• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Antikoncepce Cerazette. Jste s ní spokojené?

15. března 2016 
Ahoj holky :slight_smile: markeeta-mě doktor řekl,že to mám brát bez pauzy.Brala jsem to i při menstruaci.Už jsem to nedostala skoro měsíc.Tělo si to potřebuje srovnat podle sebe (teda myslím) :unamused:.Je pravda,že jsem trochu podrážděná :unamused: tak to je asi všechno
15. lis 2007 v 16:41  • Odpověz  •  To se mi líbí
markeeta, vobec nie je pravda, .ze carazette ma vziat do 4hod. mne dr. povedal,ze do 12hod. a nie jeden, kedze po dalsie balenie na recept bol iny.
ak vynechas 1tabletku zobrat cez den, tak na druhy ich mas vziat 2. vtedy mas cakat 7dni.
ako to bola pisane,ze vedl.ucinky je krvacie ci spinenie, tak to nie su vedl. ucinky,ale reakcia tela, ja ich beriem, zo zaciatku som mala kramy takmer mes, potom 2dni nic a zase par tyzdnov, casom sa t upravilo, uz to take nie je. nie su to prave zenske hormony, koli tomu to je. je to bezne u zien, co ich beru.
sonana, mne prave pomohli zhodit par kil dole po porode.
tiez som skusala aj ine, prve co mi dr. predpisal tak ma od nich bolela hlava,ale nebola to migrena, tabletky na bolest bez receptu nepomahali,bolo mi zle, na pohotovosti mi dr. predpisal recept na tu bolest aj na dvihanie sa zaludka.takze teraz beriem carazette.
16. lis 2007 ve 14:57  • Odpověz  •  To se mi líbí
shiju: me to povedal muj gynekolog
17. lis 2007 ve 21:56  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojka, beru cerazette od šestinedělí a mám teda vedlejší účinek - dost nepříjemnej a to akné. Vyrazilo se mi to lehce po porodu a teď co jsem začala brát pilulky ještě mnohem víc, ale MS jsem ještě nedostala, ani špinění, nic. Je prý při kojení ještě možnost injekce 1x za 3 měsíce (depo-provera), ale to spíš pokud neplánujete v nejbližší době mimčo, protože po vysazení prý může být problém otěhotnět až 30 měsíců...
20. lis 2007 v 15:06  • Odpověz  •  To se mi líbí
Chtela sem se vas zeptat, kdyz mi ta antikoncepce nevyhovuje, tak zalezi jen na me jestli prestanu? MP me porad tlaci, ze si o tom mam promluvit s doktorem, jestli je to normalni, ze spinim, citim se blbe atd. Me to prijde uplne zbytene.
26. lis 2007 v 15:38  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Markeeta je to jen na tobě jestli budeš antikoncepci brát nebo ne, ale než skončíš musíš dobrat platíčko.
5. pro 2007 ve 14:41  •  1 dítě - čeká miminko, termín má v únoru 2014  • Odpověz  •  To se mi líbí
Holky, zajimalo by me jestli jste take stale nedostaly menstruaci od porodu. Nasi male je 9 mesicu a stale nemenstruuju. Je to Cerazette? Nebo kojenim? Ale kojim uz jen jednou denne....neni to divny?
5. pro 2007 ve 14:56  • Odpověz  •  To se mi líbí
suki: jo, jasny

sandra: jak dlouho uz ji neberes?
5. pro 2007 v 15:23  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
sandra81 může to být obojím :wink:
5. pro 2007 v 15:52  •  1 dítě - čeká miminko, termín má v únoru 2014  • Odpověz  •  To se mi líbí
Holky, já s touto antikoncepcí zkušenost nemám, ale mám problém s antikoncepcí ve formě injekce Depo provera. Celé šestinedělí jsem krvácela, gynekolog říkal, že jsou to očistky, jenže pak se konzistence změnila, takže zřejmě menstruace, no a ta tedy trvá až doteď, kdy mám 3měsíce a 3 týdny po porodu. Nemáte někdo zkušenost? Já už další injekci chtít nebudu, nemá to význam. Díky
5. pro 2007 v 16:24  • Odpověz  •  To se mi líbí
Marketo, beru ji porad, nebo jednou denne-k ranu kojim. Nebo uz s ni mam prestat?
5. pro 2007 v 17:17  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
sandro81 jak to myslíš, že když kojíš tak si tabletku nevezmeš?
5. pro 2007 v 18:10  •  1 dítě - čeká miminko, termín má v únoru 2014  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Pokud kojíš jen jednou denně tak to rozhodně jako antikoncepce nestačí. Píšou, že kojit se musí alespoň 6krat denně, aby to bylo jako antikoncepce a to ještě není jistý, že neotěhotníš.
5. pro 2007 v 18:12  •  1 dítě - čeká miminko, termín má v únoru 2014  • Odpověz  •  To se mi líbí
Suki, ja kojim jednou denne a beru cerazette. Ale rikala jsem si ze bych zacla s jinou, normalni, abych zacla menstruovat. Ze bych s touhle prestala ale nevim jestli muzu kdyz prave stale (sice jen) jednou denne kojim. Jestli ta jina antikoncepce se neprojevi v te trosce mlika co male stale davam.
5. pro 2007 ve 21:45  • Odpověz  •  To se mi líbí
sandro, me jen prislo z tveho prispevku, ze uz asi nekojis. Tvoje holcicka uz ma pres 6m a neni plne kojena, takze klidne muzes prejet na nejakou jinou, treba Marvelon

suki, to jako i kdyz ji budu brat pravidelne a kojit 6xdenne, tak muzu otehotnet :confounded:
7. pro 2007 ve 04:23  • Odpověz  •  To se mi líbí
tak nevím, jestli si mam jít ten recept vůbec vyzvednout, s mejma problemama u kojení...
17. pro 2007 ve 21:25  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
markeeta to ne to je jasný, že když kojíš pravidelně a ještě bereš antikoncepci tak neotěhotníš - to asi nehrozí :wink:

bramburka proč? :confused:
17. pro 2007 ve 21:51  •  1 dítě - čeká miminko, termín má v únoru 2014  • Odpověz  •  To se mi líbí
no přišlo mi že je spíš nespokojenost než spokojenost s touhle antikoncepcí...
17. pro 2007 ve 22:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
bramburka musím nakonec říct, že ta bolest hlavy, kvůli které jsem tuto diskusi založila vůbec nebyla z antikoncepce a asi nějaká viróza, kterou jsem nikdy neměla a týden mě bolela hlava :angry: antikoncepci beru dál, na záčátku jsem 4 dny špinila a už vůbec žádné problémy nemám a beru ji dál.Každá to asi musíme na sobě vyzkoušet a uvidíš, když ti bude vadit, tak ji brát nebudeš. Třeba si kup zatím jen jedno platíčko na zkoušku :wink:
17. pro 2007 ve 22:19  •  1 dítě - čeká miminko, termín má v únoru 2014  • Odpověz  •  To se mi líbí
no si to vyzvednua zatím počkám, stejnak naše četnost ještě není tak velká,,,, :confounded:
18. pro 2007 v 05:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky mě ji dr. napsal kvuli křečovým žilám, nekojim, nevíte jak se to dá dlouho zobat, když se tam nepravidelně špiní nebo MS nechodí vubec, já brala první HA 7 let. no pravda 7 let bez MS kdo by si to nepřál, ale moc zdravý to asi nebude, že?
3. únor 2008 ve 23:26  • Odpověz  •  To se mi líbí
po 14 dnech brani antikoncepce...tu mam tohle: 1 tyden buseni srdce, unava, zvysena teplota......2 tyden uzivani...menzes!!!!!
2. zář 2008 ve 12:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
janac to není menzes jen špinění při hormon.změnách. já to měla po dvou týdnech užívání taky, snad se to příští měsíc spraví.
akorát mám méně mlíka, nevím jestli to s Cerazzete může souviset :frowning2:
3. zář 2008 ve 12:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
pokud budete mít o ni někdo zájem.mám na prodej 2 platíčka.stačí nap ip
2. lis 2008 v 17:09  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky, beru cerazette a asi do 10 měsíců jsem něměla žádné krvácení nebo špinění, teď kojím jen večer a krvácení je skoro každý týden- ne jen špinění. Myslíte, že je to tou antikoncepcí, nebo jen tím večerním kojením?
21. lis 2008 v 15:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahojky, přidávám se k girl.misel, mám volné celé balení Cerazzete - 600,- :wink: Kdyžtak písněte na IP
21. lis 2008 v 15:36  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky holky ...já po měsíci braní jsem dostala měsíčky a měla je asi 14 dní (Mikymu byli 2 měsíce) Teď jsem je měla slabounko asi tejden ( Mikymu bude 6 měsíců) a jinak upně v pohodě .. takže já k antikoncepci nemám kladné hodnocení. :dizzy_face:
22. lis 2008 v 15:46  • Odpověz  •  To se mi líbí
vefo, to může být jeden z důvodů, ale taky je dost nutné brát cerazette opravdu pravidelně ve stejnou dobu :wink: sama jsem ji užívala skoro celé 2 roky, klasická ms nebyla vůbec, dokud jsem kojila plně nebo hodně často, nebyl s lehkou nepravidelností braní prášků žádný problém, když už bylo kojení 1-2x denně, jakákoliv nedochvilnost, třeba i 1/2 max 1hodinový rozdíl oproti běžnému času se projevila špiněním nebo lehkým krvácením :sunglasses:

ale jinak naprostá spokojenost, akorát fakt musí být člověk hooodně přesnej
22. lis 2008 ve 22:37  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj, beru Cerazette rok a až poslední dobou začaly problémy. Minulý měsíc jsem zapomněla vzít jednu tabletku a od té doby se to táhne. Dostala jsem nejdřív špinění, pak klasické krvácení... Už je to měsíc a stále se nic nezměnilo, krvácení je docela silné. Už budu mít dobrané celé další platíčko. Rozhodila jsem si tím asi hormony, ikdyž jsem si říkla, že když budu brát celé platíčko v kuse, dá se to do pořádku. Teď nevím, co dělat, jestli úplně vysadit nebom pokračovat.... Syna kojím jen v noci. Nemáte někdo podobnou zkušenost? Díky
22. pro 2008 ve 12:01  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj,
beru Cerazette cca 7 měsíců, a v pohodě, ale minulý týden jsem začala špinit. Kojím už jen večer, v noci a ráno. Je to špinění normální nebo si mám radši zajít k dr. :confused:
19. led 2009 v 11:10  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek