Informace o ochraně osobních ůdajů a používání cookies.

Přečti
Antikoncepce
megy
22. led 2007

Problémy po vysazení antikoncepce

Troufám si říci, že většina z nás užívala antikoncepci. Jaké problémy se u Vás vyskytly po vysazení?
ffifa
19. zář 2016
@europa00 ahoj, no nějaké ženy po vysazení ha začnou zadržovat vodu, nemůže to být tím?Já sama jsem tedy krátce po vysazení a dvě kila jsem shodila. Jinak mě gynekoložka nedoporučila těhotenství hned po vysazení, právě kvůli samovolným potratům apod. Říkala mi, že nejideálnější je to až tak po roce po vysazení. Ale asi každý gynekolog řekne něco jiného. Možná to tvé přibírání má spojitost i se stresem?
europa00
19. zář 2016
@ffifa mi prave nikdo nerekl nic..ja otehotnela hned po vsazeni a nedopadlo to..a duhe jsem potratila protoze jsem prave nemela srovnane hormony..malo estrogenu..jenze to mi taky nikdo nerekl ikdyz jsem se nekolikrat ptala ze neni normalni krvacet po sexu jeste tyden pred menzes...jen mi rekli v poho to se stava..nikoho nenapadlo ze je to nizkou hladinou progesteronu..a ja pak potratila podruhe dle genetiky zdrave dite...a bohuzel cim dele je to od vysazeni tim vice nabiram nechapu to...
ffifa
21. zář 2016
@europa00 no to jsou, ale fakt blbci tedy. Já osobně tedy znám hodně žen/holek, které měly děti hned po vysazení a problémy neměly. Ale mě moje gynekoložka řekla jasně nedělejte to, už kvůli vašemu zdraví a právě i těm potratům, nedostatku vitamínů a všeho. 😞 Tak jsem vysadila už rok před tím, než se chceme začít snažit. A nemůže to být i sttesem, po vzniklých neúspěšných těhotenství? Hodně žen se stresem začne naopak přibírat. Nebo nezadržuješ vodu? Měla jsem známou a ta začala zadržovat vodu až půl roku po vysazení ha.
pipiii
18. říj 2016
@europa00 mozna vam telo dava najevo ze vaha 54 kg je cela v poradku a mela byste se nad tim zamyslet 🙂
fanynka1
7. lis 2017
Dobrý večer , pred 2 mesicema jsem vysadila antinu prvni Ms se opozdili o 2 dny a na dalsi cekam uz 12 dni. Jsem z toho nervozni protože mam i trochu nafukle bricho a bojim se ze jsem těhotná.moc by mi pomohla nejaka rada
luciesilingova
7. lis 2017
Faninko, ja mam po vysazení problémy uz tři roky, ale chodila jsem na antikoncepci injekční. Můžeš být nafoukla proto, ze ti MS brzo přijde. Pokud jsi MS po vysazení uz dostala, buď v klidu, to se srovná. Já čekala na první rok. A pro jistotu zkus test at máš klid.
fanynka1
8. lis 2017
@luciesilingova děkuji za odpověď. Nejspis to tak bude no 😃 testy jsem delala 2 a negativni tak snadse se mi to brzo spraví 😊

Začni psát odpověď...

Odešli