• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Zkušenosti po vysazení hormonální antikoncepce

30. srpna 2016 
Ahoj, docela by me zajimalo, jake mate zkusenosti po vysazeni HA. na co se pripadne muzu "tesit". Vy, ktere ste pri jejim uzivani pribraly nejake ty kila a nejdou dolu, zlepsi se to po vysazeni nebo ne. diky za rady a info
:slight_smile:
3. čer 2006 v 09:50  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahojky Kacerdo, zkus pročíst starší diskuzi s podobným názvem je tam dost popsaných zkušeností :wink:
3. čer 2006 v 10:25  • Odpověz  •  To se mi líbí
Kacerda: Já teď vysadila, no a už přes týden čekám MS. Jinak hodně akné mě bohužel postihlo a nemám takový chutě na sladký.
3. čer 2006 v 11:32  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já jsem po vysazení HA zhubla asi 3 kilča (akorát je přes svátky zase nabrala :frowning2: ), zmizely mi migrény, mám větší chuť na sex... Prostě vřele doporučuji :wink:!!!
3. čer 2006 ve 14:04  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Mně se po vysazení nadělalo šíleně akné a mám úplně mastné čelo a to jsem nikdy neměla. Menstruace si přišla už v sobotu přesně v den kdy jsem jindy byla poprvé bez prášku a čekala na to až to ve středu příjde. Celkově jsem byla podrážděnější a nezhubla jsem a ani nepřibrala :wink: teď děláme mimi tak snad po s¨druhé nepřijde :grinning:
3. čer 2006 v 15:00  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj, mě se také hmotnost nepohnula ani nahoru ani dolu... Menses jsem dostala 5 týdnů po vysazení a pleť mám pořád pěknou. Chuť na sex tak 1000 krát větší...
Další pozitivum je, že mi neotékají nohy...
3. čer 2006 ve 20:25  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
autor
Ok, nejak sem prehlidla ze tady neco podobneho probihalo, takze se podivam tam, diky za reakce. mam hodne strach z te pleti. jednou jsem totiz kvuli operaci vysazovala a bylo to priserne! snad se to brzo srovna :slight_smile:
3. čer 2006 ve 21:57  • Odpověz  •  To se mi líbí
já po vysazení zhubla nějaké 4 kila a příšerně se mi zhoršila pleť.
3. čer 2006 ve 23:01  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ja jsem po vysazeni zhubla kilo, coz me stve, potrebovala bych pribrat a desne se mi zhorsila plet, ale ted, po 3 mesicich je plet zas oukej, omezily se me bolesti hlavy a amam pocit , ze mam tak celkove lepsi naladu :wink:
3. čer 2006 ve 23:36  • Odpověz  •  To se mi líbí
Moje zkusenost-vysazeni HA-miminko,jinak zmena zadna... :grinning:
3. čer 2006 ve 23:54  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
doufám že taková zkušenost jako je miminko u mě taky proběhne :wink:
4. čer 2006 v 11:27  • Odpověz  •  To se mi líbí
stejná zkušenost jako u womann :wink:
4. čer 2006 ve 12:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
No a neda se te zhorsene pleti nejak predejit, to me docela desi. jednou sem to uz zazila a mela sem taky velke proglemy, ale to se snad za nejaky ten mesic spravi.... :wink: doufam :slight_smile:
4. čer 2006 ve 13:15  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj, problémy s váhou jsem také neměla, ale akné na obličeji mě dohnalo až na kožní :rolling_eyes: Ale špatnou pleť jsem začla mít až asi 2 měsíce povysazení. Nakonec jsem skončila asi 1/2 roku na minimálních dávkách antibiotik. Ale pak se to srovnalo.

Moc ti přeju, aby se ti takovéto hnusárny vyhly :wink: šelmina
6. čer 2006 v 10:48  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já jsem po vysazení HA přibrala... A rozhodně se mi zhoršila pleť. Tolik pupínků jsem snad neměla ani za celou pubertu :grinning: Jinak teď čekáme mimi, takže přibírání bude pokračovat. Jen doufám, že to pak půjde rychle dolů... :slight_smile:
6. čer 2006 v 11:06  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já jsem po vysazení šíleně přibrala. Asi 6 kilo a taky se mi zhoršila pleť.Nikdy sjem neměla takovou chuť na sladký! A to mám za necelých 5 týdnů svatbu! No snad to nějak překonám do tý doby :grinning: ! Jen kdo ví jestli se už na svět nehlásí malá Anička :grinning: :grinning: :grinning:
6. čer 2006 v 11:11  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já jsem taky přibrala tak 2 kila a mám dojem, že ještě přibírám :frowning2: A mám taky o něco horší pleť a chuť na sladký taky dost šílenou :confounded: ... Vysazeno mám cca 8 měsíců.
6. čer 2006 ve 12:22  • Odpověz  •  To se mi líbí
Mě se taky zhoršila pleť, ale ne moc. Nezhubla jsem, ani nepřibrala. Jen cyklus byl tak jednou za 3 měsíce MS, asi po dvou vyvolávačkách, tak jsem začala brát Yadine, zhubla jsem a je mi celkově o něco líp než bez nic.
6. čer 2006 ve 13:35  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já mám vysazíno zatím chvíli, 3 týdny, ale teď mám svojí první ovulaci a je to fakt nářez :confounded: Mám pocit, že se mi roztrhne podbříšek. Snad to bude v příštím měsíci lepší a nebo už vůbec, protože pracujeme na mimču :wink:
6. čer 2006 v 15:23  • Odpověz  •  To se mi líbí
Taky plánuji vysadit HA, ale po vaších reakcích nevím, nevím, abych na svatbě pak neměla o několi kolo navíc a zničenou plet a různé jiné nepříjemnosti. je i někdo kdo na sobě reakci na vysazení HA nijak zvlášt nezpozoroval?
6. čer 2006 v 16:13  • Odpověz  •  To se mi líbí
:slight_smile: a to jsem HA vysadila skoro po deseti letech (s menšíma přestávkama)
6. čer 2006 v 16:18  • Odpověz  •  To se mi líbí
Nimmo, to jsi mě moc potěšila, chci teď vysadit po 8 letech bez přestávky, už jsem se toho začínala bát, resp. těch následků, ale když je někdo bez nich a po tak dlouhé době, tak mě to trochu uklidnilo. Jasné, že každý je jiný, ale i tak. :slight_smile:
6. čer 2006 v 16:32  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já jsem ani nezhubla ani nepřibrala. MS se zpozdila o 2 týdny, ale přišla sama od sebe a skoro bez bolestí. :slight_smile: Akorát jsem před ní měla o trošku horší pleť - hlavně na zádech. :confounded:
7. čer 2006 v 07:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
sweethy asi bych ti doporučila vysadit až po svatbě, protože žádná z nás nemůže tušit, co to s ní udělá. Obecně bych řekla, že první měsíc po vysazení bývá ještě celkem v pohodě. Já na sobě nepociťuji nic, pleť je OK, kila taky. Jen mě trochu překvapila síla ovulace. Byl to mazec :grinning: ale přežít se to dá.
Hodně štěstí :wink:
7. čer 2006 v 09:06  • Odpověz  •  To se mi líbí
tak to ja chystam vysadit az po svatebni ceste, protoze i tu si chci uzit v klidu a ne, ze budu cekat, co prijde ci neprijde. ...zvlast kdyz je to po 10. letech a nevim co me ceka. :sweat_smile:
7. čer 2006 v 09:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak já taky přidám zkušenost. HA jsem brala 10 let a protože jsem se bála co to se mnou udělá, vysadila jsem je až těsně před svatbou. Žádné pupínky se nekonají, ani jiné nepříjemnousti. Zkrátka necítím žádnou změnu. Teď už čekám jen na mimíska.... :slight_smile:
7. čer 2006 v 09:39  • Odpověz  •  To se mi líbí
S tim vysazenim je to individualni. A kdo ma ovulaci hned potom, tak ma taky stesti :grinning: Ale mela by se dodrzet ta trimesicni pauza, zvlast u nizkohormonalnich prasku. Aby zase zacala dobre dorustat sliznice. Jinak by se miminko nemuselo udrzet. A ty povery s dvojcatkama hned po vysazeni, to jsou fakt jen povery :sunglasses:
7. čer 2006 v 09:42  • Odpověz  •  To se mi líbí
No, já už to tu sice psala jinde, ale když už jste založily speciální diskuzi...
Takže u mě po půl roce od vysazení - váha zůstává, pleť v pohodě (hned po vysazení jsem nasadila intenzivně psyllium, teď už ho skoro neberu, ale tomu prvnímu šoku to zabránilo, i když samozřejmě nevím, jak by to bylo bez něj. Pro dotazy k psylliu použijte vyhledávač, řeší se tu na mnoha místech, nebo wéwéwé.psyllium.cézet), cyklus pravidelný (od začátku), jen se drasticky zkrátil, měřím bazální teplotu, takže vím, že i ovulaci mám bez problémů, bolesti jsem při ní měla dvakrát. Celkově psychicky se cítím naprosto v pohodě a k HA už se nikdy nevrátím.
7. čer 2006 v 09:49  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj všechny, tak jsem se taky rozhodla přidat svou zkušenost s vysazením HA. Vysazeno mám už 5 měsíců a kromě toho, že jsem přibrala 7kg to bylo jinak v pohodě. Cyklus pravidelný, ale tento měsíc se mi stalo, že se mi menst. zpozdila o 14 dní. Tak jsem se chtěla zeptat, jestli má některá z vás podobnou zkušenost a jestli se to potom zase vrátilo do normálu. Díkec moc.
7. čer 2006 v 15:25  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já jsem vysadila jednou na 3 měsíce a bylo to skvělé menzes byl podstatně kratší, slabší a úplně bez bolesti, pleť byla v pohodě a bylo mi fajn. Jenže problém byl s jiným druhem antikoncepce(zkoušeli jsme krémy,gely, kondomy) a nic nám nevyhovovalo, tak jsme se vrátili k práškům :unamused: , no už abychom začali plánovat mimi a já mohla navždy vysadit, po mimču chci nehormonální tělísko.
7. čer 2006 v 15:48  •  3 děti  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jo, ja se taky tesim, jak mala, az vysadim a budeme se snazit o mimi. Snad to pujde snadno, prestoze mam nepravidelny cyklus :confounded: Porad mi jen moji znami davaji cist clanky, jak to komu ublizilo atd., ze mi fakt bude lip, az mi nic nebude hrozit. I kdyz Yadine, ktere ted beru, je asi to nejpohodovejsi, co jsem mela. A zhubla jsem tu zadrzenou vodu. A Yadine vodu nezadrzuje. :grinning:
7. čer 2006 v 15:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
1 2 3 ... 11
Tvůj příspěvek