Holky, potřebuji radu. 12.4 jsem odeslala kocarek na reklamaci z duvodu praskleho plastu na konstrukci kocarku (foto1), kterou prijali 19.4. Dne.2.5 mi prisel email, ze zavada neni zarucni a ze ji neuznavaji a zda ji chci opravit za 900kc. Jeste ten den jsem souhlasila a odpovedela, ze ano. V pondeli 15.5 mi volala pani ze jiz kocarek prisel a posilaji mi ho na dobírku. Prisel v utery 16.5 ale neopraveny ! Hned jsem volala do eshopu a pani se omlouvala, ze krabici nezkontrolovali a zjišťovala hned co a jak a.vyjadrili se ji v servisu, ze neobdrzeli udajne me vyjadreni, ktere jim eshop preposlal. Nic mene kocarek prisel navic mnohem a.mnohem vice poskrabany (foto2) a na to mi bylo receno zda mam foto pred odeslanim, ze jinak to neni dokazatelne, coz bohuzel nemam . Nicmene mi bylo pani z eshopu řečeno, ze ji servis slibil, ze kdyz ve stredu odeslu v patek budu mit kocar doma. Ve stredu 17.5 kuryr odvezl opet kocarek. Dnes 19.5 mel prijit kocarel, neprisel, pani z eshopu opet.volala na servis a bylo ji receno, ze tam.nemaji mechanika.a.ze kocar poslou v pondeli ... a ja mam ted otazku jak ted postupovat ? Odstoupit od kupní smlouvy urcite nemuzu, kdyz mi reklamaci neuznali a nechala jsem si kocar opravit na vlastni naklady , pokud se v tom nekdo vyznate poradte ....diky.