Moučnivka - syn ji má všude, ale nic nepomáhá. Co pomohlo u vás?

krista25
10. kvě 2019

Ahoj holky, potřebuji poradit. Malej dostal moučnivku u Dr. jsme byli, nemá to totiž jen na jazyku ale na patře, tvářích.... No prostě všude. Nastesti zadeček to nepostihlo. Dr. nám na to napsala Neocide gel, který absolutně nezabral, spíš mi přijde že to ještě zhoršil. Dnes jsem šla k lékařce zas ale měla tam zaskok, ta mi odstrikla do apulky nějaký gel, co prodávají v Chorvatsku. A v lékárně jsem si raději koupila gencialku. Malému dávám pít Heřmankovy cajik. Poraďte co zabralo Vám?

vecob
10. kvě 2019

@krista25 Ahoj,nedavno jsme se s moucnivkou taky dotrapili. Syn ji mel dlouhe tri tydny. Prvni mel Neocid gel,jen asi tri dny. Pak jsem dala fialku,ptz jsem myslela,ze nezabira. Dr. mne ale rikala,ze az tak po tydnu zabere,tak jsme ho nasadila zpet a pak uz zabral. Pokud kojis,tak potirej i bradavky 😉 A trochu jsem omezila sladke...

treasurka
10. kvě 2019

Infecto-Soor, ale když my jsme ho používali (5 let zpět), byl k dostání jen v Německu. Jak je to teď nevím. A taky se může používat až od určitého věku (3 měsíce, možná), to by sis musela zjistit. Ale zabral krásně a už se to nevrátilo.

ladyhacek
10. kvě 2019

Kojis?
Vyřadit sladké a mouku. Nejlépe protikvasinkova dieta ( jen maso a zelená zelenina na fb je skupinka)
Ošetřovat i bradavky ( mě se moučnivka dostala i na ně a pomohl teatree olej )
Synovi jsem vytírala pusinku citrónovou vodou.

zahodila
10. kvě 2019

Paní doktorka nám dala zbytek Nystaderm, ale došel nám, tak jsem objednávala přes přeposílací službu z Německa přímo z lékárny.

zrzeckas
10. kvě 2019

Nam pomohla fialka... Za dva dny v pohode, treti pro jistotu a byl dokonce klid

krista25
autor
10. kvě 2019

@ladyhacek ta citronová voda zabrala?

krista25
autor
10. kvě 2019

A chodili ste s dětmi normálně ven, dr. mi nic neřekla.

leilinka1234
10. kvě 2019

Infecto-soor je 100%, ale je jen v Německu. Nedávno jsem jo kupovala asi za 8 euro.

kattyd
10. kvě 2019