Jillian Michaels, vyměňme si zkušenosti

Jillian Michaels-jelikož se tady tohle jméno často vyskytuje v KZ rozhodla jsem se vytvořit tady diskuzi,kde si můžeme navzájem vyměňovat zkušenosti a podporovat se.Pro začátek by mě zajímalo kdo jak dlouho a jak často cvičí a jaké má úspěchy.Já osobně mám za sebou pouhé 3 dny a vím že nebudu mít možnost a nejspíš ani náladu cvičit denně,ale chci do toho alespoň pro začátek dát maximum.
lvicek2000
15. bře 2013
@werunka21 Tak tak, dítě je silná motivace. Nikdy jsem nedržela dietu, jídlo prostě miluju a nehodlám se ho vzdát, věděla jsem, že pokud budu chtít někdy zhubnout, bude to muset být cvičením. Je fakt, že jsem tlustá nikdy nebyla, jen jak rosol a s celulitidou, po těhu se přidal špek na břiše. Cvičím spíš pro zpevnění. Ale jak říkáš, nevim, kde se ve mně vzalo, že jsem to těch pár měsícu vydržela. Holt je vidět, že když se chce, jde všechno. A to jsem byla těhotná přes Vánoce, neochutnala jsem ani drobek cukroví...Za to tyhle Vánoce to lítalo 😃
myspule1
15. bře 2013
@kurimka Děkuji za všechny odpovědi 🙂
kinguse
15. bře 2013
@trexx25 ahoj,muzu taky poprosit o přidání do soukromí 😉
myspule1
16. bře 2013
Tak jsem dneska cvičila poprvé v botách a super 🙂, akorát mám ztuhlý levý rameno a šíji, což bolí jako bejk 😕
trexx25
16. bře 2013
@kinguse Ahoj, tak jsi přidána. Jsi 31, po domluvě s holkama tě jako poslední ještě vezmem. Tady je odkaz: http://www.modrykonik.cz/diskuse/soukrome-disku... 😉

Jinak pro všechny další - do soukromé diskuze už nepřibíráme. 🙂
nerreidda
16. bře 2013
Je Jillian i v češtině na Youtubku?
myspule1
16. bře 2013
@nerreidda Dost pochybuju, bude asi všude jen v AJ 🙂
nerreidda
16. bře 2013
@myspule1 no já jedu podle AJ, sice stačí, když vidím co cvičí a nějaké sem tam slovíčko rozumím,jen by mě zajímalo,jestli je tam něco důležitého při těch cvikoch 🙂
jarkalada
16. bře 2013
@nerreidda co zatím vím, tak říká, že v cvičení oddech max. 5 vteřin, jinak to ztrácí ten správný význam. Což bych teda radši neslyšela 😃
lvicek2000
16. bře 2013
@nerreidda většinou vysvětluje, jak dělat ty lehčí verze cviku a jak těžší a co u toho cviku nedělat, aby jsi cvičila dobře. Ale tohle vše lze odvodit i z jejích pohybů- Jeden level se mi dokonce stáhnul bez zvuku a cvičím i tak, dám si svou hudbu a dá se to, skoro lepší, řekla bych 😉
kurimka
16. bře 2013
@lvicek2000 presne tak, vsecko se da zvladnout i bez toho co k tomu rika ;o) a k levelu dva bych celkove dala radeji i rytmicejsi hudbu, pac kdyz clovek maka a hraje k tomu pomala hudba tak je to za trest ;o))
myspule1
16. bře 2013
@nerreidda Aha, no jak píšou holky, to důležité je stejně vidět.. Akorát u jdenoho cviku v 1. Levelu 30DS jsem si nebyla jistá kdy je nádech a kdy výdech, ale tomu Inhale a Exhale už teď rozumím 🙂
lvicek2000
16. bře 2013
@myspule1 Obecně platí když zabíráš, tak výdech, při uvolňování nádech, tak jedu dle toho, když si nejsem jistá, ale je fakt, že někdy člověk zabírá proklatě dlouho.
myspule1
16. bře 2013
@lvicek2000 Jj to vím, ale bylo tam vleže zvedání a pokládání činek a tam jsem vlastně svaly zabírala při obou pohybech 🙂 a to mě znejistělo 🙂
lvicek2000
16. bře 2013
@myspule1 jo to vím, co myslíš. No hlavně někdy se zabírá dlouho a jak říkáš i při zpátečním pohybu, tak tam nějak funim, jak to jde. Musím říct, že v druhé půlce 2.levelu už jsem dýchala jak před smrtí a kontrolovat výdech nádech už bylo téměř nemožné. Byla jsem ráda, že dýchám 😃
myspule1
16. bře 2013
@lvicek2000 🙂 no mně přijde ten 2. level docela jednodušší než ten první (to byl pro mě vážně šok 🙂 ), ale teď mám teda namožený to levý rameno a to mi jako vadí =-) - přijde mi to víc záhul na ty ruce teď a co jsem si letmo pouštěla ten 3. Level tak tam to bude poměrně brutální 🙂 (začnu za 2 dny).
jarkalada
16. bře 2013
holky a je tu někdo, kdo nepotřebuje hubnout, ale "jen" zpevnit? Je na to vhodnej taky ten 30day shred nebo radši něco jiného?
lvicek2000
16. bře 2013
@myspule1 Já to měla přesně naopak, level 1 v poho, level 2 chcípám, ale po 6.dnu se to celkem zlepšilo a dneska jsem začala 3.level a baví mě mnohem víc než ten 2. Ten byl asi nejméně záživnej pro mě. Ale maso to je. První den beru vždycky jako seznámení s cviky a jedu spíš ty lehčí verze.
jarkalada
16. bře 2013
a ještě se zeptám, jak těžký maj bejt ty činky?
lvicek2000
16. bře 2013
@jarkalada Já se hlásim, i když kdyby dvě tři kilča odpadla, nevadilo by, ale základem je pro mě zpevnit. Nevim, já moc změn nepozoruju, ale je fakt, že neměřim nevážim, mám 10 dní do konce, tak pak udělám nějaký finální porovnání. Asi to jako znát je, ale zatím nijak merkantně. Ale zase si říkám, co bych chtěla po 3 týdnech.
lvicek2000
16. bře 2013
@jarkalada To už se někde řešilo. Já začínala s půl litrovejma petkama-tzn 0,5kg, ale to bylo prd, pak mi jedna prdla a já chtě nechtě musela vyhrabat činky 1,5kg, které jsem měla z posledního záchvatu cvičení doma. Tak cvičím s nima. Oni bych řekla mají tak 2Kg? Fakt nevim
myspule1
16. bře 2013
@lvicek2000 No tak já jedu vždy tu lehčí verzi 🙂, vo tom žádná, jsem tuna špeku na útěku 😃 , ty těžší bych fakt nedala... Neměla jsem vůbež žádnou kondici, takže pro mě byl ten 1. level fakt šoking... Ty jsi asi štíhlá, jak čtu níž, tak proto jsi to možná dala s větší elegancí 🙂, což je super.
jarkalada
16. bře 2013
@lvicek2000 já jsem právě sice hubená, ale celkově taková ovadlá, povadlá, sulcová, bez kondičky. To jsem se pěkně vystihla 😃 Hubnout jako na kila fakt nepotřebuju, ale dát se nějak do kupy.
Ale tak snad s tím nic nezkazím 🙂
přiznám se, že jsem zdejší diskuzi vůbec nepročítala, jen mě to teď napadlo. Já mám necelých 1,4kg činky, a zdaj se mi těžký 🙂))
myspule1
16. bře 2013
@jarkalada Já mám zatím PETky 0,5 litru, ale četla jsem někde o tom cvičení, že doporučují 0,5-1,5 kg ty činky. Já si koupím ty kilovky teď.
lvicek2000
16. bře 2013
@myspule1 No ale mně zase neseděla ta 2. Hele štíhlá, no jako bývala jsem i víc, ale hlavně nejsem proporčně vyvážená. Kus zadku a břicha bych potřebovala na hrudník. Cifra na váze je ok, ale postava chce upravit... 😉
lvicek2000
16. bře 2013
@jarkalada mluvíš mi z duše-ovadlá, sulcová... 😃 To jsem celá já. určitě se cítím líp, mám víc energie a víc propnu nohy. Já mám šíleně zkrácený šlachy.
myspule1
16. bře 2013
@lvicek2000 🙂 no hrudník 🙂.. se vždycky bojím, abych si nevymlátila zuby 😃 🙂. Já potřebuju kila i špeky pryč... Takže to jsme na tom skoro souběžně s těma Levelama, to je fajn, se můžem podporovat dál.. 😉
lvicek2000
16. bře 2013
@myspule1 pro mě jsou ty 1,5 celkem dost, ke konci už nezvládam, ale nechci si kvůli tomu kupovat další. Tak pak jedu třeba jen napůl. Myslím, že kilovky jsou optimální.
myspule1
16. bře 2013
@lvicek2000 Tak pravda je, že i mně těch 0,5 kg stačí a mám z toho dost, tak teď nevím, zda teda mám jít do těch kilovek 🙂
lvicek2000
16. bře 2013
@myspule1 Tak mně o zuby rozhodně nic nemlátí, s tím jediným problém nemám 😃 Akorát v levelu 3 je cvik, kdy na těch činkách jsi opřená rukama a vahou těla, takže to s petkama asi nepude.