• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Jillian Michaels, vyměňme si zkušenosti

4. ledna 2017 
@kackaj Přidej se do této skupiny, je to tam moc fajn :slight_smile: http://www.modrykonik.cz/group/1947/ A neboj, určitě Ti to půjde krásně. Já si taky myslela,že budu už do smrti oplácaná.
16. pro 2013 v 15:05  • Odpověz  •  To se mi líbí
@ladida.l díkes Leni:wink:
16. pro 2013 v 15:27  • Odpověz  •  To se mi líbí
@fretecka no tak já už si ji iniciativně včera objednala...ale určitě je to pro mě lepší než pdf....takových už tady mám a ani jsem nenahlédla:grinning: Ale jestli můžu poprosit, pošli mi prosím i to pdf, jedné mamče jsem tu slíbila, že bych jí ji kdyžtak naskenovala...což bys mi teda ušetřila dost práce:grinning: Děkujiii:slight_smile: Mail v IP.
16. pro 2013 v 15:38  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj dámy. Za chvíli budu mít odcvičeno 30 days a teď jsem si stáhla 6weeks 6packs. Jsou tam dva levely. Jen nevím, jak dlouho každý cvičit. Poradíte?
2. led 2014 ve 13:23  • Odpověz  •  To se mi líbí
@venika86 pokud si to dobře pamatuju, tak každý level 3 týdny (od toho se to jmenuje 6 weeks ;))
2. led 2014 ve 14:01  • Odpověz  •  To se mi líbí
@skajana to jsem si myslela, ale chtěla jsem mít jistotu :slight_smile:
2. led 2014 ve 14:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj, začala jsem cvičit s Jill 30 Day Shred a ráda bych se zeptala zkušenějších, zda při přechodu na Level 2 Vás další dny něco bolelo. Já mám za sebou 8 dní z Levelu 1 (cvičím každý den bez vynechání) a prvních 5 dnů jsem měla problém sejít schody. Neuvěřitelně mě bolela stehna. Teď se cítím fajn a chtěla bych vědět, jestli si mám užívat poslední dva dny mobility, či přechod na dvojku není tak náročný? Moc díky.
10. led 2014 ve 21:56  • Odpověz  •  To se mi líbí
@zyx Bude čím dál líp, fyzička se zlepšuje :wink:
Samozřejmě je to level od levelu náročnější, ale o to jde :slight_smile:
10. led 2014 ve 22:15  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@zyx
@terinda Súhlasím, neverila som tomu, ale postupne sa to naozaj zlepšuje a telo si zvykne. Ako vraví Jillian: your body will adapt :wink:
10. led 2014 ve 22:22  • Odpověz  •  To se mi líbí
@terinda @nae Díky moc, hned je mi líp :slight_smile:. Nejde mi o zvyšující náročnost, to je výzva (a pokud bych si to připustila tak skončím již teď), jen o ten stav "den poté".
10. led 2014 ve 22:58  • Odpověz  •  To se mi líbí
@zyx vždy prvních pár dní nového levelu mě bolelo něco dalšího, např. 3 je dost na ramena, ruce, hodně cviků ve vzporu :wink: , ve 2 je zase dost cviků na nohy..
11. led 2014 v 08:00  • Odpověz  •  To se mi líbí
@zyx Ja som veľký antitalent na športy a pohyb celkovo, keď som začala cvičiť 30 Day Shred, tak som myslela, že udrela moja posledná hodina, tak ma všetko bolelo. Ale postupne to prešlo a potom ma skor udivovalo, že ani po hodine cvičenia som na sebe nič necítila, len príjemné vzpruženie a takú zdravú únavu, z ktorej sa dalo vyspať. Uvidíš, s tebou to bude podobne. Ja Jillian milujem a vyhovuje mi.
11. led 2014 v 10:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
@terinda @nae Moc díky za vcelku pozitivní informace. Zajímalo mě to, protože po 2 dnu 1. levelu jsem šla na tenis a nemohla se rozběhnout. Mám další tenis před sebou, ale naštěstí den po 10. dni 1. levelu, takže to zvládnu. I Ja Jillian miluju, líbí se mi doprovodná hudba a poměrně rychlé střídání serií cviků. Díky moc!
11. led 2014 ve 20:18  • Odpověz  •  To se mi líbí
@zyx Přesně jak píšeš, první asi 4 dny jsem vůbec nemohla chodit, rozběhnout se, byl to boj :slight_smile:, ale tělo si zvykne :sunglasses:
12. led 2014 v 10:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
Dnes jedu potřetí level 1 (všechno mě bolí - nejvíc zadek, stehna a lýtka) a chci se zeptat - nenarostou mi po tom stehna? Mám 158cm, široké boky a nechci vypadat blbě :frowning2: stačí těch 28 minut nebo to mám sjet ještě jednou když se mi zdá, že jsem málo unavená? Myslím si, že cvičím poctivě, ale bez činek
21. led 2014 v 09:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky, taky se chystám zítra začít cvičit a k tomu nějak ozdravit jídelníček. Mám sedavé zaměstnání a téměř žádný pohyb, takže se docela obávám co to se mnou udělá :slight_smile:

Navíc bychom příští rok chtěli svatbu a miminko, tak si říkám, že lepší shodit nějaké to kilo teď :slight_smile:
Dřív jsem mívala 55-60 kg, po třech letech sedavé práce a chronickém zánětu štítné žlázy mám 76kg a už mě to docela děsí :slight_smile:

Tak doufám, že tu najdu nějakou spřízněnou duši, budeme se navzájem povzbuzovat a podporovat a třeba si i vyměňovat tipy na nějaké zdravé recepty :slight_smile:
22. led 2014 ve 20:21  • Odpověz  •  To se mi líbí
@pajuli já jsem taky mívala 52-56kg, ale mám také sedavé zaměstnání, navíc dojíždím hodinu tam a hodinu zpět, takže se nasedím ještě v autobuse. Cvičím pátý den level 1 a musím říct, že dnes bolí už jen lýtka a celkově se cítím líp. Naštěstí těch cca 28 minut denně se dá najít. Z jídelníčku jsem vyšktla bílé pečivo a snažím se jíst menší porce. Ono 70kg při výšce 158cm je fakt hrůza :frowning2:
23. led 2014 v 09:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
@byra no já mám 169cm a 76kg :slight_smile: Už mi to ale vadí, do kanceláře máme celkem strmé schody a přes ten pupek se dost blbě jde :D Mám skoro všechno okolo boků a břicha....takže myslím, že Jillian mi pomůže a trochu i změna jídelníčku - omezím přílohy, pečivo...více zeleniny, ovoce. No a hlavně nežrat pozdě večer :D

A cvičíš poctivě každý den?
23. led 2014 v 10:15  • Odpověz  •  To se mi líbí
@pajuli já mám taky vše kolem boků - takovou tu pneumatiku, a hrůza když mám něco uplejšího a sednu si. Navíc jsem taková celá nezpevněná. Ano, zatím cvičím pátý den poctivě, už jsem si dala Jillian v jeden den 2x, ale pak jsem se nemohla hýbat :wink: navíc cvičím bez činek - aspoň pro začátek než si tělo trochu zvykne. Nesnáším ty její kliky :grinning: večer se snažím nejíst, ale kolikrát to nejde :frowning2: a to je pak nájezd na ledničku, takže se snažím jíst průběžně celý den, ale kolikrát je mi to blbé, vypadám pak, že mám furt něco u pusy
23. led 2014 v 10:23  • Odpověz  •  To se mi líbí
@byra tak já mám dnes v práci krabičky, snažím se jíst pětkrát denně, ale i zeleninu a ovoce a taky mi přijde, že pořád něco tlačím :slight_smile: navíc teď samé narozeniny, svátky...no nevezmi si :slight_smile: Psala jsem si teď poctivě, co jsem jedla a jím hrozně málo přes den, a to je špatně. Pak se cpu večer. Takže doufám, že ta změna k něčemu bude :slight_smile:

Odpoledne budu cvičit a snad to přežiju :slight_smile: Kdyžtak pak napíšu :slight_smile: činky mám 1kg..
23. led 2014 v 10:38  • Odpověz  •  To se mi líbí
@pajuli a už jsi tu Jill cvičila? já šla bez činek a sakra jsem pak ty ruce cítila :rolling_eyes: já jím spíš nepravidelně. Ráno nesnídám - není čas, najím se v práci kolem půl 8, pak kolem 13h rychlý oběd (většinou z domu), kolem 16h svačina a kolem 18h večeře - radši nebudu psát co jím, protože se za to stydím. Celý den nejím a pak se nacpu vším co mi přijde pod ruku.
Ke své váze jsem se propracovala válením se, chipsama, hamburgerama, rohlíkama se šunkou, čínskýma nudlema apod.
23. led 2014 v 11:00  • Odpověz  •  To se mi líbí
@byra moje váha je důsledkem přesně toho co píšeš, plus domácí pizza v devět večer, zákusky a chlebíčky v práci atd.
Když jsem si vzpomněla, co jsem za poslední dny jedla, tak se až stydím...Pak jsou s tím spojené samozřejmě alergie, u mně problémy s ledvinami, žaludkem..Takže mám silnou motivaci. Navíc, v Jste to co jíte říkali, že hlavně má jíst člověk pravidelně..já vynechávám svačiny, někdy snídaně a pak nevím co bych večer snědla...

Civičila jsem Jill kdysi, ale jen asi den, dva... Budu cvičit dnes, jak dojdu z práce a tentokrát to plánuju dodržet celé a měřit se :slight_smile:
23. led 2014 v 11:09  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
@byra
@pajuli
holky je tu i soukrama diskuze tak se prijdte pridat at nektery veci nemusime resit verejne..par nas ta jeste je a vzajemne se povzbuzujem..
23. led 2014 v 11:37  • Odpověz  •  To se mi líbí
@pajuli Cha cha cha to je jako kdybych to napsalá já :grinning: ano, půl dne nejíst a pak vyždrat ledničku a pak hledat, čím se ještě dorazit :grinning: naštěstí noční nájezdy už moc nemívám, protože mi bývá ráno špatně, když se večer (v noci) něčím nacpu.
Kdysi jsem měla pokusy začít cvičit, 3 měsíce jsem běhala (zhubla jsem cca 4 kg, ale nesnáším ten vyprahlý krk a píchání v boku), půl roku jsem chodila na fitbox (tím jsem nezhubla, 2x týdně bylo málo) nebo doma zkoušela aerobic (bolelo mě koleno),... pořád byly nějaké výmluvy. Chtěla jsem začít chodit někam cvičit, ale zjistila jsem, že na nějaké organizované cvičení v tělocvičně nemám - 1) co když nebudu stíhat 2) všichni budou koukat jak jsem rudá apod. 3) neměla jsem s kým.
Nevím proč, ale zatím jsem ve sportcentrech narazila z drtivé většiny na holky se super postavama, který hubnutí nepotřebovaly, pak jsem se mezi nima cítila blbě.
23. led 2014 v 11:40  • Odpověz  •  To se mi líbí
@tulikiss a přidala bys nás tam?
23. led 2014 v 11:40  • Odpověz  •  To se mi líbí
@tulikiss taky bych se přidala, hodíš sem prosím odkaz? Díky..
23. led 2014 ve 12:00  • Odpověz  •  To se mi líbí
23. led 2014 ve 13:30  • Odpověz  •  To se mi líbí
@tulikiss vyhodilo mi to, že stránka už neexistuje...
23. led 2014 ve 14:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
@pajuli taky mi to píše upss...
23. led 2014 ve 14:40  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
jj to píše,skupina se nezobrazí pokud v ní nejste.zkusím informovat zakladatelku,myslím že je jediná kdo může přidávat
23. led 2014 v 18:35  • Odpověz  •  To se mi líbí
Jdi na stranu:   Zruš
Tvůj příspěvek