• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Problémy po vysazení antikoncepce

18. října 2016 
carina, asi te moc nepotesim... ja vysadila ha cca pred rokem, obrovske problemy s pleti zacaly cca ctvrt roku potom a doted to neni ok... ale nakupuju pubertackou kosmetiku a snazim se to drzet jakz takz... ale afina do cela to jisti... to celo je asi nejhorsi
23. srp 2009 ve 20:11  • Odpověz  •  To se mi líbí
tak ja nastastie vyrazky nemam, ale strasne mam lupiny a mastne vlasky - je to hrozne :unamused: dufam,ze sa vyraziek nedockam.... :confounded: zacala som pouzivat roznu kozmetiku na vlasky tak dufam,ze sa to nejako da doporiadku... :wink:
23. srp 2009 ve 21:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
krasky a co keby ste napisali nejake napady ako tie problemy po vysadeni HAK zmiernit? ...ja som pol roka po vysadeni a stale to nie je uplne ok, hoci cyklus som stiahla zo 42 dnoveho na cca 33.. uzivam pupalku (take tobolky) a pijem alchemilkovy caj
..ale vyrazky sa mi velmi nezlepsuju...
24. srp 2009 v 08:09  • Odpověz  •  To se mi líbí
no coby nie,kadeco som brala.raz za ten rok som bola aj na vyvolavacke,tusim vo februari.tak 1,5 dna som spinila a tolko bolo.a vitaminy?jeezis,brala som uplne vsetky. :angry:
24. srp 2009 ve 13:18  • Odpověz  •  To se mi líbí
Bamb27, jakou tu pupalku polykas?
24. srp 2009 ve 14:09  • Odpověz  •  To se mi líbí
pupalkove tobolky s vitaminom E, normalne to dostat v lekarni
24. srp 2009 ve 14:23  • Odpověz  •  To se mi líbí
Díky :slight_smile: po ceste z prace skocim do lekarny a ulovim pupalku
24. srp 2009 ve 14:24  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojte, objavila som tuto temu, tak tiez mozem prispiet. Ja som mala problem po vysadeni uz pred siestimi rokmi, tak som to zacala brat znovu a v dec/08 som vysadila s tym, ze ideme robit babo. No... tak nato si este pockam. Mam pco syndrom... :confounded:
Co sa tyka pleti - katastrofa. Vyzeram, ako by som sa pravidelne natierala bravcovou mastou... :angry: Ako bonus mam bolave vrediky na krku... Proste hruuuza. Zvysene ochlpenie a vypadavajuce vlasy.
Ale som optimista - bude dobre. :wink:
Samozrejme vas nestrasim, len som chcela prispiet... :slight_smile: Taky je zivot... :confounded:
24. srp 2009 v 15:47  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj,.....tak taky přispěju troškou do mlýna...vysadila jsem na konci listopadu 2008 a doteď mám pupínky na zádech. V obličeji je to už OK, ale záda katastrofa. A to už je to pěkná řádka měsíců. A začalo mi to až tak 3 měsíce po vysazení!!! :rolling_eyes: Vypadávání vlasů se mi už srovnalo. Takže to je běh na dlouhou trať - bohužel :unamused:
24. srp 2009 v 16:38  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jo ..... a váha šla taky nahoru :angry: :confounded:
24. srp 2009 v 16:39  • Odpověz  •  To se mi líbí
Prokristapana. :astonished:
Ja snad hned zitra pujdu shanet do zasoby rolaky. A na to tloustnuti nevim. Ze bych zacala radsi chodit kanalama? :grinning:
25. srp 2009 v 18:40  • Odpověz  •  To se mi líbí
No, kazdopadne je dobre vedet to dopredu a podle toho se zaridit. Ale kdybych vedela, jake jsou ty prasky svinstvo, tak to snad ani nezacnu brat...
25. srp 2009 v 18:41  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj, chci se zeptat.. Na začátku července jsem přestala brát HAK. Od té doby se mi cca 20. den cyklu a 29. den cyklu objevil asi tak dvoudenní výtok - nejdřív jsem si myslela, že je to MS, ale nee.. Teď mám 33. den cyklu a MS nikde, což mě ani tak moc nepřekvapuje, je mi jasné, že to můře dost trvat. Ale ty výtoky mě trošku znepokojují..
Stalo se to některé z Vás? Asi tělo nějak nechápe, kde má ty hormony, které jsem do něj roky pumpovala.. :sweat_smile: Tak doufám, že se to brzy srovná..
8. zář 2009 v 09:01  • Odpověz  •  To se mi líbí
Evivka, ja som brala HA 2 roky. v októbri 2008 som vysadila. Menzes chodil o dva týždne neskôr. alebo vynechal mesiac. potom vynechal 4 mesiace. teraz som na lutenyle. tak uvidíme čo to spraví. Na ultrazvuku mi zistili drobnocystické ováriá. takže :frowning2: ale dneska tam videli aj krásny dozrievajúci folikul. takže som :grinning: . a čo sa týka problémov s vlasmi tak hrúza, vypadávajú a mastia sa. pleť sa celkom dá. sem tam iba neaký pupienok. ale v celku pohoda. a čo sa týka váhy tak som schudla na 49 kg. :rolling_eyes:
8. zář 2009 v 18:10  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ježiši, tak to je síla..mám se na co těšit asi :zipper_mouth: No doufám, že se mi to srovná aspoň trošku rychleji než Tobě, protože chceme cca od listopadu začít snažilkovat :dizzy_face:
Ale tak uvidíme, nemá cenu předbíhat. Ty vlasy nebo akné bych přežila, jen aby cyklus byl brzy ok... :unamused:
8. zář 2009 ve 22:23  • Odpověz  •  To se mi líbí
evivka, ber to tak, že do této diskuze přispívají ty holky, které mají problémy... ty, které je nemají, sem nechodí... tak to tu jen vypadá, že máme všechny obrovské problémy.
určitě se ti cyklus rychle srovná - třeba máš jen přirozeně delší cyklus a ms ještě v pohodě přijde.
mně se výtoky po vysazení HA taky zesílily - ale pokud není výtok zapáchající nebo nějak špatně zbarvený(zelený, žlutý, hnědý...) , tak to není žádný problém
8. zář 2009 ve 22:32  • Odpověz  •  To se mi líbí
No právě že je takový tmavě hnědý, nejdřív jsem si vždycky myslela že je to MS..ale pak to zase ustoupilo. Včera se mi to zase zopakovalo.. Tak nevím, ještě pár dní počkám a asi se objednám k doktorovi.
No právě, tady se tak pěkně houfujeme, takže to vypadá, že má každá problémy :grinning: Tak snad to nebude tak horké :wink:
9. zář 2009 v 17:05  • Odpověz  •  To se mi líbí
a nemohlo by to byt špinění v době ovulace, resp. v druhé polovině cyklu? četla jsem u spousty holek, že špiní buď v době ovulace, nebo v celé druhé půlce cyklu až do ms - důvodem snad byla nižší hladina progesteronu, tak ho pak některé doplňovaly v tabletkách
9. zář 2009 v 17:10  • Odpověz  •  To se mi líbí
Možná jo..nevím :sweat_smile: uvidím, jak to bude tedy dál probíhat..
Před tím, než jsem začala brát HAK, tak jsem měla cyklus poměrně krátký, a pak MS celkem dlouhou a takové špinění nikdy. Teď už mám 34. den cyklu. Ale to se asi po té době může všechno změnit. :unamused:
9. zář 2009 v 17:16  • Odpověz  •  To se mi líbí
evivka, ja jsem se jednou dostala cca na 125 dni cyklu... pak uz jsem si nechala dat vyvolavacku
a dr. mi rikal, ze jedna holka nedostala ms i 3/4 roku a pak se najednou vsechno srovnalo a cyklus zacal bezet jako hodinky... A cetla jsem, ze delka cyklu od 20-40 dnu je normalni, takze jsi porad jeste v norme :slight_smile: hlavne se tim ted nestresuj
9. zář 2009 v 17:22  • Odpověz  •  To se mi líbí
Teda, noto koukám :fearful: Nestresuju se, to zase ne, jen jsem se chtěla poptat, jestli to takhle taky někdo má :wink:
To byla taková pohoda s tou HAK, cyklus jako hodinky, člověk věděl, kdy to přijde..to asi skončilono :grinning: :sweat_smile:
9. zář 2009 v 17:25  • Odpověz  •  To se mi líbí
v mém případě můžu říct, že je dobře, že to skončilo, alespoň jsem měla čas zjistit, jaké mám problémy a řešit je...
9. zář 2009 v 17:33  • Odpověz  •  To se mi líbí
Určitě, to je jasné, hlavně že už jeto v pořádku :slight_smile:
9. zář 2009 v 17:34  • Odpověz  •  To se mi líbí
no kéž by...
9. zář 2009 v 17:36  • Odpověz  •  To se mi líbí
copak, já myslela, že už jsi ok, ještě ne?
9. zář 2009 v 18:01  • Odpověz  •  To se mi líbí
nene, ještě to chvíli potrvá než se to spraví. Nemám ovulku, ani přirozenou ms, doplňuju hormony a doufám, že to bude co nejdříve za mnou
9. zář 2009 v 18:23  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak to moc držím palce..určitě se to spraví, chce to čas. Ono se to snadno řekne, ale je mi jasný, jak se musíš cítit.. A Vy byste rádi miminko, až se to srovná?
9. zář 2009 ve 20:26  • Odpověz  •  To se mi líbí
boze, ked to tu tak citam vsetko, sa mi nahnali slzy do oci... xem vysadit HAK a bojim sa toho... ked som v minulosti vysadila HAK tak menzes som nedostavala a xodila som na vyvolavacky, plet a to ostatne som nejak nepostrehla...ale teraz by sme xeli babo a uvedomila som si, ze ked nebude menzes nebude ani babo...
inac ja stale pred MS mam hroznu bradu-teda take obrovske podkozne vyrazky ci ako to nazvat....bordove a bolave... pred svadbou som zacala xodit ku kozmeticke na ozonizer a bohovsky pomaha, takze skuste...
asi trapna otazka, ale nikdy som sa tejto teme moc nevenovala, lebo som bola stale toho nazoru, ze nexem dieta....takze otazka-podla coho viem, ze ovulujem? :sweat_smile:
9. zář 2009 ve 21:24  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj milovana, pokud beres HA, tak neovulujes. To poznas az po vysazeni. Pokud budes mit cyklus v poradku, tak asi nemusis po ovulce moc patrat, ale da se merit bazalni teplota a to pak poznas ovulku zpetne z grafu, nebo existuji testy (podobne papirky jako tehotenske testy) - ale ty jsem nikdy nezkousela, ovulku muze poznat i gynekolog podle rustu folikulu ve vajecnicich. u zdravych zenskych muze byt pry 1-2 cykly v roce anovulacni.

evivka, zatim nepropadam depresi :slight_smile: a mimco bych chtela, to je jasne
9. zář 2009 ve 23:39  • Odpověz  •  To se mi líbí
aha... tak som zvedava co bude... dnes som vzala svoju poslednu pilulku...a ide sa plodit.... :slight_smile:
10. zář 2009 ve 21:29  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek