Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Těhotenství přes antikoncepci? Bolest prsou, špinění

bluza
9. bře 2018

Již druhý měsíc užívám antikoncepci, první měsíc mírné špinění, pak následná MS,těsně po ní sex,pak bílý výtok pár dnů. Teď jsem zhruba v polovině plata, výtok zmizel,mám bolest prsou, naběhlé, pobolívání podbříšku, mírné špinění, Mohu být těhotná? Nebo co se děje?Antinu užívám dál.

vendelinka08
9. bře 2018

Tehotna bys byt nemela....spise se to vse deje diky hormonum ktere denne beres. Tve telo reaguje...byla bys treba v obdobi ovulace a tvw telo se tak chova. Rozhodne bych nemela strach z tehu pokud antiko pouzivas jak mas. A pokud se nebudes citit..tak se domluv s gynekologem na zmene antikoncepce.

bluza
autor
10. bře 2018

@vendelinka08 Možné je, že jsem vzala antinu trošku se spožděním nepravidelně pár dnů. A taky občas beru antiderpesiva, tak jestli se ti nebije. To právě nevím nebo nesnižuje účinek antikoncepce.Ale mám zato, že to snižuje pouze antibiotikum. Nevím.

bluza
autor
10. bře 2018

Také mě napadlo je řešení vysadit ihned antinu? měla bych dostat MS pokud nejsem těhotná že? A mělo by se mi ulevit né? Prsa stále napjaté, bolest podbříšku jako u MS. Co myslíte?

vendelinka08
10. bře 2018

Nic bych nevysazovala....v pondeli si zavolej na gyndu a domluv se...oni ti poradi nebo si te pozvou. To co popisujes muze byt pri brani antikoncepce...

priefi
11. bře 2018

@bluza reakce na HA. Je to bezne 😉 telo si na to musi zvyknout. Pokud nezadouci ucinky pri zvykani se Ti nezdaji, kontaktuj dr., at Ti predepise neco jineho.

Sem začni psát odpověď...

Odešli