Přihlas se
Zaregistruj se zde!
Bazar
Skupiny a fóra
Zeď
Kočárkopedie
Poradny
Recenze
E-shop
Odešli
Téma
Zaplatila jsem za balík PLUS/PRO. Proč jej nemám aktivní?
E-mail
Login (pokud jsi registrovaná)
Popis situace / problému
Zaplatila jsem za balík PLUS/PRO, ale službu nemám aktivní. Posílám proto tyto povinné údaje: 1) Datum zaplacení: 2) Platila jsem (Vyber: kartou, převodem na účet): 3) Suma (Kč): Pokud jsi si jista, že se ti platba strhla, pošli nám potvrzení o platbě (přilož část odfoceného výpisu nebo zkopíruj text z potvrzovacího emailu).
Zaplatila jsem za balík PLUS/PRO, ale službu nemám aktivní. Posílám proto tyto povinné údaje: 1) Datum zaplacení: 2) Platila jsem (Vyber: kartou, převodem na účet): 3) Suma (Kč): Pokud jsi si jista, že se ti platba strhla, pošli nám potvrzení o platbě (přilož část odfoceného výpisu nebo zkopíruj text z potvrzovacího emailu).
Potvrzení o přijetí tvé zprávy ti pošleme na tvůj email. Stejně tak případnou odpověď.
Většinou odpovídáme do tří dnů, snažíme se vždy co nejdříve.
Odešli
Zeptej se nás
Kodex
Pravidla bazaru
Všeobecné podmínky používání
Kontakt
Hlášení nezákonného obsahu (DSA)
Reklama
Kariéra
Cookie pravidla
Ochrana osobních údajů