Používáme cookies. Více informací zde.
Zavři

Imunoglukan a problémy s vyprazdňováním, souvisí to?

coxa
2. únor 2014

Ahoj, nemáte prosím někdo nějakou zkušenost? Dáváme od listopadu Imunoglukan sirup, na imunitu každopádně super, ale asi měsíc na to kluci začali mít problémy se stolicí. Vyzkoušeli jsme všechno možné a změna žádná, chodí pravidelně, ale těžko. Až dnes mě napadla tahle souvislost, tak ho vysadíme a doufám v zázrak. Mohlo by to být ono?

veruska007
3. únor 2014

Netuším. Já dávám dětem Multiimun baby už 4. rok a jsem naprosto spokojená, problémy se snášenlivostí nemáme.

maaxina
3. únor 2014

určitě by to mohlo být, zkus vysadit a uvidíš. My ho taky užívaly,ale nezpozorovala jsem tenhle problém

martinahost
3. únor 2014

My taky bereme imunoglukan a problémy se stolici nemáme a segra ho dáva synovi a taky žádne problémy. Nám se zase dcerka po imunoklukanu rozjedla... :-

Sem začni psát odpověď...

Odešli