• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Hladová stolička, máte zkušenost?

Ahoj holky, ženy, matky,
chci se zeptat- malinká má už asi týden tzv. hladovou stoličku. Byla jsem u lékařky, ale přibírá normálně, nemám se tím stresovat. Ale jedno mi to není. Jsou jí 3 měsíce, plně kojím, vždy z jednoho prsu, nic se nezměnilo jen to, že pije možná trochu déle (30 a víc minut). Ale to je jen možná. Stoličku má hlenovitější a tmavší směrem do hněda. Nemáte s tím některá zkušenost?
21. srp 2013 v 11:47  • Odpověz  •  To se mi líbí
Hladovou stoličkou myslíš zelenou barvu stolice? To prý je mýtus - tak mi to říkala pediatrička a potvrdilo se to i na mém synkovi, který jinou než zelenou stolici neměl: při porodu vážil 3,3 kg a ve čtyřech měsících 9,5 kg :grinning:
21. srp 2013 v 11:50  • Odpověz  •  To se mi líbí
@vespinka hlavně at nezapácha
21. srp 2013 v 11:58  • Odpověz  •  To se mi líbí
@vespinka pokud jsou ve stolici hleny a v rodině se vyskytují jakékoli alergie, může to být příznakem potravinové alergie, nejčastěji na bílkovinu kravského mléka. Nezjistí se to jinak, než že kojící maminka vysadí aspoň na 14 dní vše, co prošlo kolem mléka, ze své stravy.
21. srp 2013 ve 14:17  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@ivular nene, zelenou ji nemá, spíše do hněda s hleny. :confounded:
21. srp 2013 ve 14:21  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@luthien.k Díky, můžu to zkusit, ale myslím, že alergii nemá, to by přece takhle reagovala už dříve?
21. srp 2013 ve 14:22  • Odpověz  •  To se mi líbí