• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Jillian Michaels, vyměňme si zkušenosti

20. května 2017 
@werunka21 Tak tak, dítě je silná motivace. Nikdy jsem nedržela dietu, jídlo prostě miluju a nehodlám se ho vzdát, věděla jsem, že pokud budu chtít někdy zhubnout, bude to muset být cvičením. Je fakt, že jsem tlustá nikdy nebyla, jen jak rosol a s celulitidou, po těhu se přidal špek na břiše. Cvičím spíš pro zpevnění. Ale jak říkáš, nevim, kde se ve mně vzalo, že jsem to těch pár měsícu vydržela. Holt je vidět, že když se chce, jde všechno. A to jsem byla těhotná přes Vánoce, neochutnala jsem ani drobek cukroví...Za to tyhle Vánoce to lítalo :grinning:
15. bře 2013 v 17:09  • Odpověz  •  To se mi líbí (3)
@kurimka Děkuji za všechny odpovědi :slight_smile:
15. bře 2013 v 17:10  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@trexx25 ahoj,muzu taky poprosit o přidání do soukromí :wink:
15. bře 2013 ve 20:31  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak jsem dneska cvičila poprvé v botách a super :slight_smile:, akorát mám ztuhlý levý rameno a šíji, což bolí jako bejk :fearful:
16. bře 2013 ve 12:49  • Odpověz  •  To se mi líbí
@kinguse Ahoj, tak jsi přidána. Jsi 31, po domluvě s holkama tě jako poslední ještě vezmem. Tady je odkaz: http://www.modrykonik.cz/diskuse/soukrome-diskuze/jillian-michaels-30-day-shred/?page=67 :wink:

Jinak pro všechny další - do soukromé diskuze už nepřibíráme. :slight_smile:
16. bře 2013 v 17:28  • Odpověz  •  To se mi líbí
Je Jillian i v češtině na Youtubku?
16. bře 2013 ve 20:38  • Odpověz  •  To se mi líbí
@nerreidda Dost pochybuju, bude asi všude jen v AJ :slight_smile:
16. bře 2013 ve 20:40  • Odpověz  •  To se mi líbí
@myspule1 no já jedu podle AJ, sice stačí, když vidím co cvičí a nějaké sem tam slovíčko rozumím,jen by mě zajímalo,jestli je tam něco důležitého při těch cvikoch :slight_smile:
16. bře 2013 ve 20:48  • Odpověz  •  To se mi líbí
@nerreidda co zatím vím, tak říká, že v cvičení oddech max. 5 vteřin, jinak to ztrácí ten správný význam. Což bych teda radši neslyšela :grinning:
16. bře 2013 ve 20:51  • Odpověz  •  To se mi líbí (3)
@nerreidda většinou vysvětluje, jak dělat ty lehčí verze cviku a jak těžší a co u toho cviku nedělat, aby jsi cvičila dobře. Ale tohle vše lze odvodit i z jejích pohybů- Jeden level se mi dokonce stáhnul bez zvuku a cvičím i tak, dám si svou hudbu a dá se to, skoro lepší, řekla bych :wink:
16. bře 2013 ve 21:04  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@lvicek2000 presne tak, vsecko se da zvladnout i bez toho co k tomu rika ;o) a k levelu dva bych celkove dala radeji i rytmicejsi hudbu, pac kdyz clovek maka a hraje k tomu pomala hudba tak je to za trest ;o))
16. bře 2013 ve 21:17  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@nerreidda Aha, no jak píšou holky, to důležité je stejně vidět.. Akorát u jdenoho cviku v 1. Levelu 30DS jsem si nebyla jistá kdy je nádech a kdy výdech, ale tomu Inhale a Exhale už teď rozumím :slight_smile:
16. bře 2013 ve 21:20  • Odpověz  •  To se mi líbí
@myspule1 Obecně platí když zabíráš, tak výdech, při uvolňování nádech, tak jedu dle toho, když si nejsem jistá, ale je fakt, že někdy člověk zabírá proklatě dlouho.
16. bře 2013 ve 21:24  • Odpověz  •  To se mi líbí
@lvicek2000 Jj to vím, ale bylo tam vleže zvedání a pokládání činek a tam jsem vlastně svaly zabírala při obou pohybech :slight_smile: a to mě znejistělo :slight_smile:
16. bře 2013 ve 21:26  • Odpověz  •  To se mi líbí
@myspule1 jo to vím, co myslíš. No hlavně někdy se zabírá dlouho a jak říkáš i při zpátečním pohybu, tak tam nějak funim, jak to jde. Musím říct, že v druhé půlce 2.levelu už jsem dýchala jak před smrtí a kontrolovat výdech nádech už bylo téměř nemožné. Byla jsem ráda, že dýchám :grinning:
16. bře 2013 ve 21:33  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@lvicek2000 :slight_smile: no mně přijde ten 2. level docela jednodušší než ten první (to byl pro mě vážně šok :slight_smile: ), ale teď mám teda namožený to levý rameno a to mi jako vadí :confused: - přijde mi to víc záhul na ty ruce teď a co jsem si letmo pouštěla ten 3. Level tak tam to bude poměrně brutální :slight_smile: (začnu za 2 dny).
16. bře 2013 ve 21:36  • Odpověz  •  To se mi líbí
holky a je tu někdo, kdo nepotřebuje hubnout, ale "jen" zpevnit? Je na to vhodnej taky ten 30day shred nebo radši něco jiného?
16. bře 2013 ve 21:42  • Odpověz  •  To se mi líbí
@myspule1 Já to měla přesně naopak, level 1 v poho, level 2 chcípám, ale po 6.dnu se to celkem zlepšilo a dneska jsem začala 3.level a baví mě mnohem víc než ten 2. Ten byl asi nejméně záživnej pro mě. Ale maso to je. První den beru vždycky jako seznámení s cviky a jedu spíš ty lehčí verze.
16. bře 2013 ve 21:43  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
a ještě se zeptám, jak těžký maj bejt ty činky?
16. bře 2013 ve 21:43  • Odpověz  •  To se mi líbí
@jarkalada Já se hlásim, i když kdyby dvě tři kilča odpadla, nevadilo by, ale základem je pro mě zpevnit. Nevim, já moc změn nepozoruju, ale je fakt, že neměřim nevážim, mám 10 dní do konce, tak pak udělám nějaký finální porovnání. Asi to jako znát je, ale zatím nijak merkantně. Ale zase si říkám, co bych chtěla po 3 týdnech.
16. bře 2013 ve 21:45  • Odpověz  •  To se mi líbí
@jarkalada To už se někde řešilo. Já začínala s půl litrovejma petkama-tzn 0,5kg, ale to bylo prd, pak mi jedna prdla a já chtě nechtě musela vyhrabat činky 1,5kg, které jsem měla z posledního záchvatu cvičení doma. Tak cvičím s nima. Oni bych řekla mají tak 2Kg? Fakt nevim
16. bře 2013 ve 21:48  • Odpověz  •  To se mi líbí
@lvicek2000 No tak já jedu vždy tu lehčí verzi :slight_smile:, vo tom žádná, jsem tuna špeku na útěku :grinning: , ty těžší bych fakt nedala... Neměla jsem vůbež žádnou kondici, takže pro mě byl ten 1. level fakt šoking... Ty jsi asi štíhlá, jak čtu níž, tak proto jsi to možná dala s větší elegancí :slight_smile:, což je super.
16. bře 2013 ve 21:49  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@lvicek2000 já jsem právě sice hubená, ale celkově taková ovadlá, povadlá, sulcová, bez kondičky. To jsem se pěkně vystihla :grinning: Hubnout jako na kila fakt nepotřebuju, ale dát se nějak do kupy.
Ale tak snad s tím nic nezkazím :slight_smile:
přiznám se, že jsem zdejší diskuzi vůbec nepročítala, jen mě to teď napadlo. Já mám necelých 1,4kg činky, a zdaj se mi těžký :slight_smile:))
16. bře 2013 ve 21:49  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@jarkalada Já mám zatím PETky 0,5 litru, ale četla jsem někde o tom cvičení, že doporučují 0,5-1,5 kg ty činky. Já si koupím ty kilovky teď.
16. bře 2013 ve 21:50  • Odpověz  •  To se mi líbí
@myspule1 No ale mně zase neseděla ta 2. Hele štíhlá, no jako bývala jsem i víc, ale hlavně nejsem proporčně vyvážená. Kus zadku a břicha bych potřebovala na hrudník. Cifra na váze je ok, ale postava chce upravit... :wink:
16. bře 2013 ve 21:51  • Odpověz  •  To se mi líbí
@jarkalada mluvíš mi z duše-ovadlá, sulcová... :grinning: To jsem celá já. určitě se cítím líp, mám víc energie a víc propnu nohy. Já mám šíleně zkrácený šlachy.
16. bře 2013 ve 21:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
@lvicek2000 :slight_smile: no hrudník :slight_smile:.. se vždycky bojím, abych si nevymlátila zuby :grinning: :slight_smile:. Já potřebuju kila i špeky pryč... Takže to jsme na tom skoro souběžně s těma Levelama, to je fajn, se můžem podporovat dál.. :wink:
16. bře 2013 ve 21:54  • Odpověz  •  To se mi líbí
@myspule1 pro mě jsou ty 1,5 celkem dost, ke konci už nezvládam, ale nechci si kvůli tomu kupovat další. Tak pak jedu třeba jen napůl. Myslím, že kilovky jsou optimální.
16. bře 2013 ve 21:56  • Odpověz  •  To se mi líbí
@lvicek2000 Tak pravda je, že i mně těch 0,5 kg stačí a mám z toho dost, tak teď nevím, zda teda mám jít do těch kilovek :slight_smile:
16. bře 2013 ve 21:58  • Odpověz  •  To se mi líbí
@myspule1 Tak mně o zuby rozhodně nic nemlátí, s tím jediným problém nemám :grinning: Akorát v levelu 3 je cvik, kdy na těch činkách jsi opřená rukama a vahou těla, takže to s petkama asi nepude.
16. bře 2013 ve 22:06  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek