co je museji mit cely den, protože je samotné nechrání nijak ale naopak jim muzou způsobit zavazne zdravotní problémy... jedine pozitivni na roušky je to, ze vydechovaných virů nejde ven plné množství, ale i tak rouska nezachyti vše...
Roušky nas rozhodně od covidu nezachrání a jejich vliv na příznivou situaci neni tak zásadní....

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@aglaja13 podává se jim to doma v klidu horší je to ve škole no

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@aglaja13 : odmítačům roušek ? Jako nic proti názoru..., ale já nepřeju nic zlého těm co roušky nosí i do postele..., to, že nejsem (ostatně asi jako řada špičkových odborníků) přesvědčena, že kus látky na obličeji vymítí vir, neznamená, že jsem přenašeč a nosič všech bakterií světa ....

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@kayty moje řeč.. domácí výuka byla zkouška nervů mých i dceřiných... letos se vracím do pracovního procesu, kdy home Office neni problem ale jelikoz dite ma nejlepší mozkovou aktivitu dopoledne, tak ideální čas na školu je také dopoledne, jenze do toho ma člověk doma druhé dítě a jeste musi pracovat a to ideálně také dopoledne.... vsechno ostatní jako úklid, prani, a vaření se dá odložit ale i tak se člověk nemůže naklonovat a být současně učitelem školáka, ucitelem školkového dítěte a člověkem který potřebuje vydělat na zakladni veci .. a po trojité dopolední směně prijdou na řadu věcí odložené... to je proste pakárna 🙄

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@yerry kdyby rouška nijak nechránila tak by jí nenosili chirurgové při operacích ...ano taky trvalo desítky let než lidé pochopili, že je třeba dezinfekce, také ještě za mě se nepoužívaly ani helmy ani autosedačky atd.
@altalia kydy o tom jak někdo nosí roušku i do postele, stejně jako komentář, že dítě je nuceno mít jí 5 hodin v první třídě, vypovídají dost o tom, že je zybtečné diskutovat, protože pisatel je zaslepen čím si...
Jinak teba tohle:
https://neovlivni.cz/zachranky-maji-problem-kam...
Až budeš mít nemocného, kterého 2 nemocnice odmítnou a zůstane někde , kde urgentní medicínu neumí a bude díky tomu mít pr
@yerry já třeba jedu s 2 dětma sama už 6 let, obě jsem brala po O ze školky , protože už od 17m nespaly a ve školce je nutily ležet 2 hodiny a koukat do stropu...přestože jsme na HO dělala 6-8 hodin... oběly nespaly v noci do 2 let mladší do4 , do toho vážně nemocní rodiče...je zajímavé sledovat, jak někdo to nezvládá ve 2 lidech , často i s babičkou (nemyslím tebe, ne fakt tě neznám, abych to mohla psát na někoho konkrítního). Ano je to náročné a dost...ale třeba si aspoň někteří uvědomí, že všichni to nemají tak jednoduché a že není dobré odsuzuvat a soudit, když nechodím v botách toho druhého...třeba tady na MK bude hned lépe fungovat diskuze...Ale právě proto se snažím, takovou maličkost jako mít půl hodiny v obchodě roušku nebo mít jí v metru...dělat (stejně jako odstup, mytí rukou), abych nekomplikovala život víc než je zdrávo sobě i těm druhým

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@celaskon87 protože byla exponovaná mnohem víc než běžný člověk a měla by mít respirátor ne roušku, tak jako ho mají mít lékaři...možná také oslabená tlakem/ stresem a vyčerpáním posledních měsíců, kdy ten nápor na ně musí být neskutečný

Odpověz
10. zář 2020
avatar

@aglaja13 ale ja jsem psala, ze rouška chrání- ne toho co ji ma, nýbrž toho druhého aby na něj ten první nenaprskal bacily, chirurgové ji maji především proto aby nenaprskali nic do otevrených ran... mozna tam je nějaká ochrana i toho nosiče, ale rizika noseni jsou větší než jeho pozitiva.
Ano neznáš mě, ja totiž sice mam babičku a dva dědy ale nehlidaji, proč to ja vlastne nevim (a po spouste let doprošování se uz vědět ani nechci) ale ani to ted v dobe korony po nich nemuzu vyžadovat, jelikoze ve věku 65+ a u všech tří se závaznými chronickým diagnozami to proste ja nerisknu a oni taky ne.... a sice to doma táhneme ve dvou, ale manžel je pracovně pryč tak často, že prakticky dělám tátu i mámu, výhodu mam ze mame dva příjmy, což je opravdu dnes dost důležité. Nenapsala jsem ani slovo o tom ze to nezvládám, naopak, zvladame to užasně, ale ...uzavreni škol a školek neprospeje dětem, a rodičům taky ne a ha si klidně ten cirkus s domácí výukou odpustim.. a neříkej že nesouhlasímš s tím, jak náročné to v dobe corony bylo, ja teda nejsem rozhodne ten typ, co by mohl detem vysvětlovat odborne učivo a distanční vyuka formou zadávání ukolu teda dle meho nebyla dostačující pro dítě.... ja si tu roušku taky na pusu nasadim, tam, kde je to nezbytné nutné a ba nezbytné nutnou dobu, ale ti co ji museji mit na tváři v horku a dusnu cely den, do toho se plácat desinfekci co rozebírá kůži cely den, jako sorry, tobě jich opravdu není lito?

Odpověz
10. zář 2020