• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Snažím se shodit, ale zatím se nedaří. Potřebuji podporu

27. ledna 2014 
Jo a ještě jsem zapomněla věci nemusí být light. Klidně si kup 40% sýr, ale dáš si dva plátky. Bylo mi řečeno, že když tam není tuk tak je to stejně něčím nahrazovaný a je pak lepší ten tuk než ty náhražky. Hleď hlavně na výživové hodnoty a né na tuk. Jogurty to samé... Také jsou dobré nápoje s probiotickou kulturou (jako ranní svačinka s ovocem). Pokud jíš mléčný výrobek dej si k tomu ovoce, protože dohromady pak nebudeš mít brzy hlad. Pokud si dáš jen jedno nebo druhý budeš mít za hodinu hlad!
22. lis 2013 v 15:05  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Ahoj.. já na tom jsem stejně... začínám řešit i problémy jestli to nejsou ze zdravotní stránky... mě např. hrozí štítná žláza.. jsem po prvním dítěti a neni zase tak málo případů u žen,které jí dostali až po porodu apod... nicméně držím pěsti,abyste zhubla... :slight_smile:. Musíte přidat i cvičení a zdravý životní styl.. pak by to mělo fungovat i v takovém případě.. ;)
11. led 2014 ve 03:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj,ja si myslim ze nejes uplne dobre.moc malo zeleniny a asi zbytocne vela ovocia a nejest po 18h?ak chodis spat do 21h je to ok ale ak nie tak trapis telo nedostatkom energie z jedla.jest by si mala naposledy 2-3h pred spanim.a na olovrant mozes mat kludne i kusok chlebu leboniekto tu pisal ze nie a este niekto pisal ze pecene zemiaky mas jest ale pecene zemiaky maju najvacsi GI teda najlepsie su varene v supke.a mlieko pit tiez mozes i kavu ale nie zas ze 4denne :slight_smile: a skus si datzelene cajiky :slight_smile: a vecere skus bielkovinove+zelenina-syr do 30%tuku,maso chude,polievky nezahustovane..ranajky daj sacharidy-vlocky,ovocie,jogurt lyzicka medu alebo pecivo margarin sunka syrzelenina a podobne,desiata jogurt biely,ovocie,celozrnny kusok kolaca,shake z ovocia a jogurtu,obed by mal obsahovat i sacharid bielkovinu a tuk cize zemiaky/ryza/cestovina+maso chude alebo smakoun tofu,mozarela+tuk cize trosku oleja ci masla a neboj pojde to :slight_smile: drzim palce :slight_smile:a rano sa napapaj do hodiny po zobudeni a potom ccca kazde 3h. :slight_smile:
15. led 2014 ve 14:20  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj holky,mám skvělou zkušenost a to vlastní,jak zhubnout,shodila jsem 15 kg-))) ráda Vám taky pomužu,kdo má zájem,písněte bodlinka33email.cz
21. led 2014 ve 12:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
Nečekej výsledky hned, hubnutí by mělo jít, bohužel pomalu, ale až se podíváš za půl roku zpět, tak budeš mít pocit, že to bylo vlastně rychlé.

Hoď si jídelníček na kalorickou online kalkulačku, ukáže ti, kolik kalorií jsi snědla, kolik bílkovin, kolik sacharidů a pod.

Nechoď pod 6000kj, to zbytečně zpomaluje metabolismus. Ženy mají oproti mužům jin mechanismus hubnutí. užům často stačí, že přidají pravidelný pohyb a pokud nejí fakt jako prasata, tak hubnou, ženy musí především upravit jídelníček a pohyb přidat jako udržovač svalstva, kondice a na zpevnění.

Moje rada je: Jez potraviny s nízký glykemickým indexem, sladké na snídani(líp se pak zvládají chutě když člověk ví, že si dá něco dobrého ráno), na svačinu si dej kousek ovoce(ideálně jablko, banán, trsík hroznů, pomeranč a pod) a k tomu třeba dva knackebrotty, nebo hrstičku oříšků.
Když by sis na svačinu dala jen ovoce, rychle by ti stoupl cukr a pak zas rychle klesl a brzy bys dostala hlad. Tím, že člověk úplně nevyřadí ovoce si opět pomáhá v chutích na sladké.

K obědu si můžeš dát klidně i normálnější jídlo, pokud není možnost dát si něco dietního, jen odejdi od stolu "nedožraná" a dej si k tomu velkou zeleninovou mísu.

Svačinu podobnou jako dopoledne a k večeru se snaž jíst něco bílkovinovějšího, třeba pomazánku z červené čočky a tofu(klidně celou mističku) a dej si k tomu třeba zeleninu, kterou si to budeš nabírat.

Ideální je jíst co 2,5-3 hodiny a snažit se nejíst zbytečně dřív. Když už to nejde vydržet, sníst zeleninu, třeba papriku, nebo třeba plátek kvalitní šunky.

Nevaž se, nemá to smysl, pokud sportuješ, získáváš svaly a ty jsou těžké. Hezky se doma pečlivě změř, zapiš si hodnoty, poznač si kde přesně jsi se měřila a znovu se změř nejdřív za 3 týdny.

Tenhle článek by ti mohl pomoct ve výběru potravin, je tam supr tabulka http://neznamnudu.wordpress.com/2012/03/27/jak-zhubnout-vyvraceni-mytu-zakladni-tipy-jak-varit/

Pokud bys do 2 měsíců nezaznamenala žádný výsledek, doporučuji přestat hledat chyby a experimentovat a naspoř si na nějakého chváleného dietologa, který ti udělá kompletní změřené metabolismu(poměr sval/voda/tuk), prohlédne si tvůj jídelníček, řekne ti, kde děláš chyby a navrhne ti na míru ten tvůj, s doporučením na pohyb. Nic lepšího a rychlejšího v hubnutí není, než odborná rada. Z ty prachy to stojí.

Jinak co mám kamarádky, tak půlka z těch silnějších to má paradoxně z nedostatečného přijmu kalorií. Jejich tělo má tak zpomalený metabolismus, že co může si uloží, jsou unavené a nejsou schopné nic shodit. Tak bacha, může to být i váš problém. ;)
27. led 2014 v 10:31  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj, nabrala jsem v druhém těhotenství 23kg, pořád mi hrozili, že to bude dřív, tak jsem se snažila hodně polehávat a tak, takže to nabíhalo samo. No něco šlo dolů ze začátku celkem rychle, ale zastavilo se jaksi na +15, ale blížily se Vánoce, tak jsem to moc neřešila. Shodou okolností měla malá hrozný prdíky, tak jsem si pročetla nějaký diskuse a na základě dobrých zkušeností jsem si koupila kapičky Emulips s anýzovou příchutí, slibují úlevu od prdíků, podporují tvorbu mléka a navíc upraví trávení a jako bonus mají pomoct s hubnutím. Moc jsem tomu všemu teda nevěřila, ale teď po 2 měsících užívání musím naznat, že fakt pomáhají. Malou nebolí bříško, vůbec nejsu nafouklá a z velikosti 42 jsem na 38. Už mi zbývá jen +6kg a to ještě ani nezačalo jaro. Jsem fakt nadšená a moc spokojená. Přesvědčilo mě to natolik, že jsem se rozhodla tento přípravek doporučovat a prodávat. Takže kdo máte zájem o víc informací, tak mi napište zprávu.
27. led 2014 v 18:16  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek