90ti denní dieta. Přidáte se?

Ahoj,

je tu někdo, kdo by chtěl držet 90 denní dietu semnou? 🙂 Nebo je tu někdo, kdo tuhle dietu už držel a mohl by napsat svoje výsledky? x-) Vim ,že je tohle téma na Bereme se a na MK SK, ale chtěla bych dietu držet s maminkama a holkama z koníka 🙂

Kdo neví oč jde - tady je popis 😉


90 – dňová diéta

Táto diéta zmení metabolizmus organizmu, a tak popri zhadzovaní prebytočných kíl garantuje, že po skončení cyklu kilá nepribudnú znova. Diéta trvá 90 dní, ale keď chceme schudnúť menej ako 18 kg, môžete aj skôr prestať. Aj keď sa na prvé čítanie bude zdať toto menu komplikované, po týždni s naňho zvyknete.
Diéta pozostáva zo štvordňových cyklov, kde sa po sebe striedajú dni proteínové, škrobové, uhľohydrátové a ovocné. Poradie sa nesmie poprehadzovať!!!

Predtým, než začnete...

Dôležité je, na jedálnom lístku nesmiete nič preskakovať, lebo každá potravina má svoju úlohu. Počas diéty máme každý mesiac raz držať „deň vody“ , vždy po dni ovocia. Vtedy celý deň pijete len vodu. Kávu a čaj môžete piť bez obmedzenia, ale striktne bez cukru a mlieka!!!
Po ukončení diéty sa môžete normálne stravovať, ale raňajky by mali byť ešte 90 dní ovocné. Keď v tomto období schudnete ešte 3 kg, možete si byť istá, že metabolizmus vášho organizmu sa zmenil.

Raňajky na každý deň

Raňajky sú každý deň rovnaké: čerstvé ovocie (2 jablká, hrušky, broskyne, alebo za hrsť drobného ovocia – ríbezle, maliny, alebo čerešne). Kto býva moc hladný, nech zje banán. Ovocie môžete nahradiť aj 100% ovocnou šťavou.

1.deň – PROTEÍNOVÝ

Mlieko, mäso a syry môžete jesť len v tento deň.
Obed: 3 plátky (cca 20 dkg) vareného alebo pečeného mäsa, k tomu 1 krajec (tenký) chleba. Mäso sa môže nahradiť 3 vajíčkami (uvarené alebo pražené), alebo 20 dkg syru. Šalát sa môže konzumovať bez obmedzenia, ale bez oleja. Po obede vypiť 2 dl polievky bez cestovín.
Večera: ako obed, ale bez polievky a o polovicu menej.

2.deň - ŠKROBOVÝ

Obed: hocijaká zelenina – fazuľa, hrach, šošovica, mrkva, zemiaky – varené, ryža.
Pochutiny soľ, paradajkový pretlak, kečup, 1 krajec chleba a šalát bez obmedzenia.
Večera: to isté čo na obed, ale o polovicu menej.

3.deň – UHĽOHYDRÁTOVÝ

Obed: varené cestoviny, okorenené (napr. kečup alebo omáčka na špagety), alebo ľubovoľný slaný zákusok, alebo keksy asi v množstve porcie pizze (porcia pizze = ¼ pizze). Len sa nepomýľte! Je zakázané posypať pizzu alebo špagety syrom!!! No a samozrejme šalát.
Večera: 2 menšie kúsky torty alebo 2-3 kúsky drobného pečiva alebo koláča, alebo 3 porcie zmrzliny a povinne 1 riadok po šírke varovej čokolády.

4.deň – OVOCNÝ

Po celý deň rôzne ovocie bez obmedzenia

Úspešné chudnutie!



Budu ráda, když se někdo přidá 🙂
nikka.voautor
8. led 2009
Která pravidla porušuje: | Zruš http://rapidshare.com/files/131461327/90_denni_... tak to bylo na první 😉
slunicko552
8. led 2009
Verun myslím,že ten hřebíček se může,ale to jsi mě moc nepotěšila.Ráda bych tu ovocnou polívku.A ta kaše to je jako z čeho? =-)
gerdusha
8. led 2009
ja mam zajtra bielkoviny...dam si cottage cheese so salatom z cinskej kapusty...mam chut na nieco mliecne a nechce sa mi nic extra vymyslat na obed do prace..toto je prakticke..🙂...a asi si k tomu zoberiem 2 ks knackerbrotu, aby som uplne nevysadila vlakninu, kedze sa snazim VELMI obmedzit pecivo.

Hmm..sladku polievku? Nuz, taku som nikdy nerobila, ja sa snazim sladkym veciam maximalne vyhybat, snazim sa, aby mi vystacil len cukor z ovocia. Cize u mna vobec nenajdete sladkosti, zakusky atd...iba 70 percentnu horku cokoladu v UH den. Velmi doporucujem na rano ananas, ananas je uplne bombovy na diety, je uzasnym zdrojom /okrem ineho/ vlakniny, krasne precistuje a je aj fajn sladky.

Dalej Vam chcem poradit, aby ste sa snazili ovocie jest len doobeda, alebo maximalne do cca 14 hod. Potom na zahnanie hladu uz len zeleninu, telo by nemalo mat na noc prisun cukru, ani toho z ovocia.
nikka.voautor
8. led 2009
z ovoce :-N , ba ne, to vim že víš, jdu se kouknout, jestli tam není recept 😉
slunicko552
8. led 2009
Verun 😃
nikka.voautor
8. led 2009
Ger, já ovoce jim fakt jen ke snídani, snažim se nic nejíst tak jak píšou 😉 a jde mi to v pohodě 😉 , netrpim, ale z ananasu bych si ublinkla, ten fakt nesnášim, škoda no :-|
Čokoládu jsem si koupila 72% nebo kolika , nějaká belgická za 45,-, ale řekla jsem si, že se nebudu odbývat čokoládou na vaření a koupim si pořádnou 🙂

jdu kouknout na ten recept na polívku, ale mám dojem že tam žádná nebyla :-S
gerdusha
8. led 2009
ja obcas robievam taku, ze pokrajam jablka na mensie kusky, kto chce, moze na mesiaciky, zalejem vodou, hodim tam klinceky, pocukrujem a uvarim. je fajna horuca, ale mne osobne NAJVIAC chuti studena...cez dietu to nerobim, bo tam davam cukor...
nikka.voautor
8. led 2009
Tak se mi tam docela líbilo ovoce na způsob ražniči, kdy ovoce podle svého výběru napícháte na špejli, pokapete citronovou šťávou a polijete teplým pomerančovým džusem (samozřejmě doma vymačkaným 😉 )

Pak pečená jakblka, která naplníte (lehce) džemem :-o (méně sladkým) a při pečení poléváte pomerančovou šťávou ochucenou kořením na štrůdl x-) (k obědu jablka 4 :-o a k véče 2) což ujde, to by hlad být nemusel 😉

Pak 2 opečený banány na troše másla a obložený jahodami, nebo rozmačkanými jahodami (třeba ohřátými x-) )

A na kaši je tam recept strohý - prostě rozmačkat ovoce, krátce povařit s trochou sladidla,přidat skořici a citronovou šťávu Ale myslim, že by byla dobrá třeba jahodová polívka x-)
nikka.voautor
8. led 2009
Ger, to je v podstatě teplý kompot, že? To mám ráda, ale já nemám štěstí na sladká jablka, takže bych musela sladit :-|
slunicko552
8. led 2009
Verun díky,asi jsem si vybrala 😃 Zkusím ty banány 😃 Ale ta jahodová polívka ta by mohla být dobrá 🙂
nikka.voautor
8. led 2009
Ještě jsem našla recept, kde použili i med =-) a vanilový cukr ...ale asi bych tím šetřila
nikka.voautor
8. led 2009
No to by mohla, ale ta cena jahod :-S :-S :-S a navíc nebývají moc sladké ]-(
gerdusha
8. led 2009
ja teraz vyuzivam maximalne ako sa da kyslu kapustu, takze aj vo vitaminovy den si dam radsej kapustovy salat ako ovocie.
slunicko552
8. led 2009
To je fakt,škoda,že ji nedržíme v létě.Ale zase dost na prd,být hubená v zimě 😃 :-p
natalien
8. led 2009
Nazdárek🙂 Vezmete mě mezi sebe a postaráte se o to, abych neumřela hlady, tedy poradíte mi co a jak mám papkat? Nejde mi stáhnout kuchařka receptů 8-(
natalien
8. led 2009
Uplně nejlepčejší by bylo navázat s vámi dny 🙂
gerdusha
8. led 2009
vitaj, sadni si a pytaj sa 🙂
slunicko552
8. led 2009
Naty jasně,alespoň budem trpět všechny 😃
slunicko552
8. led 2009
Ger kapustu nemusím,ale mám raději zeleninu než ovoce.
Naty-Můžeš začít v sobotu tak budem papat stejně 😉
natalien
8. led 2009
Ó, díky díky🙂

Tak než načnu, tak bych se chtěla k někomu přidat a držet stejný den. Snídani jsem pochopila 😃 ta je stále stejná 😉
nikka.voautor
8. led 2009
Ahoj Naty x-) , jak se máte holky? x-) Tak nějak je nejdůležitější si přečístten popis na první stráncea dál už ti třeba poradíme 🙂 Když začneš v sobotu, tak pojedeš stejně dny jako my 😉 , jen se ti to po prvním měsící rozhodí, protože my budeme držet po měsíci vodový den a ty pojedeš to svoje a budeme den napřed 😉

V sobotu můžeš maso (nebo sýr) a zeleninu, jak dušenou, nebo jen salát, žádnou přílohu, jen celozrný chleba a zapít 3dcl vývaru 😉
slunicko552
8. led 2009
Verun myslela že 2dcl =-)
natalien
8. led 2009
Sluni, tak to je fajn, to jsem přesně chtěla vidět napsaný 😃 Protože jsem se o Vánocích tak šíleně nažrala až přežrala a nemůžu se toho zbavit (pocitu stálého hladu), tak si zítra dám očistný den a v sobotu jako nový člověk s plným nasazením začínám, krom toho bude krásný datum, 10. - to je jako 1! 😃

Mě bude stačit dát dolů 8kg, když dám 11, tak budu moocinky šťastná a na své skoro původní váze před těhu.

Od září do Vánoc jsem si hlídala stravu, jedla jsem vše, ale s omezením na KJ a dotoho chodila na Rolletic poctivě a šlo mi dolů necelých 11kg. Po porodu jsem nedala dolů skoro nic a v době kdy jsem kojila mi váha stála, když šla dolů, tak jen na nezbytně nutnou dobu, po radosti šla ručička zas nahoru. Tak to asi tak o mě🙂
slunicko552
8. led 2009
Naty je nás víc co chceme shodit kolem těch 8kilo.Jj ta 1je tam hezká 😉 Snad to všechny přežijem 😃
natalien
8. led 2009
Veru celkem ok, sice teď marodíme, teda Nellka, ale je to na ústupu x-)

K tomu sýru - je důležitý, aby to byla 30% cihla, nebo jakkýkoliv? Ty potraviny musí být nízkokalorické, nebo takový hermelínek se může???
Pečivo nemusím, ale neodmítnu x-)
A k masu - jak je to s rybama??? Že bych si v sobotu udělala tuňáka s ledovým salátem x-) (můj nej :-p )
natalien
8. led 2009
Holky a ten vývar, to si rozpustíte bujon kostku, nebo fakt vaříte pokaždý poctivý vývar???
slunicko552
8. led 2009
Naty myslím,že na 2str.hodila Verča nějaké druhy jídla.Hermoš můžeš.My si budem dělat v alobalu x-) ,ale ať se nepyšním cizím peřím-Verčin typ.Zkus tam mrknout.Pečivo černé a jen jeden krajíc 😞
slunicko552
8. led 2009
Vývar vařím,bujón nevím asi není moc zdravý a jak chutná asi nic moc.Ale mám prcka tak vařím i pro něho 😉 a jen trochu.
lucinecinecka
8. led 2009
Téééda..vy jste toho nakecaly.. 😃 Ale koukám,že tady jsou připsané další dobrůtky 😉
slunicko552
8. led 2009
Ahoj luci dneska nějak jedem.Jj ještě že tak zítra mám alespoň oběd 😉