Novinky

#predsevzeti

mikina_ii
2. led 2017 Čtené 3415x

Je 2. ledna. Nejvyšší čas, abyste měli promyšlené, jaké předsevzetí si dáte. A pokud jste se rozhodli, že začnete s jógou, tak gratuluji! A pokud máte dítě, případně děti, a líbí se vám fotky maminek/tatínků, jak s nimi cvičí (takové ty, jak mají krásně sladěné oblečení a dělají fakt krkolomné pozice), tak vězte, že to není nemožné.  Zde dávám k dispozici pár pozic, které budou bavit vás i vaše děti. U nás mají nevídaný úspěch!

DĚTSKÉ HŘIŠTĚ- jakmile se do této pozice dostanete, stává se z vás automaticky a vaše ratolest to zcela jistě pochopí dřív, než vy. Aby bylo cvičení provedeno zcela správně, mělo by vás dítě nejen podlézat, ale hlavně přelézat! Váš krk také může posloužit jako pohodlné sedátko na houpání, krásně tím posílíte svaly okolo krční páteře.

Tip pro pokročilé: potomka můžete potrápit tím, že dáte kolena víc od sebe. Nebude vědět, kudy dřív! A vy si můžete gratulovat, jak jste mu to nandali.

LECHTADLO - při provádění tohoto cviku zapojíte a posílíte zejména břišní svaly. Pokud jógu necvičíte naboso, u této pozice doporučuji sundat ponožky. Dítě si klekne před vás a lechtá vás na chodidlech. Pokud nejste lechtiví na nohách, můžete tuto pozici provádět s rukama nad hlavou, zpřístupníte tak podpaždí. Nedoporučuji provádět, pokud trpíte inkontinencí.

Tip pro pokročilé: střídejte nohy a ruce, které dáváte nahoru (pravá noha/levá ruka, levá noha/pravá ruka). Dítě nebude vědět kam dřív skočit!

SKUČÍCÍ RODIČ - dostanete se do ní vcelku snadno. Tady jde hlavně o to vydržet! Vysvětlete dítěti (ve většině případů nebude vysvětlování vůbec nutné), že se má rozbíhat z různých směrů a co největší rychlostí do vás vrážet. Samozřejmě musíte vydržet a odolat. Vězte, že skučet budete hlavně druhý den.

Tip pro pokročilé: potomkovi se uhýbejte dřív, než do vás vrazí. V tomto případě je dobré nepodcenit přípravu - pokud máte doma dlažbu nebo jiný tvrdý povrch na zemi, je dobré okolo vyskládat deky. Pokud přípravu podceníte, připravte si alespoň telefon a číslo na pohotovost.

KULHAVÁ KOBYLA - ano, hádáte zcela správně. Jakmile jste v této pozici, vaše dítě ihned pochopí, co má udělat. Vyskočí vám na záda a svými rozkošnými nožkami vás bude bodat do boků, aby vás popohnalo. Protože ale cvičíte jógu, musíte vydržet na místě! Střídavě zvedejte nohu a ruku do výšky (levá noha/pravá ruka, pravá noha/levá ruka). Krásně se při tomto cvičení nejen protáhnete v zádech, ale také zaposilujete a procvičíte rovnováhu!

Tip pro pokročilé: můžete volně přejít do pozice ELEKTRICKÝ BÝK tím, že se budete snažit dítě nekoordinovanými pohyby poslat k zemi. Platí doporučení přípravy z tipu pro pokročilé u SKUČÍCÍHO RODIČE.

Myslím, že tyto pozice budou pro začátek stačit. A já vám přeji, abyste v novém roce vydrželi - všechny, všechno a hlavně v pohodě a s úsměvem!

#mk_blog_academy #joga #predsevzeti #jaknanovejtakpocelej

Čti celý článek
Strana
Předchozí Strana
Další