• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Antikoncepce Azalie. Po týdnu braní menstruace?

22. listopadu 2011 
Ahojky holky, beru 3 týdny Azalie, po týdnu braní jsem dostala menses (4 dny) kojím co 2-3 hodky!!! Mám brát Azalie dále bez přestávky a je účinek pořád stejný?? Myslím tím, jestli se něco nezměnilo, v užívání nebo účinku, když jsem dostala meses! Děkuji
21. lis 2011 v 17:42  • Odpověz  •  To se mi líbí
@petulka25 to se stává, po 2-3 měsících se to srovná, já ji pak neměla vůbec...
21. lis 2011 v 19:41  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@kutcher děkuji a účinek ochrany je pořád stejný nemění se?
21. lis 2011 v 19:45  • Odpověz  •  To se mi líbí
@petulka25 Azalia je minipilulka chova se trochu jinak, nez klasicka HA bere se v kuse bez prestavky a obcas, neyz si telo zvykne, tak muzes spinit i krvacet, ale ochrana se tim nesnizuje, snizila by se pri vzniku jinych obtizi, jako prujem nebo zvraceni.. takze klid
22. lis 2011 ve 13:40  • Odpověz  •  To se mi líbí
@petulka25 myslim, ze v letacku o tom pisou, ze to je normalni...
22. lis 2011 ve 13:45  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek