• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Dělená strava. Máte zkušenost?

29. září 2017 
já si zase upekla tu buchtu a dala si jí s kavičkou a soj. mlékem a dorbá večeře :wink:
27. led 2011 v 18:10  • Odpověz  •  To se mi líbí
Holky když máte bílkovinný den, jíte jako oběd nebo hlavní jídlo maso a zeleninu???
Mně to už popravdě leze i usima.

A v sacharidový den mužu bez problémů třeba fazolovou polévku nebo čočkovou, vidte.
27. led 2011 v 18:20  • Odpověz  •  To se mi líbí
@triowax Masíčko,rybičku,nebo jen zeleninu,kuřecí játra na cibulce spaprikou,nebo plnenou zeleninu masem nebo sýrovou smesí,sekanou,karbanatky.Nebo jen nejakou tvarohovou pomazanku na zelenině.
Je toho strašně moc a navíc nikdo neříká,že oběd musí být teplý :wink:
27. led 2011 v 18:34  • Odpověz  •  To se mi líbí
@triowax Nebo i špenátovou polevku,když jí zahustíš smetanou a vejcem....
27. led 2011 v 18:35  • Odpověz  •  To se mi líbí
no o to nejde, jde oto, ze ta zelenina mi uz leze usima.
a teply jidlo se lip travi .

špenát mam zarazenej v kytkách, tudíž nemíchám s bílkovinama (smetana, vejce)
27. led 2011 v 18:41  • Odpověz  •  To se mi líbí
@triowax Aha,tak ty teda asi nedělíš podle L.Kořínkové....?
27. led 2011 v 19:57  • Odpověz  •  To se mi líbí
knizky jsem necetla.jem neco od ni na netu.ale pro me spenat je vic kytka nez zelenina.nevim proc.
27. led 2011 ve 20:17  • Odpověz  •  To se mi líbí
Holky nezkoušela jste některá tousty s nějakým sojovým sýrem nebo tofu???dá se to?
28. led 2011 v 10:57  • Odpověz  •  To se mi líbí
Mě osobně tofu sýr obyč nechutná, ale ten zauzenej není špatnej ale tá cena :astonished: Tousty jsem nezkoušela jen třeba na chleba bez zapečení.
28. led 2011 ve 12:06  • Odpověz  •  To se mi líbí
to mně jooo, já ho vetšinou nakrájím na kostky a hodím na pánev a právě se moc neroztéká,tak nevím
28. led 2011 ve 12:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
Bré ránko

já jsem nějaká demotivovaná.
Je to týden, co jsem se do toho obula pořádně, fakt dodržuju poctivě, nehřeším....
sladké nejím vůbec žádné....a váha stojí, stojí, stojí...

Vím, že za týden bych chtěla moc, ale přece jen nějaký výsledek moh být vidět....to se pak dodržuje ještě líp.
29. led 2011 v 10:04  • Odpověz  •  To se mi líbí
a na netu jsem našla ještě jedno dělení

DĚLENÁ STRAVA PODLE LENKY KOŘÍNKOVÉ
8. března 2010 v 18:58 | DĚLENÁ STRAVA A HUBNUTÍ
POTREBNÉ PRÍSADY

velmi účinná!!!!!!!
možné kombinace uvedeny na konci

POSTUP PRÍPRAVY

SKUPINA ROSTLINNÁ

Brambory, rýže (všechny druhy), bezvaječné těstoviny, knedlíky v prášku, mouka - všechny druhy světlé i tmavé, všechny druhy chleba, všechny druhy tmavého pečiva, kukuřice, popcorn, vločky a musli nepřislazované cukrem, všechny ostatní druhy obilovin, všechny druhy semínek, soja a sojové výrobky, sojové maso a všechny výrobky z něj, sojové mléko, sojová majonéza, tofu, sojové paštiky (pokud neobsahují vejce), všechny druhy luštěnin (sojové boby, hrách, čočka, fazole, cizrna), kroupy, krupice, droždí, glukóza

SKUPINA ŽIVOČIŠNÁ

Všechny druhy masa, uzeniny, salámy, paštiky, drůbež, ryby, všechny druhy konzervovaných ryb, sýry - nejlépe do 45%, bílý jogurt, bílý tvaroh, mléko živočišné - čerstvé i sušené, šlehačka, smetana, majonéza, majolka, tatarská omáčka, vejce, živočišné máslo, sádlo

ZELENINA

Zelenina čerstvá, mražená i nakládaná (kromě zeleniny smíchané s kukuřicí a luštěninami), houby čerstvé i nakládané, kečup, všechny druhy tomatovo-zeleninových směsí

OVOCE

Veškeré druhy čerstvého ovoce, veškeré druhy sušeného ovoce nepřislazovaného, ovocný cukr neboli frutóza, dextróza (hroznový cukr), všechny 100% džusy (tj. nepřislazované), všechny džemy slazené uměle, fruktózou, dextrózou nebo medem

SKUPINA NEUTRÁLNÍ

Rostlinné máslo a rostlinné oleje (s rostlinnou skupinou pouze minimálně), kokos a kokosové mléko, všechny druhy ořechů kromě burských, koření všeho druhu, sojová omáčka, všechny dresinky bez živočišných přísad a vajec, sušená vejce, vaječný žloutek, hořčice, kakao, karob, všechny druhy čajů včetně ovocných, káva, uměle slazené limonády, med, všechny druhy umělých sladidel, rozpustné vitaminy bez cukru

ZÁSADNĚ NE!!!!!!!!

Rafinovaný cukr, řepný cukr, výrobek nazývaný přírodní cukr, bílé pečivo, burské oříšky, alkohol v kombinaci se živočišnou skupinou, příliš mnoho tuku zejména s rostlinnou skupinou

Základní graf - nesmí se kombinovat rostlinná a živočišná strava, ovoce a zelenina, živočišná strava a ovoce
- je určen pro každého, kdo se chce zbavit nadbytečných kilogramů razantně a rovněž se pořádně pročistit

Volnější graf - nesmí se kombinovat rostlinná a živočišná strava, ovoce a zelenina ve dni se skupinou živočišnou, ovoce a skupina živočišná
- je určen pro ty, kteří chtějí hubnout rychleji, ale absolutní striktnost základního grafu jim nevyhovuje

Nejvolnější graf - nesmí se kombinovat rostlinná a živočišná strava
- jeho přednost spočívá v tom, že můžete volně kombinovat ovoce a zeleninu nejen mezi sebou, ale i s oběma základními skupinami, což dává vašemu jídelníčku větší variabilitu

Tam píšou, že neutrál, je i žloutek. tudíž, když je buchta, kde se dají žloutky, bude to ok.
A nebo i kde má být celé vejce, dala bych jen žloutky.
29. led 2011 v 10:37  • Odpověz  •  To se mi líbí
@triowax vydrž u někoho než se to nastartuje to tělo může trvat i měsíc ,a le pak to povalí :wink:
29. led 2011 ve 13:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
@misicka455 jen aby....

já se tak těšila aspon na plúl kila ubytku a nic.
Je pravda, ze jsem mozna i neco pribrala, nebyla jsem zvykla na pravidelne jidlo a prvni byl treba obed a pak jen nejaka vecere.
29. led 2011 ve 13:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
i přibrání na začátku může být v pohodě , prostě to fakt chce vydržet :wink: A cvičíš u toho ?
29. led 2011 ve 13:05  • Odpověz  •  To se mi líbí
@misicka455 neee necvičím.
Čekám až nám přijde objednaný eliptical.
Ale řekla jsem si, že nebudu čekat. Prostě začnu hned nebo pak už asi nikdy
29. led 2011 ve 13:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
A jakej jsi si oběnala?
@triowax
29. led 2011 ve 14:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
@misicka455 já obyč orbitrac za 2500 (mají ho ted i v tescu)
zž jsem ho měla jednou a stačil. víc peněz investovat nehodlám
29. led 2011 ve 14:09  • Odpověz  •  To se mi líbí
já právě taky přemyšlím o koupi a na ten v tescu jsme se koukala a líbil se mi, ale právě pořád vahám.
29. led 2011 ve 14:11  • Odpověz  •  To se mi líbí
Už jsem ho měla, je to teda pár let, ale spokojená jsem byla, službu udělal uplně stejně jako stroj za 10 000. a ještě na něm pak rok a něco odcvičila kamarádka, než odešel.
29. led 2011 ve 14:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
Dobré ráno

opět mi to nedalo a na váhu jsem pro motivaci vlezla.
v uterý byla váha 72,9, dneska skoro stejná 72,6
30. led 2011 v 07:27  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj holky,
tak jak vám jde dělenka a jaké jsou po měsíci výsledky?
Já už si na ní zvykla a vůbec mi nedělá problém, po měsíci mám dole 2kg - nejdřív jsem si myslela, že bude dole víc, ale co bych chtěla když občas zhřeším :grinning:
Jinak mi krásně zplasklo břicho ( ještě ho musím zpevnit ) a celkově se cítím mnohem líp než dřív :wink:
31. led 2011 v 08:11  • Odpověz  •  To se mi líbí
Takže do dalšího měsíce nadále hodně úspěchů :slight_smile:
31. led 2011 v 08:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
@radusv já mám po měsíci 3 kg dole...jak říkáš, mohlo určitě jít víc, ale , když průběžně hřeším, tak aspoň že něco šlo dolů.. :slight_smile:
31. led 2011 v 10:11  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj, tak se přidávam do klubu :wink: . jen nevim co na snídaně a svačiny :unamused: . A když máte kytičkový den tak když si dam tmavé pečivo tak co k tomu se může?. ted jsem držela dle Atkinsna ale chybí mě strašně ovoce a mléko a ta dělená mě přijde že se dá držet pořád, u atkinse se bojim jo-jo efektu :confounded:
31. led 2011 v 10:47  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky,tak já pouze 4,5kg.Poslední 2týdny to slo pomalu a ted poslední 3dny co jsem měla vpráci 12tky raní,jsem měla problem se zažíváním,takže jsem byla kprasknutí :frowning2:
Ale chci pokračovat,i kdyby to mělo jít pomalu.Tento měsíc už začnu cvičit,ale pozvolna :grinning:
Všem vám držím palečky :slight_smile:
31. led 2011 v 10:48  • Odpověz  •  To se mi líbí
@marketa137 Ahoj a vííítej,na pečivo je spousta pomazánek,jen místo majonézy použij sojovou majonézu :wink:
Já taky chtěla držet Atkinsna nebo Dukanovku,ale mooc mi chyběla zelenina a semtam i pečivo.Dělenka podle L.Kořínkové mi opravdu hooodně vyhovuje :grinning: a hlavně to není dieta,žádné omezování,jen rozdělování :grinning:
Tak hodně štěstí :wink:
31. led 2011 v 10:52  • Odpověz  •  To se mi líbí
@misicka455 Ahojky,tak dnes zkusím Bramborové placky stymianem,ten recept jsi jsem vložila :wink:
31. led 2011 v 10:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak to vám holky gratuluju, to jste na tom líp jak já :sweat_smile:

@marketa137 vítej :wink:
ve zvířátka si většinou k svačině dávám jogurt a v kytičky ovoce
k snídani v kytičky buď samotný tmavý pečivo nebo namazaný sójovou pomazánkou nebo tmavý toust. chleba opečený v topinkovači se sójovým tatarákem a teď nově tip od Myšičky šátečky z listového těsta s marmeládou :wink:
31. led 2011 v 10:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
@korchy no právě mě tam chybí dost ěvcí. Ta děláná mě přijde že má vše.Od kud čerpáš nápady? Soju já právě nejim vůbec takt o vidim že skončim na pčeivu a nějaké zelenině :slight_smile:
31. led 2011 v 10:55  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek