Dárek pro učitelku MŠ. Máte tip?
Letos bude syn koncit v Ms, deti tam chodily dohromady 6 let. Jedna z ucitelek tam byla s detmi celych 6 let, v par vecech nam fakt hodne pomohla a chtela bych ji dat neco hezkeho na rozloucenou. Samozrejme i ostatnim, ale tahle jedna pro nas ma velky vyznam.
V minulosti jsme ruzne na vanoce a konec rolu davali vajecnak, kavu, poukaz na masaz, poukaz do dm…
Ma predstava by byla cca do 700kc.
Já bych šla cestou nějakého jedlého dárku nebo poukazu než něčeho vyloženě na památku, myslím, že to ocení nejvíce.
Já jsem teď kupovala skleněný džbán ručně malovaný - na limonádu / jako karafa s vodou. Když to nebudou chtít, tak to můžou darovat dál. Jindy taky dávám spotřební věci, ale jsem ve stejné situaci aktuálně.
Bude to znít hnusně, ale za mě žádné památeční předměty. Jsem učitelka, děti nám projde rukama milion. Ano, někteří zanechají hlubší stopu než jiní, ale pořád jich je milion... Za mě cokoliv, co se dá sníst, vypít apod. Já třeba nesnáším květiny v květináči, mám mnohem raději řezanou kytku, i když vydrží jen týden. Je to hrozně individuální, mě potěší dobré víno, ale kolegyně nepije apod. Nechcete se zeptat kolegyň, co má p.uc. ráda?
Nic pamatcniho upominkovyho na konkretne moje deti jsem v planu nemela. Ale jedleho a poukazek uz jsme davali povice, tal mi dosly napady
Nic pamatcniho upominkovyho na konkretne moje deti jsem v planu nemela. Ale jedleho a poukazek uz jsme davali povice, tal mi dosly napady
@hezz17 Co toto? Já bych rbala všema deseti 🙂 https://www.epipi.cz/darkove-krabicky/darkovy-b...
Já dávám na odchod poukázku do knihkupectví. Kdyby náhodou paní učitelka nechtěla nic pro sebe, může nakoupit do práce.
Dala bych třeba oříšky, čaj, kávu, kvalitní čokoládu a nechala bych synkovi vlastnoručně zabalit
Znama je ucitelka. Ptala jsem se ji co tam by se hodilo a rikala ze nesnasi kytky protoze.jich je 30 a.co s.tim, ze...pak naky dekoracni blbosti,hrnky atd.