• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Jak vám bylo po vysazení antikoncepce?

26. června 2014 
ahoj lidičky :slight_smile:
jmenuju se aneta a je mi 16 let .. antikoncepci beru 3 měsíce a přemýšlím o vysazení jelikož se mě ani mému přiteli nelíbí jak jsem náladová,
celkově nepříjemná, o mnoho menší chuť na sex, migrény, výtoky atd. ... cetla jsem tu už nasledky jaké má vysazení HA a ty pozitiva me proste dokopala k tomu,
abych ji vysadila ... je mi jedno že se mi zhorší sex ale chci mít zase lepší náladu, zmenšení se mi deprese a budu mit zase neustalou chut na sex :grinning:
dva měsíce jsem brala antikopcepci Adele ale ta mi nesedla (zhorsilo se mi akné a mela jsem bolesti hlavy a podbříška jak nevím co že tomu nepomohl ani prášek)
... ted mesíc beru antikoncepci jmenem Sidreta ale mám po ní bělavý výtok, bolest prsou a menší migrény .. ale zlepšila se mi pleť .. ale chuť na sex se u obou zmenšila ... slyšela jsem že se menses stane zase nepravydelným po vysazení a nějáke to kilíčko možná zmizí ... pište mi jak vám bylo po vysazení antikoncepce ... měli jste větsi chuť na sex? zhubli jste? srovnali se měsíčky po pár měsících? pište :slight_smile:
25. čer 2014 ve 20:43  • Odpověz  • To se mi líbí
Ahoj, je mi o 10let vic jak tobe :slight_smile: prasky jsem zacla brat od tveho veku, kvuli tehdejsi lasce se kterou jsem byla 6let. Brala jsem je az do lonskeho unora, kdy jsme se s nynejsim pritelem rozhodly pro mimco. Za celou tu dobu jsem mela asi 4ant. Menila jsem kvuli vaze, akne, vytoku ale nikdy zadne migreny jsem nemela a chut na sex jsem mela porad stejnou, mozna v dobe mesicku jsem mela na sex vetsi chut ale to jsem si vzdy radsi nechala zajit chut :D Je pravda ze po vysazeni, se mi zhorsila plet ale priserne :angry: mesicky se mi o par dni posunuly, prodlouzili a byli bolestive, jak by to bylo s vahou ti nereknu, protoze jsem zacala tehdy cvicit abych shodila jeste nejake to kilco pred otehotnenim (7kg) :slight_smile: za pul roku. Existuje plno druhu ant. zeptej se sveho gynekologa. Byt tebou prasky nevysazuju, na kluka v tomto veku se nemuzes spolehnout jestli se ohlida a s kondomem je sex o nicem co si budem povidat :D Matkou v tak brzkem veku urcite taky nechces byt, tak si uzivej mladi a sex ale bud zodpovedna :slight_smile: Drzim ti palce at najdes tobe vhodnou ant. :slight_smile:
@anet98
26. čer 2014 v 06:08  • Odpověz  • To se mi líbí (1)
@anet98 Také jsem vyzkoušela hromady prášků, než mi jedny sedli, teď mám rok Lindynette, a jsem ok, hlava mě netřeští, protivná nejsem, mám to pravidelně. Doktor ze mě byl, tehdá docela na mrtvici :slight_smile: ale našli jsme něco co mi sedí...
26. čer 2014 ve 13:05  • Odpověz  • To se mi líbí (1)
Já jsem po vysazení antikoncepce naopak nabrala:(
26. čer 2014 ve 13:10  • Odpověz  • To se mi líbí (1)
autor
me antikoncepce opravdu dobre nedela .. mam po nich deprese .. hlavne deprese z toho ze zapomenu na prasek :/ radeji asi zustaneme s pritelem u kondomu a pozdeji se k HA vratim :slight_smile:
26. čer 2014 ve 14:21  • Odpověz  • To se mi líbí
Tvůj příspěvek