• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Dělená strava. Máte zkušenost?

21. ledna 2014 
Ahoj holky,tak si chystám večeři.Opečené brambory s brokolicí a soja maso :wink: manm mnam.
Dnes mám kytočky,To zas nepocituji hlad.Ale už se těším zítra na zvířatka
:slight_smile: Na váhu vlezu až vneděli,tak jsem hoodně zvědavá.
7. led 2011 v 17:43  • Odpověz  •  To se mi líbí
@korchy ahojky, zdravím.tak dobrou chuť.. dnes máš kytočky...hi,hi...to já si dávám kytičky :slight_smile:
7. led 2011 v 18:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
výborný salát - zvířátka
dobrý buď jako večeře a nebo příloha k masu


POTŘEBNÉ PŘÍSADY

ČíNSKÉ ZELÍ,BÍLÝ JOGURT,ZAKYSANÁ SMETANA,SŮL,PEPŘ,5 STROUŽKU ČESNEKU,ASI 100g EIDAMU

POSTUP PŘÍPRAVY

ZELÍ NAKRÁJÍME,PROLISOVANÝ ČESNEK,NASTROUHANÝ SÝR,OSTATNÍ SUROVINY SMÍCHÁME A NALIJEME NA SALÁT (můžete přidat i nastrouhanou mrkev,ozdobit uvařeným nakrájeným vejcem a červenou paprikou.KDO NEMUSÍ ČESNEK TAK I BEZ NĚJ :slight_smile:)

7. led 2011 v 19:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
@misicka455 sbíhaj se mi sliny :slight_smile:
7. led 2011 v 19:19  • Odpověz  •  To se mi líbí
na večeři taky plánuju salát, ale s tuňákem a vajíčkem....dám tam ale i nějaký ten jogurtík :slight_smile:
7. led 2011 v 19:39  • Odpověz  •  To se mi líbí
Když jsme měla kytky tak jsme si občas na snídani dělala palačinky anbo když byla chuť na sladké


Palačinkové těsto



200 ml sójového mléka
10 g ovocného cukru
1 lžíce medu
120 g hladké mouky
(můžeme přidat 2 nastouhané menší jablka)
Smícháme a smažíme na teflonové pánvi
7. led 2011 v 19:45  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jo a dělala jsem bez toho cukru a bylo to dost sladké a nebo dát cukr a a bez medu a na ně třeba dia marmeláda .
7. led 2011 v 19:46  • Odpověz  •  To se mi líbí
Misicko jééé nechces s takovýma mňam receptama sestavovat na každý den pár jídelníčků???
Mně osobně by to hodně pomohlo.
7. led 2011 v 19:47  • Odpověz  •  To se mi líbí
@misicka455 super recepty. Jednoduché a dobré. Určitě ještě nějaký napiš, moc nám to pomůže.
7. led 2011 ve 20:07  • Odpověz  •  To se mi líbí
já jsem dohledala hrubé pravidla dělené stravy. Tak snad to pujde, i když věřím, že po pár měsících budu nechutně slintat po chlebu se šunkou.

Ale dá se. Květák s bramborem a tak.
Jen mě napadá co vajíčko jako takové???používáte někdo vajahit????

A kombinuje někdo kytky i zvířata v jeden den po těch 4 hodinách?
7. led 2011 ve 20:27  • Odpověz  •  To se mi líbí
@triowax Já držím Kořínkovou, takže nekombinuju. Vajahit se chystám koupit, ale vůbec nevím jaký to je.
7. led 2011 ve 20:35  • Odpověz  •  To se mi líbí
@peta1 no Kořínková pak tý poslední knížce o kombinaci píše
7. led 2011 ve 20:36  • Odpověz  •  To se mi líbí
@triowax Mně osobně by to dělalo problém, jelikož musím pořád něco zobat, takže 4 hodiny bez jídla moc nepřipadá v úvahu. Ale v té knížce co jsem od ní četla psala o odstupu 8 hodin.
7. led 2011 ve 20:41  • Odpověz  •  To se mi líbí
našla jsem zatím tohle


SKUPINA KYTIČKOVÁ:
brambory, rýže, bezvaječné těstoviny, knedlíky (bez vajec nebo musí být ze sušených vajec a bez mléka a syrovátky, používám hlavně z prášku, mouka - všechny druhy, pečivo celozrnné, kukuřice (je to kytička a ne zelenina), popcorn (slaný), vločky - všechny druhy neslazené cukrem, musli - všechny druhy neslazené cukrem, všechny druhy obilovin, všechny druhy semínek, sója a sójové výrobky, sójové maso a všechny výrobky z něho, sójové mléko, sójová majonéza, sójové sýry, jogurty a paštiky (pokud neobsahují vejce), čočka, hrách, fazole a ostatní luštěniny, kroupy, krupice, rostlinné máslo (ale minimálně), bohužel nehrozí rostlinné máslo na chleba ani na brambory, bez „závady“ je pouze olivový olej nebo tenká vrstva rostlinného oleje, ale musíme kontrolovat složení), rostlinné tuky (na pečení třeba Hera, ale v přísné fázi opravdu minimálně), droždí, glukóza, hroznový cukr, květový i lesní med, slad, vajahit,


SKUPINA ZVÍŘÁTKOVÁ:
všechny druhy masa, uzeniny (pozor, většina má velké množství škrobu, hlavně točené salámy), salámy, paštiky živočišného původu, drůbež, ryby, všechny druhy konzervovaných ryb, sýry - nejlépe do 30 (45) % tuku, bílý jogurt, tvaroh a všechny neslazené výrobky z něho, mléko živočišné (sušené i čerstvé, šlehačka bez cukru, smetana, majonéza, tatarská omáčka (přečíst složení), vejce, oleje všeho druhu ( nesmí být sójové – to je kytička), máslo rostlinné i živočišné, sádlo

OVOCE:
čerstvé i sušené, nesmí být s přídavkem cukru, kompoty bez cukru nebo slazené uměle, slazené džemy (se sladidlem nebo fruktózou)

ZELENINA:
zelenina čerstvá, mražená i nakládaná ( bez kukuřice, v nakládané zelenině ani v kečupu cukr nevadí, četla jsem někde, že když je tam ocet, tak se ty účinky ruší), houby čerstvé, všechny druhy tomatovo-zeleninových směsí,zelené fazolové lusky.

NEUTRÁL:
většina duchucovadel, koření všeho druhu, kečup, hořčice, kakao, carob, lesní med, všechny druhy čajů včetně ovocných, káva, neslazené či uměle slazené limonády a minerálky, fruktóza - ovocný cukr, všechny oříšky-kromě buráků
všechny druhy umělých sladidel,sojová omáčka,olivy,kokos a všechno z kokosu,Psyllium

ZÁSADNĚ NE!!!
cukr rafinovaný a přírodní, burské oříšky, pečivo z bílé mouky, alkohol (s výjimkou vinného střiku)

CO KOMBINOVAT: kytičky s ovocem či zeleninou(nééé ovoce a zeleninu v jeden den) a neutrálem a zvířátka s neutrálem a zeleninou. Ne zvířátka a kytičky dohromady.

U DĚLENÉ STRAVY NEJDE V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ O POČÍTÁNÍ KALORIÍ !!!!MNOŽSTVÍ STRAVY SE ČASEM UPRAVÍ SAMO!!

přijde mi to rozdělení docela supeer
7. led 2011 ve 20:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
@peta1

ee odstup je 4 hodiny.

já jsem spís jela na klasické diete.
žádné sladké....málo smaženého a tučného....
a rozestup jídel 3-4 hodiny.
prostě tak pět jídel za den.
a tohle pravidlo hodlám držet i ted+ pohyb a by bylo, aby nebylo
7. led 2011 ve 20:45  • Odpověz  •  To se mi líbí
@triowax jojo, hezky to je rozdělené
7. led 2011 ve 20:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
Hodím Vám můj jídelníček pro inspiraci :slight_smile:
sn.- dva plátky slaniny, vajíčko
potom jsem spala do pěti s mužem po noční - mám převrácený režim, je to špatné ...
ve. - kuřecí prso na kostičky s paprikou, okurka, rajče, porek, salat, lžíce majonezy a kečupu, plus chedar a feta syr. vyborny salat :slight_smile:

Taky jsem měla kakao a trochu jogurt s kakaem a te´d si du dát asi zase jogurt

Mám teď hrozně přeházený režim, spím přes den a v noci se učím, tak už se těším až za tři dny zase budu fungovat normálně.

A mám v plánu dělit po čtyřeh hodinách asi ... s tím, že ráno kytky odpoledne zvířátka .. řekla bych, že tohle je pro tělo lepší. Přece jenom potřebujež všechny živiny každý den. a řekla bych, že takhle přejdeme i jojo efektu
7. led 2011 ve 20:57  • Odpověz  •  To se mi líbí
Klara89 ono když to střídáš každý den, tak to nevadí.
Jak se znám budu střídat sacharidy a bílkoviny ob den, ale....po měsíci, či dvou (možná i dřív), to prostě nevydržím a zrovna, když budu mír kytky, budu mít hroznou chut na maso
7. led 2011 ve 21:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
víte, že se dá koupit hladká celozrná mouka? já to nevěděla, objevila jsem teprve nedávno v albertu....tak kdyby někdo nevěděl....bílou bych nejedla, vyhýbám se i tučným věcem, takže žádná niva, tučnej sýr, slanina apod....časem možná povolím, ale teď to jde tak pěkně, škoda to kazit :slight_smile:
7. led 2011 ve 21:10  • Odpověz  •  To se mi líbí
o kombinacích píše kořínková už v druhé knížce, tak na to pak mrknu a napíšu, určitě je to méně přísné než čtyři hodiny, když člověk v mezičase jí zeleninu či ovoce, ale přesně to nevím......mám objednané další tři knihy, tak budu děsně chytrá, tož se na to připravte :grinning:
7. led 2011 ve 21:11  • Odpověz  •  To se mi líbí
vím, už přes rok. kupuju ve zdravé výživě
7. led 2011 ve 21:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
Když chcete střídat v jednom dnu tak nejste hladem mezi tím, al e jí se tá zelenina . Po mase mám dojem že musím být pauza min 6 hod, ale po kytkách je to míň asi ty 4.
8. led 2011 v 08:45  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já bych ze začátku to moc nekombinovala jedla prostě v jeden den kytky ve druhej zvířátka a pak třeba najela až po čase na střídánáí během dne :wink:
8. led 2011 v 08:47  • Odpověz  •  To se mi líbí
VOŇAVÉ BRAMBORORVÉ PALCKY
INGREDIENCE:
300g brambor, 1 cibule, 1lžíce hladké mouky, voda dle potřeby, sůl, mletý pepř, 1 lžíce oleje, špetka muškátového oříšku, 1 paprika, 1 lžička tymiánu
POSTUP



brambory uvaříme v dostatečném množství vody doměkka. Oloupeme je a nastrouháme na jemném struhadle. Osolím, opepříme, strouhneme muškátový oříšek, vmícháme mouku. Na oleji orestujeme nadrobno nakrájenou cibuli a papriku, osolíme, přidáme tymián a restujeme do změknutí papriky. Směs smícháme s okořeněnými bramborami a moukou do polotuhého těsta, ze kterého odebereme kuličku velikosti tenisového míčku a rukou tvoříme placky. Ty můžeme péct na pečícím papíře v troubě nebo na pánvi s olejem dozlatova.pečené v troubě jsou dietnější .

8. led 2011 v 08:49  • Odpověz  •  To se mi líbí
TELECÍ ŘÍZKY S POLEVOU
INGREDIENCE:
4větší telecí řízky, sůl, pepř, 2lžíce rostlinného oleje, 1lžička rostlinného másla, 250g rajčat nakrájených na plátky, 150g sýra, 1lžička sojové omáčky, 1,5dcl nízkotučné šlehačky
POSTUP:
řízky naklepeme a po okrajíc hnařízneme, maso lehce osolíme, opepříme a potřeme trochou rostlinného oleje, pak je opečeme na tenkém filmu oleje doměkka. Poté maslem vytřeme zapekaci misu, vyložíme ji rajčaty a na ty položíme řízky, pokryjeme sýrem a vše zapečeme cca 15-20min. Poté vyndáme řízky a do směsi přidáme sojovo uomačku a smetanu, přidáme pepř a sul. Talíře ozdobíme zeleninou, pokladme platky masa a prelevame
8. led 2011 v 08:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
Placky s povidly
Suroviny: 5 středmě velkých brambor, asi 400 g hrubé mouky, sůl, máslo a povidla


Postup přípravy: Do hrnce s vodou dejte vařit brambory ve slupce. Uvařeé je nechte vychladnout a pak je oloupejte. Potom je najemno nastrouhejte na vál, přisypte mouku, lehce osolte a vypracujte v hladké těsto. Musí být tuhé tak, aby se z něj daly vyválet placky tenké asi jako palačinky. Musíte pracovat rychle, protože těsto rychle řídne a pak je třeba zapracovat další mouku. Placky vyválejte na pomoučeném vále. Velikost placek si určete sami podle velikosti pánvičky, kterou máte doma. Na suché pánvi s nepřilnavým povrchem placky z každé strany nasucho opečte. Hotové pak namažte rozpuštěným máslem (ev.sádlem), povidly a zarolujte. Ingredience vystačí pro 4 osoby.
8. led 2011 v 08:55  • Odpověz  •  To se mi líbí
Vajahit jsem používala obalovala jsem v něm nebo používala do buchty místo vajec :wink:
8. led 2011 v 08:56  • Odpověz  •  To se mi líbí
@misicka455 No úžasný receptíky :slight_smile:
Můžu použít i kuřecí masíčko místo telecího?
8. led 2011 v 09:13  • Odpověz  •  To se mi líbí
@misicka455 Prosím u vonavých placek píšeš 1paprika....jak tomu mám rozumět??Stačí kapie??
8. led 2011 v 09:22  • Odpověz  •  To se mi líbí
@korchy jasně klidně může být i kuřecí
8. led 2011 v 09:28  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek