icon

Hlaska z cekarny na odběry... sami nachcipani duchodci... asi 15 lidi... po pulhodine vyleze sestricka a rika smarja proc ste nepustili tady tehotnou pani? A pan zacal jecet my jsme duchodci my mame taky prednost! 😀

avatar

no však jsou v časovým presu ne??výprodeje telenovely 😀 😀 😀

Odpověz
7. únor 2017
avatar

Pán má přece právo, ne? 😉

Odpověz
7. únor 2017
avatar

To mě ani neprekvapuje

Odpověz
7. únor 2017
avatar

To je přesně ono,jsou v kramech aby náhodou my těhotný nebo ti co jdou na odpolední jim něco nevykoupili.ano a u doktora co kdyby náhodou jsi potřebovala nedej bože jejich mastičku na to hovno co jim je...

Odpověz
7. únor 2017
avatar

A ze me to vuuuubec neprekvapuje!

sticker
Odpověz
7. únor 2017
avatar

Důchodci mají hlavně nejvíc naspěch.jednou mi nadal jeden,že sem ho nevzala dřív,protože mu jede vlak(asi jezdi 1za den)

Odpověz
7. únor 2017
avatar

To me pripomina: Jela jsem s dcerkou 8 mesicu vlakem k rodicum 160 km.Vlak narvany k prasknuti,prijdu do kupe pro deti,tam plno lidi a tri duchodci Ja obalena kabelama,dite v narucia vsichni na me cumeli.Tak jsem je poprosila,jestli muze nekdo zvednout zadek a pustit me,chvili vladlo ticho..Nikdo nic a ozval se duchodce : Ale tady to je spis pro invalidy.....Tyvole...Tak jsem mu rekla,ze tady je to pro maminky s detma a klepala jsem mu na ten obrazek na dverich...Fakt zazitek...Spis me teda udivilo,ze me nikdo nechtel pustit sednout z tech lidi,co tam byli bez deti...konec tohle..opravdu.

Odpověz
7. únor 2017
avatar

Jo ja kdyz jsem byla na vyriznuti znaminka tak taky plna cekarna a kdyz se uvolnilo misto tak jsem si sedla a po me prisli duchodci, ve svych 26 vypadam furt na min a na koho cumeli at je pusti sednout, samozrejme na me, ale jako tehotna jsem si rekla, ze na ne kaslu, bezne duchodce poustim ale ted kdyz nemusim, tak je proste nepustim ono jako stat jako tehotna nekdy i deset minut je nesnesitelny... Tak at taky berou ohledy na nas stav ne je na vek...rikaji ze mladi jsou bezohledni, ale posledni dobou mam pocit ze je to opacne..

Odpověz
7. únor 2017
avatar

Jee, to mi připomnělo když jsem byla těhotná s dcerou, už břicho pěkně obr a jela jsem MHD a seděla jsem (trpěla jsem na nízký tlak a mdloby, tak jsem byla ráda že sedim) a nastoupili samí důchodci a koukali kdo je pustí sednout. Já nee, a jedna baba došla ke mě a povídá, slecinko a vy máte něco s nohama, že nemůžete stát? No tedy ta mě vytocila, jsem jí řekla že s nohama nic, ale jsem těhotná a dělá se mi zle a za jízdenku jsem narozdil od ni zaplatila celou cenu tak budu sedět.

Odpověz
7. únor 2017
avatar

Jakoze,.. nic proti vam,..nemyslim to zle,..ale ja ve skrytu duse doufam, ze nebudu jedna z tech co musi mit prednost, protoze je tehotna, nebo musi mit prednost, protoze ma dite-u doktora, na poste, v obchode,.. 😒 prijde mi to trochu zvlastni, ale jako rozumim vam, ze to je opruz,..ale tak stejne rozumim duchodcum ze to nemaji jako nejlepsi denni zazitek cekat kdo vi jak dlouho u doktora,.. achjo snad tohle moje projeveni nazoru preziju 😀

Odpověz
7. únor 2017
avatar

Ja teda jeate site nemam, ale ze zkusenosti vim, ze jsou deti nekdy.pekne nevrle kdyz maji nekde dlouho cekat a.je mi tech mvminek.nekdy lito kdyz duchodcum ti neuskodi vzdyt maji celej den volno tak proc nedat mamice s ditetem.prednost...jako clovek chape ze jsou uz starsi, ale zase to nezmamena ze se z nich ma clovek poprdet, ale je to o tom, ze uz k.sobe lidi neumej byt vstricny, tak jak kdyz vidim maminku s kocarkem kdyz sesim v autobude tak se zvednu a.jtu ji s.nim pomict, tak pustim i toho duchodce, ale mohl by to obcas nekdo udelat i pro me, proto jako tehotna bych se.kvuli duchodci nezvedla, protoze oni umej jen druhy buzeeovat ze j nedaji prednostxale sami to udelaji malo kdy i kdyz jsou kolikrat v lepsim stavu nez tak maminka, takze asi tak...

Odpověz
7. únor 2017
avatar

@luciilui souhlasim s tím cos psala o těhotných, když někam jdu tak nečekám nějaky extra zacházení nebo přednosti, mam teda zážitek ze včera, stará paní nastupovala do mhd, byly tam jen vysoký schody a měla hůlku, všici seděli a čuměli na ní, já nastupovala za ní a ona se fakt plazila, nešlo jí vysoukat se do těch schodů. tak sem jí tahala zezadu nahoru, a nikdo se nezvedl, aby jí pomohl a to já s pupkem už nezapnu bundu, takže museli vidět, že sem těhotná, že sem pak stála mi nevadí, nepotřebuju sedět.....a s tím čekáním u dr teda tohle já u nich nechápu...pracuju v ordinaci, 80% duchodců a většina mi přijde naprosto nevychovaná, otevřeš dveře a mluví jeden přes druhýho, neumí ti podat papíry postupně, asi maj strach, že jim zase zavřu před nosem nebo nevim...a ne jednou se mi stalo, že mi vynadali, že čekají třeba pul hodiny, jenže už jim nevadí, že jsou objednaní třeba na 10hodinu, přijdou o pul hodiny dřív a už to berou, že čekají, ale že byl objednan někdo před nima a musim to brát postupně jim nedochází....jako je to smutný

Odpověz
7. únor 2017
avatar

@mimuu
@markiiska jo taky souhlasim s vama,..je to vsechno o tom chovani a vstricnosti,.. ono kdyz to budem brat "oni pro me nic, tak ja pro ne taky nic" tak to bude jen a jen horsi,..na druhou stranu koho porad bavi "nechat na sobe drivi stipat" ze,.. ale nelibi se mi hlasky "maji cely den volno" (ono i ta maminka s ditkem na materske ma "cely den volno"-uvozovky samozrejme,.. proste je to takovy jenom muj prazdny povzdech no nic vic 🙂 kazdy at se chova podle sveho nejlepsiho vedomi a svedomi,.. btw. mela jsem uzasne prarodice, vzdycky a vsem chteli pomoct a vyjit vstric, babka mela vzdycky uz nervy 3 dny pred navstevou ordinace (problemy, ktere me by nikdy nenapadly, napr. jestli zrovna nedostane prujem apod.) takze proto mam i pro tuhle vekovou kategorii hodne velke pochopeni,..ale taky jsem zazila, kdyz duchodce vystupoval z tramvaje a na zastavce stal (! jen stal) kluk a on na neho zasycel "uhni zmetku nevychovany",..takze vim jak to chodi no

Odpověz
7. únor 2017
avatar

@molasek teda promin, ale ten tvuj nazor je dost sprosty,..

Odpověz
7. únor 2017
avatar

ne,ja zastavam nazor ten ze se chovaji jako neandrtalci,nejednou se mi stalo ze bouchli do voziku kde jsem mela maly dite,kdybych ji nechytla leti do regalu...za me tak bez vyjimky

Odpověz
7. únor 2017
avatar
kurimka
autor

@luciilui to ja nemam problem pockat to ne mne slo jen o princip ze jich plno cekalo na krev kvuli nemoci takze tam kaslali a frkali jedne pres druhyho (jasne chapu ze jdou na krev, ze jsou nemocni) , ale ja se snazim ted vyhejbat bacilum co to jde a nikoho z nich jsem o prednost neprosila, sedla jsem si a cekala az na mne prijde rada, az vylezla sestricka a rekla to tam do houfu, tak se na ni pustili, ze neni jedinej duvod, proc bych mela jit prednostne ja. Tak to bylo mysleno ode mne s tim dneskem. Ale musim rict, ze to byly panove, co se do stestricky pustily. Zensky babicky byly naopak mily a ptaly se co to bude a kdy to bude.

Odpověz
7. únor 2017
avatar

@smekalovamo takže tě nikdo nepustil ?To bych to řekla průvodčimu někoho by vyhnal....

Odpověz
7. únor 2017
avatar

@kurimka jojo chapu, takove zazitky nepotesi no

Odpověz
7. únor 2017
avatar

@luculisek Ale jo,nakonec jsem tam stala,ti lidi se divali vsichni na sebe..Jako,kdo teda vstane a nakonec nejaka pani.Dvakrat jsem ji dekovala,zadna odpoved.Asi jsem ji hodne nastvala...

Odpověz
7. únor 2017
avatar

@luciilui přeji ti aby až budeš těhotná jsi netrpěla na výkyvy tlaku, oteklé nohy a bolavá záda. Naopak aby jsi mohla jrdě stát a pouštět staříky sednout.

Odpověz
7. únor 2017
avatar

@jsem_dama Diky 🙂 taky si to preju...

Odpověz
7. únor 2017
avatar

@smekalovamo jednou jsem jela v kupé matky s dětmi a průvodci nám říkal pokud přijde matka s dítětem musíme se přesunout

Odpověz
7. únor 2017
avatar

nečtu všechny omentáře,jen pár zpočátku.
Vtiskněte si do paměti -některé z Vás-Vaše odpovědi a narážky na důchodce a zopakujte si je za X let,až budete také důchodci...🙂-možná se budete v duchu i trochu stydět,co jste napsali.To jen na okraj,všichni budete důchodci,pokud se ovšem dožijete.Ale asi to tak má být,mladý starému nevěří a často i jím pohrdá,ale život uteče jako voda,vím, o čem mluvím.

Odpověz
7. únor 2017
avatar
kurimka
autor

@ahyt mno kdo vi jestli nebudu horsi. Ne snad ne 🙂 i kdyz kdo vi... ale tady ta situace me rozesmala pac oni se tam hadali jak psi mezi sebou kdo prisel driv a vsichni duchodci a vsichni maji prednost 🙂 to same jako kdyz u nas otevreli novy albert a byly ve sleve mrazeny kureci kridla a lidi se tam s nima mlatili a dva starsi pani skoncili se zlomenyma rukama jak se mydlili tim zmrzlym... ono proste obcas jsou situace u kterych se clovek opravdu uprimne zasmeje diky duchodcum. Ae to ma asi kazda takovato skupina lidi neco svyho typickyho. Kdo vi co se mi podari s tzv. mlikem misto mozku za kousky 🙂 ale prisaham, ze se o ne taky podelim!

Odpověz
7. únor 2017
avatar

@kurimka tak ono to neni jenom u duchodcu, staci kouknout do lidlu kdyz je akce na detske obleceni 😀

Odpověz
8. únor 2017
avatar
kurimka
autor

@tulikiss staci kouknout do lidlu, kdyz je akce na cokoliv 🙂

Odpověz
8. únor 2017
avatar

Ja s tim mam zkusenost take. Kdyz jsme leteli s prckem na prvni dovcu, byly mu 4 mesice. Nazpatek jsme sedeli vedle starsi pani a ptala jsem se ji, zda by me nepustila sednout do ulicky, ze budu s prckem casto vstavat (nosila jsem ho v satku, aby spinkal), tak abych ji celou cestu neobtezovala. Pani mi odsekla, ze ona chodi casto curat a ze to ji tak jeste chybelo, sedet vedle nas. Za celou cestu sla curat 1x! Ja si teda pak sla dozadu, kde byly tri prazdne sedacky a tam jsem s mimcem byla a kdyz ona zrovna sla jedinkrat na ten zachod, tak utrousila:,,To by se mi taky libilo, mit tri sedacky pro sebe!" Tak jsem ji rekla, ze fakt pro me nejsou, ze ji tam klidne pustim. Pak v autobuse cestou od letadla k letisti, ja spici miminko v naruci a vubec nikoho nenapadlo se zvednout! Nikdo me nepustil ani k tyci, abych se mela ceho drzet. A to tam sedela holka cca 20 let, cumela na me a nepustila ani me a ani pana o holi, ani male deti. Naopak v Recku jsme meli same krasne reakce na to, ze cestujeme s miminkem <3

Odpověz
8. únor 2017
avatar

@molasek tak to se mi stalo taky....že mi jeden děděk schválně vrazil do vozíku, kde mi seděla roční dcera. Já patřím mezi ty, co důchodce pouští sednout, podrží jim dveře atd., ale co je moc to je moc. A děděk si teda vyslechl.....😠

Odpověz
8. únor 2017
avatar

jo a chtěla jsem dodat, že podle mě nezáleží až tolik na věku, jako na slušném chování a vychování člověka...

Odpověz
8. únor 2017
avatar

Mně se stalo, když měl syn 2 měsíce a byl plně kojený, že jsem musela narychlo odjet k lékaři do 15 km vzdáleného města, jenom na odběry. Malýho jsem nechtěla tahat mezi nemocný, tak jsem ho nakojila a honem jela zatímco byl doma s tatínkem. Přijedu a přede mnou několik lidí, ale nedovolila jsem si nikomu nic říct nebo předbíhat i když se sestřičkou se znám (jsme prakticky kolegyně). Čekárna se začala plnit, lidi se začali hádat - ten spěchá do práce, tomu není dobře...každej měl něco. Když jsem přišla na řadu, chtěla mě předběhnout jedna mladá holka, že prej jde teď ona, že ona spěchá do práce. Kdyby mě slušně požádala, třeba bych ji i pustila, i když už jsem byla značně nervózní jaká je situace doma a jestli malej nebude mít hlad, ale ona mě normálně sprostě předběhla. Tak jsem na ni zařvala, že tohle teda ne, že já mám doma 2měsíční mimino, které kojím, a taky to tu nikomu necpu a poctivě čekám, až na mě přijde řada. A víte, co mi odpověděla? Že prej to si může vymyslet každej. Do toho už se tam hádali důchodci, že jsou staří a že by měli mít přednost oni, no hrůza jak jsou někteří lidi bezohlední.
Mimochodem dneska jsem byla u té stejné lékařky zase a i když jsem si šla jen pro potvrzení, tak jsem poctivě čekala než na mě přijde řada. Po mně přišli celkem 4! lidi, kteří mě bez jakékoli omluvy předběhli s tím, že jdou ,,jenom pro něco" a tak jsem tam kvůli nim byla vlastně víc jak o půl hodiny dýl než bych měla. Ale dneska se mi nechtělo s nikým hádat 🙂 Ale to by těm lidem upadla pusa, kdyby slušně požádali, jestli je nepustím? Nebo nechápu o co kolikrát jde - někteří ani ve skutečnosti nespěchají, jenom se jim nechce čekat, tak klidně bez mrknutí oka předběhnou jiné. Když jsem byla těhotná, tak to na mně nebylo vidět, takže jsem ani nečekala, že mě někdo bude někam pouštět, ale taky se mi stalo, že lidi - důchodci, kteří to moc dobře věděli, mě v obchodě na vesnici klidně nechali zkolabovat než aby projevili trochu vstřícnosti - u pokladny šílená fronta, já kupovala jednu jedinou věc a nikdo mě nepustil i když jsem říkala, že mi není z toho vydýchaného vzduchu a dlouhého stání dobře.

Odpověz
8. únor 2017
avatar
kurimka
autor

@rituska88 Ono je to vazne jen a jen o lidech... ne jen o duchodcich.. Ja takhle jela na vyndani stehu do nemocnice po slepaku jeste tehdy klasickym rezem a pani na zastavce mne poprosila jestli ji nepomuzu s kocarkem, tak jsem se omuvila, ze jedu zrovna na vyndani stehu po operaci bricha a ze se bojim abych si s tim enco neudelala a pritom nepustila kocarek a pane jo to byl rev jak jsem lina a lepsi vymluvu jsem si nemohla vymyslet... Pritom jsem se otocila na jednoho kluka co stal za rohem a poprosila ho jestli by pani nepomohl on. Ten bez kecu pomohl, ale pani kroutila hlavou jeste kdyz autobus odjizdel... nejhorsi je ze ja si fakt v tu chvili pripadala jak ten nejvetsi vyvrhel a pamatuju si to do dneska.. nevim co by delala kdyby mi v tom ruplo a ja ten kocarek nechtene pustila...

Odpověz
8. únor 2017
avatar

@klokanka73 ja som zas mala stastie na starsiu pani, no mohla mat fakt po 70tke a ta jedina sa postavila, ze nemuzu stat, co kdyby autobus zabrzdil a ja se buchla do briska... chlapi vo veku 30-40 sa hrali s mobilami ☹

Odpověz
8. únor 2017
avatar

Já si myslím že to je jen o lidech nikoli o věku 🙂 Mám zkušenosti s nevlídnými důchodci,ale taktéž s matkami či těhotnými které mají pocit že si z nich ostatní sednou na zadek a budou je pořád obskakovat.. Myslím si že když si prostě potřebuju sednou a není mi dobře tak se zeptám, přece jen líná huba-holé neštěstí, jsou situace kdy je prozíravost určitě na místě a člověka by mělo napadnout pustit někoho sednout, ale když to nejde tak se člověk prostě zeptá 🙂 A opravdu taky moc nechápu proč pustit třeba v ordinaci dopředu maminku s dítětem.. Vždycky se mi u toho vybaví věta mé známé: Byla jsem na poště, no já hotová, obě děti sebou a myslí se si že mě někdo v řadě pustil?? Já upřímně nechápu proč by ji kdo měl pouštět, vidím v tom tak trošku sobeckost a moc nechápu, dítě si pořídila dobrovolně, ale staří budeme jednou všichni a nedej bože třeba aby se nám stal nějaký úraz a byli jsme invalidé..

Odpověz
8. únor 2017
avatar

3 tydny pred porodem jsem byla rano na plicni ambulanci,od primare sem mela narizeno ze jak přijdu mam hned klepat a pujdu hned na radu at nesedim u tech nemocnych.A to jeste je cekarna venku na chodbe kde každý chodí k dalsim dr.Uzka chodba a jeste lavice na obou stranach a maminy s kocarkama jezdici k dr.Tenkrat se ještě do toho poliklinika opravovala.Chaos,hluk,spina.Kdyby tenkrat ty pohledy postarsi generace mohli zabijet uz tu nejsem.😀

Odpověz
8. únor 2017
avatar

🙏 😵

Odpověz
9. únor 2017
avatar

@krizecek tak to je přesně můj názor. Je to o lidech, mám pěkné zkušenosti i s důchodci a naopak hrůzné s matkami apod...někdo je holt ohleduplný, jiný nevychovaný buran. Já se snažím být vstřícná a maximálně ohleduplná, ale jakmile vidím nějakou vyčůranost či svinstvo, hned se ozvu. A jako správný lev pořádně 😀 Člověk se nesmí nechat zneužívat

Odpověz
10. únor 2017