Ekzém od roku 2021. Jak jej účinně po porodu léčit?
Ahoj, prosím o zkušenosti a radu. 🙏
Po porodu prvního syna v roce 2021 se mi začal v třísle objevovat atopický ekzém. Chodila jsem ke kožním lékařům, dostávala různé masti včetně kortikoidů – vždy se to na nějakou dobu zlepšilo, ale pak se problém zase vrátil.
Po porodu druhého syna v roce 2023 byl stav chvíli lepší, ale teď mám tříslo prakticky pořád červené, „ohnivé“, oteklé a nesnesitelně svědí. Objevují se i puchýřky a po škrábání mám nateklou jizvu. Je to začarovaný kruh – jakmile začnu škrábat, nedokážu přestat. Někdy mi při tom dokonce začne brnět ruka a svědění/škrábání se úplně vymkne kontrole. 😔
U imunoložky mi alergie nezjistili, používám prací prostředky pro citlivou pokožku a vyzkoušela jsem už spoustu přípravků, které mě stály nemalé peníze, ale nic nepomohlo dlouhodobě.
Prosím, našel se někdo, komu se podařilo tento problém opravdu vyřešit? Pomohl vám nějaký konkrétní lékař, léčba nebo vyšetření? Budu vděčná za každou zkušenost. ❤️