• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Problémy po vysazení antikoncepce

18. října 2016 
No, tak jsem se bála nejhoršího a je to tu:frowning2:
Před měsícem jsem vysadila HA,s tím, že to bude v klidu a není. Už dva dny mám mít MS a místo toho jen špiním, břicho mě zabolelo jen mírně. A jak popisuje Kat, taky mě desně bolí prsa a o akné po celé tváři ani nemluvím. Je to hnus :angry:
24. zář 2007 v 08:38  • Odpověz  •  To se mi líbí
rezet :angry: :stuck_out_tongue_closed_eyes:
24. zář 2007 v 09:37  • Odpověz  •  To se mi líbí
No jo Kat...zase úděl žen :grinning:
24. zář 2007 v 10:05  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky,po tom,co jsem si prostudovala vaše zkušenosti-popadl mě děs... :confounded: :dizzy_face: HA jsem začala brát letos v červenci-konkrétně YADINE. natekly mi prsa a děsně bolely-jako před menzes.premenstruační syndrom a dysmenorhea ale ustoupily, menzes je teď pravidelná a bez jakéhokoliv problému...na pleti ale žádné zlepšení nepozoruju...přemýšlím,že ho vysadím...ani ne tak z důvodu otěhotnění,spíš z hlediska zdravotního...nemáte někdo zkušenost právě s Yadinou? díky
25. zář 2007 ve 14:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky, tak já musím taky bohužel přispět s tím, že po 4 měsících po vysazení HA (ty čtyři měsíce docela v klidu) se mi hrozně zhoršila pleť, osypané čelo krupičkou a na bradě na spáncích se dělají větší mršky. :frowning2: Ani dekolt a záda nejsou zcela ideální... :frowning2: No jo no...co se dá dělat, snad se s tím tělo nějak rychle popere a zlepší se to. Po jaké době se Vám zase pleť zlepšila? Teda, jestli se vůbec někomu zlepšila...doufám, že JO!!!! :wink:
25. zář 2007 v 15:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
pe3cka: ahoj, beru Yadine uz pres rok a vyhovuje mi nejvic ze vsech, co vsem zkousela... to vis, kazde zene vyhovuje jiny druh...
ja mam plet s Yadine nejlepsi, co jsem kdy od zacatku puberty mela
25. zář 2007 v 17:01  • Odpověz  •  To se mi líbí
luccii: já brala Yadine několik let a bez jakéhokoliv problému! :slight_smile:
25. zář 2007 v 17:09  • Odpověz  •  To se mi líbí
xsuzzi: a co po vysazeni?
25. zář 2007 v 17:16  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj ja jsem brala Regulon 3 roky vysadila jsem ho ted v dubnu a mam problemy s menzesem musim brat injekce na upravu, a cose se tyka pleti tak to je taky des dva dny treba v poho ale dalsi dny to je hruza uz nevim co stim delat jak sem brala HA tak to bylo ok a ted tohle,neni to tak hrozny ale stve me to :angry: Ale chci mimco tak to musim nejak vydrzet snad se to az budu tehotna zlepsi,ale taky se to muze zhorsit, uvidime...
25. zář 2007 v 17:27  • Odpověz  •  To se mi líbí
lucci:no právě úplně v pohodě!Měla jsem cyklus přesně po 28 dnech,při HA jsem trpěla dost bolestmi,tak sem se bála,že po vysazení budu trpět a bolesti nebyli téměř žádné.Pleť úplně normální.Prostě bez jakýchkoliv problémů :slight_smile:
25. zář 2007 v 17:52  • Odpověz  •  To se mi líbí
xsuzzi: jee, tos me potesila :slight_smile: to jsi prvni tady, kdo to "prezil" :slight_smile: ale jestli jsi nikdy s pleti nemela problemy, tak se nedivim... ja mela a asi i budu mit
25. zář 2007 v 18:01  • Odpověz  •  To se mi líbí
Už se tady párkrát probíralo, že nás, co sem chodíme, začínají věci víc děsit, protože se tu probírají hlavně PROBLÉMY. Je opravdu hodně holek bez problémů po vysazení, s otěhotněním, spaním miminek apod., to je potřeba si uvědomit a zbytečně se neděsit.

Luccii, jestli jsi měla a HA to spravila, tak po vysazení budeš pravděpodobně mít zas.
25. zář 2007 v 18:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
claire: takhle to u me nejde rict, protoze ja nejdriv zacala brat hormony a az pak jsem zacala mit pupinky...
25. zář 2007 v 18:17  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
jako zakladatelka tohoto tématu jsem i já přispěla a dál přispěju, ale nevím zda pozitivně - to se uvidí zítra. Cyklus se mi upravil na 30 dní a to po 2 cyklech vysazení a po půl roce - to je nyní mám najednou spoždění týden, menses nikde, bazální teplota vysoko, testy negativní, pobolívání v podbřišku, zítra jdu k dr, tak uvidíme, co se z toho vyklubalo :dizzy_face: jestli porucha či bejbátko
25. zář 2007 v 18:19  • Odpověz  •  To se mi líbí
Megy: Hezky řečeno - přejeme ti to druhý pochopitelně.

Luccii: Tak máš ještě naději :grinning:
25. zář 2007 v 18:23  • Odpověz  •  To se mi líbí
jé tak to mě těší,že Vás můžu potěšit :slight_smile:
ohledně té pleti,tak ono je to těžký,znám totiž spousty holek,co nikdy neměli nic třeba v pubertě a po vysazení nebo v těhu měli hory na obličeji a všude možně :grinning: prostě hormony,takže i to si myslim záleží na každém jednotlivci zvlášť:slight_smile:já teda opravdu neměla jediný problém a to jsem z toho měla hrůzu co nastane a oplodnit mě taky problém nebyl :grinning:
25. zář 2007 v 18:24  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky, já jsem vysadila HA minulý rok v lednu. První problémy, které přišly byla šílená pleť (samí pupínek), dále hrozně bolestivá menstruace. Ale musím napsat pozitiva: nemám depresy,nafouklé bříško a nejsem moc zavodněná. Jinak se mi zmenšily prsa 3 na 2 a nebolí mě.
MS se mi upravila 2 cyklus po vysazení HA (takže v březnu)a mám jí jako hodinky po 29 dnech. Jink si měřím bazální teplotu, takže skoro jako hodinky :slight_smile: :wink:
25. zář 2007 v 18:27  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj Holky,tak já vysadila antikoncepci minulý měsíc,s antikoncepcí mi menstruace chodila co 28 dní,to samé i před menstruací,teď jsem ji měla dostat 16.9 a zatím pořád menstruace nikde.Testy jsou negativní,bolí mě prsa- hlavně bradavky a bříško mě taky pobolívá a občas i píchne,tak nevím je to jenom zpoždění??? O miminko se snažíme...
25. zář 2007 v 18:30  • Odpověz  •  To se mi líbí
Mělo tam být před antikoncepci - ne před menstruací :sweat_smile:
25. zář 2007 v 18:32  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj Ha neberu přes rok a stále se mi cyklus neupravil. Musím brát léky na úpravu cyklu, jinak to vůbec nedostanu.
25. zář 2007 v 18:42  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj maruško, myslím si, že máš pouze opožděnou MS. Já měla prvmí MS po vysazení za 35 dní. Také mě boleli bradavky a pobolívalo bříško a testy jsem měla negativní. Ale možná to také nemusí být pravda a ty budeš těhotná :slight_smile: :sunglasses:
25. zář 2007 ve 21:48  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky.Tak já vysadila po osmi letech letos v červnu a první menstruace přišla v termínu jako když jsem a brala,ale hrozně mě bolelo břicho a měla jsem ji mnohem silnější než na práškách, ale hned druhý měsíc už to bylo všechno dobrý a mám ji pravidelně,trošku se mi zhoršila pleť,ale zase se mi míň mastěj vlasy :slight_smile: snažíme se utěhotnět,tak doufám,že to brzy přijde.Tenhle týden jdu k doktorce zjistit,jestli vůbec ovuluju :slight_smile:
25. zář 2007 ve 21:49  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já poznám, když ovoluji, že ten den mám nepříjemné pobolívání v podbřišku (16, 17, 18 den cyklu)Je to pro to, že vajíčko je uvolněno z vaječníku a putuje do vejcovodu. To je nejlepší doba otěhotnění :slight_smile: :sweat_smile:
25. zář 2007 ve 21:55  •  2 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
maruško, já jsem vysadila HA po 10letech a MS přišla až po 38 dnech a od poloviny cyklu mě strašně bolela prsa, jsem zvědavá, zda se teď cyklus trochu upraví, pleť mám docela dobrou, jen se mi teda strašně mastí vlasy :unamused:
A jinak ovulaci já zatím vůbec nepoznám ...
26. zář 2007 v 08:34  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj holky,Ha jsem přestala brát koncem července.1. srpna jsem dostala MS a od te doby jsem ji jeste nedostala,myslite,ze je všechno v pořádku nebo že mám raději zajít k doktorovi?máte takové zkušenosti?těhotná nejsem.
26. zář 2007 v 08:55  • Odpověz  •  To se mi líbí
venuss..to je celkem normalni..nekomu trva i par mesicu, nez dostane po vysazeni ms..dej tomu tak 2 mesice a urcite ji dostanes
26. zář 2007 v 08:57  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky, už jsem z toho úplně nešťastná, ale již 9měsíců neberu antikoncepci, ale cyklus se mi ne a ne srovnat, je to fakt šílený, první cyklus jsem dostala normálně, druhý už ne tak pomohli léky, třetí taky, pak jsem to dostala normálně a pak zase tři měsíce nic a musela jsem zase pro prášky a teď opět nic, už jsem z toho nešťstná, jak dlouho se cyklus srovnával vám????? :frowning2:
6. črc 2008 v 19:45  • Odpověz  •  To se mi líbí
jo a pokud máte nějaký typ, jak pomoc, ráda zkusím.... femigard beru již měsíc :unamused:
6. črc 2008 v 19:46  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahojky, ja vysadila pred 10 mesici, od te doby mam cykly - 46 dni,42, 38 dni, 35 dni, apod. Posledni byl 58 dni! Trosku mi pomohlo pyti kontryheloveho caje - to byl ten cyklus 38 dni, ale jinak nic.

Vcera jsem byla na gynde a napsali mi na srovnani MS Duphaston, tak uvidim.
6. črc 2008 ve 20:04  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jinak taky pomaha merit bazalni teplotu, abys vedela, kdy ovulujes, jestli teda vubec.
6. črc 2008 ve 20:09  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek