Třicetidenní výzva, pojďme se podpořit a hecovat

@bury, @renatab, @tina1506 holky, pro naši podporu zakládám diskuzi, kde se můžeme podporovat a jecovat do třicetidenní výzvy🙂
Právě mám za sebou první odcvičení, dala jsem tu břišní, mostovou a bonus jsem si přidala ještě kliky🙂. Jak jste na tom vy?🙂
tina1506
21. srp 2013
děkujeme, jsi šikovná 😉 já jsem dala ráno břicho,mosty a pošilhávám ještě AB challenge 😉
renatab
21. srp 2013
super 🙂 vy jste rychlíci 🙂 já jsem si dala celé dopoledne běžeckou štaci do města s pauzami na kojení a teď konečně obědvám, takže nechám uležet obídek a odpoledne se na to vrhnu 😉
zuska20
21. srp 2013
Jé tak ráda bych taky cvičila....ale co jsem četla tak v těhu se smí jen joga a pilates a to me nebaví😞 už at to uteče malej je venku a ja se muzu zase aktivne hýbat protože kynu :-p
zuska20
21. srp 2013
Jé 🙂 to vipadá dobře...večer skusím děkuju za link 🙂
sarkad2856
21. srp 2013
@petapete Ahoj,můžu se taky přidat?
petapeteautor
21. srp 2013
@zuska20 kdyžtak si na youtube zadej jen pregancy exercosi nebo workout a vyjede titoho určitě víc😉. Mě se líbí ta Tiffany, tu mám docela ráda😉
renatab
22. srp 2013
Holky zapomněla jsem se včera zvážit, takže dnes mám 63kg a na tom budu začínat. Už i dnes mám odcvičeno a můžu vám říct, že ty prkna mě asi zabijí 🙂 Dnes prý 12s. Moje počítání u prkna je 1...2...3...4...5...6789101112 😃 a to za 30 dní mám zvládnout 130s? No to se chci vidět 😃
verunkaaa
22. srp 2013
Ahoj holky, taky bych se přidala 🙂
Já zatím jedu toto: http://www.youtube.com/watch?v=1Pc-NizMgg8
Říkám si, že než se tam ukáží //, tak budu makat, pak najedu taky na nějaký těhotenský cvíča 🙂
anag
22. srp 2013
Holky a podle čeho cvičíte ty mosty a břicho?
kackaje
25. srp 2013
holky, já už jsem cvičila, ale pak jsem zapomněla, a už jsem se zpět nevrátila a moc mě to mrzí! 😞
aagnes
26. srp 2013
ahoj holky, můžu se k vám přidat? ještě necvičím, ale jsem ve stádiu, kdy se na to už třepu. Ve středu budu 5 týdnů po císaři, malýho kojím, tak vůbec nevím kdy můžu a co cvičit. :-| nevíte?
atarina
29. srp 2013
Vypadáte hodně natěšeně, tak jsem zvědavá, jak dlouho Vám to vydrží 🙂. A co pak po těch 30 dnech? Není lepší si zažít pohyb jako běžnou součást života? Zkusila jsem se pozorovat, jak moc vyhledávám přirozený pohyb. Ano, užívám výtah, auto, sedím pomalu i u žehlení, vytírám podlahu mopem, jen tak jsem se neprotáhla snad nikdy, dokonce jsem přestala i utíkat na autobus, protože vím, že pojede další 🙂. Toto všechno je pohyb, ne? a já se o něho připravuji 😞. Kateřina
denisa9191
29. srp 2013
Mohu se k Vám také přidat ? Můžete mě prosím někdo zasvětit jak se začíná jaké cviky a podobně ? Byla bych moc ráda za radu vůbec nevím s čím začít a hlavně jak 😉 Zapomněla jsem dodat že chci udělat něco s bříškem po 3 porodu už něco pamatuje a asi i něco se zadkem
evulka25
29. srp 2013
Ahoj, já jedu 12 den jen břicho a je to dost znám. Jsou tam sedy-lehy šikmo, prkno a klasický sedy lehy
denisa9191
29. srp 2013
@evulka25 Máš nějaké obrázky či videjko ohledně těch cviků ?
evulka25
29. srp 2013
já jedu tady podle toho, první obrázek:
http://www.modrykonik.cz/fotoblog/petapete/albu...
denisa9191
29. srp 2013
@evulka25 Děkuji moc a to uděláte hnedka po sobě ty 3 cviky a pak celej den nic ?
evulka25
29. srp 2013
cvičím večer před večeří jinak chodím 1x týdně na pilates a 1x týdně na power jogu a jinak nic dalšího necvičím. Jill mi nevyhovuje na kolena a potřebuju nahnat hlavně břicho 😉
denisa9191
29. srp 2013
@evulka25 Aha no já právě nic necvičím nebylo třeba ale teď fakt musím ale nemám šanci se hnout z domu
evulka25
29. srp 2013
já myslím že tohle bude stačit, tu jogu cvičím spíš zdravotně kvůli zádům a pilates taky tak na posilování jako takový mi stačí fakt tohle a je to znám 😉 tak ať to jde a jsou taky výsledky 😉
rozzaarka
29. srp 2013
pojdte me podporit, at 30 dni nesahnu na cokoladu🙂 to je taky vyzva🙂🙂
denisa9191
30. srp 2013
Tak druhý den cvičení a nejlepší pro mě je prkno 😉

Začni psát odpověď...

Odešli