Vysazení antikoncepce - vitamíny, čaje na "pročištění"

ttterezkaaa
5. led 2017

Ahoj holky, dobrala jsem poslední platíčko antikoncepce a s další už nezačnu. Zkrátka už jí nechci brát. Brala jsem Minisiston. Miminko zatím neplánuji, studuji, ale třeba za rok za dva..bych se chtěla s přítelem začít snažit. Chci se zeptat, jestli jste některá po dobrání antikoncepce užívala nějaké vitamíny, pila nějaké bylinkové čaje na "pročištění" od té chemie. Chtěla bych, aby se mi hezky vrátil cyklus, nejraději, aby byl pravidelný a já neměla žádné problémy. Jsem hrozně oteklá - zavodněná. Tak i něco na to? Slyšela jsem o Gynexu - ale ten asi, až pocítím nějaké problémy.
Předem děkuji za odpovědi

lajla
5. led 2017

@ttterezkaaa kupte si malinikovou smes od dedka korenare

ttterezkaaa
autor
6. led 2017

Děkuji za tip 😃 zkusím

matysofi2015
12. led 2017

Terez,v lékárně vám poradí.Protože potřebujete "komplexní" očistu.Každopádně sama jsem měsíc bez prášků a skoro se cítím jako znovuzrozená 😉 Takže dnes také do lékárny skočím,ať v tom nejste sama 🙂 Dám vědět,co mi "podstrčili" 😉

ttterezkaaa
autor
12. led 2017

@matysofi2015 Dejte mi určitě vědět. Už jsem týden po menstruaci, tutíž dva týdny bez prášků. Docela mě pobolívá břicho, jakobych to měla dostat. Není to hrozné..ale trvá to někdy i hodiny. ☹ Tak snad to brzy přestane. Občas špiním, ale to je asi také normální..no doufám, že dostanu menstruaci, co nejpřesněji a bolesti odezní. Jinak zítra zkusím jít taky pro něco do lékárny 😉

matysofi2015
13. led 2017

Terez,tak v lékárně,kterou máme ve městě docela malou,mi lékárnice nabídla čaj od LEROS "detox čistící čaj s vilcacorou".Věřím ale,že ve větších lékárnách toho budou mít více 😉 Já zkusím ten čaj,tak jako tak asi na čištění krve toho moc nebude.To by pak byly přípravky na cukrovku,což nás se netýká,naštěstí 🙂

kulistice
13. led 2017