Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Menstruace po vysazení HA

lucyyy02
14. bře 2018

Pěkný den, chtěla bych se zeptat, zda nemáte někdo podobnou zkušenost. V září jsem vysadila HA, menstruace se nedostavila, proběhly vyvolavacky a po 3 měsících jsem ji konečně dostala. Další dvě přišly pravidelně, počet dni běžný. Slabší, ale pravidelně dorazily... avšak tmavě hnědé barvy. Nebo spíše tmavě červená až hnědá barva. Nejdříve jsem si myslela, ze se jedna o starší krev, jelikož jsem 3 měsíce menstruaci neměla. Ale už je to 3.menstruace a opět takhle barva. Samozřejmě se objednam ke gynekoložce, ale momentalne mám menstruaci. Nevíte někdo co by to mohlo byt? Je to normální? Děkuji moc za odpověď.

jancabr
15. bře 2018

Podobné zkušenosti nemám, ale hodně se doporučují kapky Gynex. A piješ dost vody? Já když málo piju, tak je mi víc špatně a i krev je tmavší a hustší.

Sem začni psát odpověď...

Odešli